Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: výměna motoru
Ten návod já mám. Jenže ty obrázky jsou tam moc malý (když se to zvětší, je to hrozně hrubý) a navíc je tam pouze kombi, 5dv a 4dv. Na třídvéřko zapomněli... a ono má jinde sloupek, takže se dá houby vědět, jak to bude vypadat. Chtěl jsem si na to začít malovat otvory pro sání, ventilaci k brzdičům, odfuky z motorového prostoru, změny na masce apod. Jsou to někdy docela detaily, takže bych potřeboval alespoň A4 formát.To snad neni možný, vždyť jich jezdí tuny! Tohle fakt nikdo nemá, ani neví, kde by se to dalo sehnat? -
« Re: výměna motoru
to all: Možná jsem někde přehlédl dobrodincovu odpověď, ale víte někdo o těch výkresech Sierry 3dv před posledním faceliftem??? (je to rok '89). Potřebuju 2D obraz ze všech stran. Předem DÍKY.
to residents: Ba ne, neshodneme. 2.0 DOHC je i na mě moc málo ;-))) Za TD je ovšem i dvoulitr benzín dobrá výměna... Ale vážně: Připadám si jako socka, kdyz si nechavám stavět auto na základě pouhého 2.9i ze Scorpia (a jen lehce točeného), ale jestli jsi četl moji poznámku ohledně 5.7, tak pochopíš. Prostě nemám dost peněz na to, abych si postavil auto na dva víkendy v roce... bohužel. Bylo by to kráááásný. Ten motor hrabe na trojku.
to J77: Budu mít v blízké budoucnosti na prodej 2.0 EFI ('87, 5dv. hatchback), po částečné renovaci, ale bohužel na něj nebudu moct dát žádnou super cenu. Ty prachy nutně potřebuju na stavbu svýho mazlíčka, Sierra 2.9i, model 2003 :-)
to daytona: Ad Camarro - myslel jsem pouze rám podvozku. Sierra s pořádně vytaženými blatníky by to jenom dekoračně přikryla... Každopádně, odpružení bude úplně speciál a pravděpodobně i mimo rámec pana Forda, ještě nevíme. Jakmile to začneme cpát na web, dám vědět, jestli chceš. -
« Re: Poradte mi ještě s cukáním při rozjezdu
Já bych ale víc zdůraznil závislost na nastartování studeného motoru. Ten problém není trvalý, objeví se jen po startu motoru, který několik hodin stál(nejlépe přes noc). Tím odpovídám na poslední větu.
Zkusím to popsat ještě jinak: nastartuju (studený motor, který stál atd), dám jedničku, pouštím spojku, jedu první metr nebo dva, spojku jsem již uvolnil a teď bych měl trochu "roztočit jedničku" před zařazením dvojky. Ale místo dalšího zvýšení otáček motor jako když zastaví (výrazně) asi na necelou sekundu - tak akorát na zhoupnutí, potom zabere a o to víc a již je vše OK. A když bych teď zastavil a zkusil se znovu rozjet, už vše šlape. Je to doslova jednorázová akce než se ten motor rozhejbe. Ty popisované problémy okolo obou filtrů by asi působily trvale. Tak nevím co dál. Vždy to takto trochu zlobilo, teď to je výraznější. -
« Re: Poradte mi ještě s cukáním při rozjezdu
Pokud by se do toho filtru dostalo palivo, tak by mel byt ucpany. Kdyz ubyva palivo z nadrze, tak tam vznika podtlak a nekudy se tam musi nasavat vzduch... A to by melo jit tim filtrem. Pokud je filtr odpojeny, tak by na te hadicce mel byt trochu podtlak, treba kdyz ji zacpes prstem.
Je to jenom uvaha. Pak me napada treba taky filtr paliva...
Taky me napada, co kdyz to nechas pred jizdou tam minutku ohrat. Co se stane?
-
« Re: Poradte mi ještě s cukáním při rozjezdu
Já bych si rovnou troufl vyloučit i ten potenciometr. Nejde totiž o určitou polohu pln.pedálu, ale o časovou návaznost po nastartování motoru. Zkusím to popsat jinak: Nastartuji motor (po několka hodinách stání), vzápětí zařadím a chci odjet. Palivové čerpadlo jede pravidelně, ale při sešlápnutí plynu to vynechá (hop na čelní sklo) jakoby nestačil dotéct benzin, nebo co. Pokud si ale už takhle "vyskočím", nebo motor víckrát prošlápnu na volnoběh, nebo jsem chvíli před tím jel, tak je vše 100% vpořádku. Dělá to jen bezprostředně po delším stání a to JEDNOU. Myslím, že to je jiná charakteristika, než potenciometr apod. Laicky bych to popsal jako když nestačí přitéct benzin, nebo by se to zahltilo. Připomínám že jde o DOHC řízené EFI. -
« Nahrada za zlatou
Kdo sem chodi pravidele, vi, ze mi renovace zlatky nedopadla. Asi ji proadam za nakupku mechanikovi, kterej se na ni vyflak, hrozne o ni stoji na chatu na popojizdeni. Dily co jsem do ni koupil nebyly pouzity, tak se mi je snad podari vratit s malou ztratou prodavajicimu. Nicmene k cemu se chci dostat, vcera jsem si na zkousku privezl DOHC 2.0 l, ma velmi vybornou kastli (Rakousko je ho Rakousko) a pokud se mi s nim bude jezdit dobre, mozna u nej zustanu. Pokud by nekdo mel zajem o mou EFi combinu, necham ji cloveku z tohoto fora za zvlast vyhodnou cenu, pokud se o ni bude ochoten starat. Inzerat je mozne najit nize. V budoucnu si necham dovezt ze Svycar jinou EFi, pokud me to DOHC bude * :-) Takze mi drzte palce, zatim jsem nasel par nedodelanych drobnosti a zda se mi, ze nejak moc papa, ale to chce jeste poradne proverit. -
« doklad o koupi zrcátka
Zdravím všechny sieristy, pánové mám prosbu:Nemáte někdo doma doklad o koupi nového pravého zrcátka? Stalo se že mi ho někdo v noci ulomil,policajti ho chytli,zrcátko je kromě ovládání funkční,ale nahlášeno je kompletní zničení.A abych z toho * něco dostal-musím mít v ruce doklad o koupi.Nemáte ho někdo?Určitě bych se šábnul,ten kluk je prý z bohatý rodiny,takže to z něj snad dostanu,jen ten doklad... TATAKY@CENTRUM.CZ TEL:0732/979 761
-
« Re: Poradte mi ještě s cukáním při rozjezdu
U Sierry to potvrzeny nemam, ale slysel jsem o nejakych vectrach, co se jim normalne zhroutila podtlakem nadrz. Teoreticky staci prelit nadrz palivem a to pak natece do filtru a muze ho ucpat. Me to napadlo, protoze tohle jsou typicky "motorkovy" projevy ucpanyho odvetrani nadrze (zejmena pri privodu paliva do karbeca samospadem). Stacilo by jenom odpojit odvzdusneni od filtru a prubnout to, ne? Pak se uvidi, to je chvilicka. Kdyz pak se motor roztoci, tak uz muze mit dostatecny podtlak a jede.
Taky me napadnul zoxidovanej kontakt na pojistce palivovyho cerpadla v rezerve, ale to by nedelalo pro startu. Plus samozrjeme ty cidla... -