Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Nejde mi tam 1. rychlost a zpátečka
Muze to byt i tak jak pises, neni to tezke odhadnout, staci si zodpovedet par testovacich otazek. 1. Kdyz motor bezi na volnobeh, brni trochu cele auto ? 2. Kdyz zkusis jednicku a dvojku radit tak, ze nejdriv zastavis prevodovku ctyrkou, jde to lepe, avsak s tim, ze ta ctyrka tam jde malinko ztuha ? 3. Mas problemy s jednickou a zpateckou trvale stejne, nebo se to chova "naladove" - nekdy pohoda a nekdy bida ? Pokud si odpovis na otazky ANO, mela by to byt ta spojka. Pokud NE, ma pravdu daytona. -
« Re: Nejde mi tam 1. rychlost a zpátečka
Rekl bych ze to bude spis synchronama. Potrebujes je vymenit. Neni to az tak draha zalezitost. Skus pri volnobehu vyslapnout spojku a pak znovu ji pustit (na neutral) Jestli pri pustene spojce slysis zvuky z prevodovky, ktere pri vyslapnuti spojky zmizi, bude to urcite synchronama. Mel jsem pred Sierrou Renaulta 25, tam jsem mel stejnej problem. Jednicka tam sla jenom kdyz chtela, no horsi to bylo s dvojkou, ktera tam padala pouze s meziplynem. Zpatecka tam sla jenom pri vypnutem motoru. Po vymene synchronu uz bylo vse v poho. -
« Re: Sání motoru 2,0 DOHC
Tohle je oblibeny trik upravy aut urcenych pro nemecky trh.
Tam se plati povinne ruceni podle vykonu a casto
se tak pro ne dela specialni verze motoru s deklarovanym nizsim
vykonem tak, aby to bylo "vyhodne" (aby byl pri horni hranici sazby).
Prachsproste se mu uskrti sani nejakou vymezovaci
podlozkou... -
« Re: Spotreba+vybrácie
Dík za typy. Myslím že tlmičmi to nebude, lebo tie vybrácie sú úplne pravidelné. No pneumatikami to určite bude pretože čím rýchlejšie idem, tým vyššiu frekvenciu má to vybrovanie. Asi riadne skontrolujem tie blbé kolesá, dám ich vyvážiť v riadnom servise, a uvidím. Snáď to prestane.
Odpoveď na zmenšenú spotrebu.
Motor sa nezoohrieval na prevádzkovú teplotu, no myslel som si, že je to chyba indikátora teploty. No neskôr som zistil, že mi nevypína tepelná spojka na vetráku, tak som ju chcel opraviť. Po neúspechu som dal do polovice chladiča s oboch strán plech, a motor sa hreje tak ako má.
Zistil som tiež, že mi saje z pod sacieho potrubia falošný vzduch, na základe toho musela byť nastavená príliš bohatá zmes, kompletne som vyčistil karbec.
Pred týmito opravami boli sviečky po odkrútený úplne čierne a zakarbonované, teraz sú už konečne krásne a hnedučké. Takže tak. -
« Re: Spotreba+vybrácie
Jo, tohle jsem taky zažil, ale přišel jsem na to až při přezouvání kol. Objevil jsem pak na levé zadní gumě celkem solidní bouli :-( Ale popraskaný kordy se mi projevovaly stabilně, jen se to podle rychlosti různě měnilo. Když jsem jel pomalu, bylo to spíš jen takový houpání (jeden kámoš to nazval "mexický vlnění"...:-)) no a při vyšších rychlostech, když se kolo točilo rychleji, už z toho byly solidní rychlé vibrace. Záleželo taky na tom jak jsem měl naložený auto, když jsem jel sám nebylo to tak strašný, ale jakmile jsem měl plný kufr, případně pokud ještě k tomu všemu někdo vzadu seděl, bylo to na zmagoření. -
« Nejde mi tam 1. rychlost a zpátečka
Nejde mi tam 1. rychlost a zpátečka (2.0l I DOHC manuál), teda mám na mysli když stojím a motor je zapnutý. Když motor vypnu, bez problémů. Když je auto ještě v pohybu, bez problémů. Jakmile ale úplně zastavím(křižovatka apod.), tak to tam nemůžu dát. Zkouším vymáčknout spojku, přes jiné rychlosti apod. ale je to stále častější (asi 50% případů). Poraďte mi prosím někdo, co to může být.
Díky -
"-- skrytý --" 09.09.02 09:40
« Re: Spotreba+vybrácie
Me delala Sierra to samy. Kdyz sem jel v noci, tak bylo i videt jak se klepou svetla... nemoh sem prijit na to cim to je, ale nakonec se "zavada" nasla sama. To sem jednou rano prisel k autu a prava zadni guma na rafku a z boku lez kord...:-) -
« Re: Spotreba+vybrácie
A nebude nějaký problém na kardanu? Já to teď taky řeším, mám seklý křížek a natrženou hardyspojku. Mezi cca 40 až 80 km/h mi auto vibruje jedna radost a ještě se ozývá dost nepříjemný hukot. Rychlost při které se vibrace objevují je asi individuální, jeden známý měl podobný problém, i když ne na Sirce a vibrovalo mu to jen asi v rozmezí 65 - 75 km/h. Tenhle problém dokáže vyřešit šikovný mechanik (výměna křížku je prý docela drbačka) a štěstí při shánění náhradních dílů po vrakovištích. U Forda nebo jinde v náhradních dílech totiž seženeš jen komplet nový kardan, u kterého se cena pohybuje někde kolem 10.000,- Kč. -
« Spotreba+vybrácie
Nazdar. Tak som konečne znížil spotrebu mojej Sirky s 11l na 8. Pýtate sa ako? Odpoveď nabudúce.
No stále ma serú tie vybrácie.Trasie sa mi celá zadná časť auta(comby 2,0 GL), mohol by som si podla toho nastaviť tachometer. Začne to vybrovať pri cca 98km/h a uplne prestane asi pri 115km/h.
Robí to len zadná časť auta. Je to fakt nepríjemné, a nepohodlné. Skúste ešte nejaký typ, napr. nemôže to robyť stabilizátor, ťlmiče či staré vysilené pružiny? -
« Re: benzin
Předstih je nejlepší nastavit stroboskopem, měl by ho mít každej lepší autokutil, případně někde v servisu.
Ty dráty jsou zakončený konektorem hned někde u ŘJ tj. za levým předním světlometem (přesně už si to nepamatuju, mám to namontovaný v trochu jiným autě)
Měly by mít barvu: Octane adjust červenohnědá (-4st) a modrohnědá (-2st). Navíc je tam ještě Idle adjust (zvýšení volnoběžných otáček) modrožlutá.
Přepínání se provádí uzemňováním jednotlivých vývodů.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!