Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: koupim motor
Ten 24V Cosworth neni spatnej napad. Ale 185 koni se mi na trilitr zda trosku malo...Nicmene da se nekde sehnat ten motor? Cena OHC-ja ani nevim, bude to jenom po vymene na V6, jeste si to rozmyslim. Zalezi na tom, kolik bude stat ten Cosworth a prace. -
« koupim motor
Nemate nahodou na prodej sestivalec do Sierry? Nejlepe 2.9. Nebo nejake specialni, treba s turbem (pokud existuji). Musi to byt ale v dobrym stavu a kompletni. Zlepsuje se mi financni situace, tak si chci vymenit 2.0 OHC na neco vetsiho. Jinak ten motor bude na prodej. Najeto 11000km (!!!) po totalnim GO. Vymena klikovky, vsech kalichovych lozisek, pistu, ojnic, cepu, krouzku, vrtani valcu, nova rozvodovka, tesneni,
navic vcera jsem tam menil olejovy filtr a olej (davam tam plnou syntetiku Castrol). Jezdi to krasne. Jde mi ale spis o ten sestivalec!!!:) -
« doklad o koupi zrcátka
Zdravím všechny sieristy, pánové mám prosbu:Nemáte někdo doma doklad o koupi nového pravého zrcátka? Stalo se že mi ho někdo v noci ulomil,policajti ho chytli,zrcátko je kromě ovládání funkční,ale nahlášeno je kompletní zničení.A abych z toho * něco dostal-musím mít v ruce doklad o koupi.Nemáte ho někdo?Určitě bych se šábnul,ten kluk je prý z bohatý rodiny,takže to z něj snad dostanu,jen ten doklad...
TATAKY@CENTRUM.CZ TEL:0732/979 761 -
« Re: kolísání otáček
Mel jsem s tim take problemy, sice ne chcipaci, ale padalo to hodne nizko, zvlast pri vyrazeni napr. ze ctyrku na neutral a dojezdu k semaforum. Na vine byla praskla membrana v posilovaci brzd, kudy to salo falesnej vzduch. Ale uplne stoprocentne to zmizelo az po vymene ridici jednotky, viz starsi anabaze s radiem :-) -
« Re: kolísání otáček
Moc dík Majku
Při jízdě to znát moc není, protože otáčky neklesnou při řazení tak rychle tak to samozřejmě nechcípne a navíc mi to ješte nechcíplo ale jak bohužel říkáš co není může být. Tak to skusím asi dát do servisu s Tvou radou a uvidím na co přídou zatim Ď -
« Re: Vybrace přední nápravy a nejde mi tam 1. rychlost a zpát
No ja si to moc neumim predstavit. Ale kolega ma Felicii (je mi ho lito, taky mi ji nabizeli :-) a dela mu to totez. V autorizovanem servisu oznacili za puvod zvuku "zaprasenou lamelu". Nevim sice jak by se tam prach nebo nejaky bordely dostaly a udrzely, ale zrejme tim chteli rici, ze je lamela krapet zvlnena. Je to trochu orisek, nicmene si bud jisty tim, ze vymena lamely by to odstranila :-) -
« Vybrace přední nápravy a nejde mi tam 1. rychlost a zpátečka
Pro J77: co to je špinavá lamela? To se asi nevyčistí, že?
Pro ty, kdo se potýkají s vybracema přední nápravy: za uplynulý 1/2 rok jsem absolvoval nové přední tlumiče(už to potřebovaly), přezutí a vyvážení kol, výměna čepu řízení + brzdových kotoučů a destiček (značné zlepšení, ale ne 100 %), nyní výměna obou ramen tedy včetně silentbloků stabilizátoru - prakticky bez vibrací !!!
Navíc podstatně lepší chování na nerovnostech + při zatáčení.
Ale pozor: servisman to nejdříve kontroloval "přes kolo" a myslel že jsou OK. Potom sundal kolo z čepu ramene a sám byl překvapen vůlí. Vymenil obě ramena a je to super.
Mám dojem, že zdroj vybrací (myslím že pneu) kdesi ve voze zůstává, ale je téměř 100% "zvládnutý" novými rameny. No a teď za chvíli přezouvat.
Otázkou tedy zůstává, co je vlastně příčinou a co následkem. Neberte toto jako univerzální návod ale jako inspirace pro ty, kteří dál hledají příčinu vibrací přední nápravy. -
« Re: kolísání otáček
A co Ti to dělá při jízdě? Mě taky při volnoběhu padaly otáčky a někdy motor úplně chcípnul.Při zahřátí to bylo o chloupek lepší, ale kolísání otáček při volnoběhu jsem se nezbavil. Veselé bylo, že motor se zastavoval i při přeřazování (když jsem sešlápnul spojku a klesly otáčky). Jistě si dovedete představit ten šok, když před zatáčkou vysadí motor, s ním i posilovač a Ty s tím vůbec nepočítáš. Málem jsem skončil v Šeberáku. V servisu mi řekli, že je to nedostatkem vzduchu při volnoběhu a tudíž vadným buď volnoběžným ventilem (to je ten bazmek vepředu na sací trubce hned za zámkem haubny) nebo čidlem vzduchu (to je pro změnu černý bazmek velikosti krabičky cigaret za nádrží s vodou). Nakonec vylučovací metodou se přišlo na vzduchové čidlo. Oprava u Valouška vyšla na 8500Kč. Čidlo samotné - 5000Kč a zbytek práce + nové naprogramování počítače, které je bohužel nezbytně nutné. Nechci Ti přivodit chmurné myšlenky, ale nejspíš Ti odešla jedna z těchto dvou věcí. -
« kolísání otáček
nazdar všichni
prosím moc o radu vlastním Sierru 5dv 20i DOHC řízený kat. rv 93 Při volnoběhu se často stává, že klesají otáčky až téměř na 0 a pak zase nahoru na 1200 prostě je to nahoru dolu a to je znát i při jizdě v malých otáčkach to cuká když se přišlapne je to pryč moc díky -
« Re: Spotreba+vybrácie pro PETOM1
Nazdar. Zabudol som napísať, že kardanom to nebude asi preto, lebo vybrácie sú citeľné hlavne po stranách vozu, v strede oveľa menej a od kardanu nejde žiaden hluk.
No mám jednu otázočku. Na mojom OHC-čku mám aj predhrievanie nasávaného vzduchu. Lenže neviem, či ten termostat vo vduchovom filtri po zohriatí motora na pracovnú teplotu zapne predhrev, alebo ho naopak vypne. Logická je podla mňa tá druhá alternatíva, no nie som si celkom istý. Znie to síce asi ako banalita, no v literatúre o Sierre tomu pripisujú dosť velký význam, preto ma to zaujíma.
-
« Re: Nejde mi tam 1. rychlost a zpátečka
Jestli pises jako hlavni znak, ze je to naladovy (coz je mimochodem presny), pak je to na 99% spojka. Skripavy zvuk se predpokladam ozvyva z predni casti jakoby zespoda z prostredku vozu ; zpusobuje to spinava lamela. Jinak ja tu posledni otazku blbe napsal, melo to bejt tak, ze porad=prevodovky, obcas=spojka. -
« Re: Spotreba+vybrácie pro PETOM1
Nechci ti brát naději, ale já se s vybracema potýkám už hodně dlouho, (větší část vybrací odstranila výměna kotoučů). Tak jak píšeš, odpovídá to rychlosti otáčení penumatik a navíc, pozor! má na to vliv(kladný či záporný), když kola vzájemně přehodím. Z toho jsem taky přesvědčen, že to souvisí s koly. Ale jak? Ráfky vpořádku, vyvažováno již třikrát a pořád stejný. Na pneu není žádná viditelná vada. Teď už řeším ramena, silentbloky stabilizátoru apod. Tak snad budeš mít větší štěstí. -
« Re: Nejde mi tam 1. rychlost a zpátečka
Pánové, díky všem za cenné rady. Ale stejně si v tom nemůžu vybrat: otázky od J77: odpovídám spíš NE, především nedělá to trvale ale náladově(po zahřátí? viz fidoford), z toho tedy vyplynou "Daytonaovi synchrony", jenže zvuk z převodovky v souvislosti se spojkou žádný není (jak píše Daytona). Nejvíc ty moje problémy souhlasí s popisem od Fidoforda. Ještě jedna stopa, nevím zda to souvisí, ale při trochu ostřejším rozjezdu slyším zahvízdání z vozu (spojka?) velice podobné jako zahvízdání gum při rozjezdu, ale gumy to nejsou (100%). V sobotu jdu do servisu nechat vyměnit ramena, levé i pravé), tak zkusím ještě s nimi o tom pokecat, pak dám vědět. -
« Re: Sání motoru 2,0 DOHC
Podložku jsem vyndal a subjektivní pocit mám stejný jako fidoford, ale pořádně to vyzkouším asi až o víkendu. Ale když jsem nahlédl do anglického manuálu, tak na fotografiích žádná podložka není, což potvrzuje úpravu pro německý trh. A to uškrcení v mém případě zmenšuje přívod sání o cca 15 - 20%, což je asi hodně.
Jinak první zkušenost po několika nádržích shell V-Power. Subjektivní pocit jízdy se špatně hodnotí, ale jsou čistější svíčky, škrtící klapka je komplet vyčištěná a vstřikovací rameno s tryskami bylo hodně zaneseno, takže to asi bude chvíli trvat, ale vypadá to slibně.(2.0 i DOHC)
Mrkněte do posledního čísla Autohit 19/02, je tam test benzínu shell V-Power. -
« Re: Nejde mi tam 1. rychlost a zpátečka
Takový problém už mám za sebou.Dělalo mi to jak píšeš-zastavím na křižovatce a blbě jsem tam dostával rychlost,jakoukoliv.Ty vyšší(3) tam šla blbě ale přece.Rozjezd na 3,jak se auto hnulo podřadit na 1.Výměna oleje v převodovce nepomohlo.Dělalo to jenom někdy,myslím při teplé převodovce(delší jízda v koloně).Přestalo to výměnou spojky.Přitom lamela byla OK,neklouzala.Pouze při prudším rozjezdu bylo slyšet spojk.ložisko.Spojku jsem měnil jako celou sadu(lamela.přítlačák,ložisko).Cenu si už nepamatuji,viz.starší příspěvky(cca od února 2001).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!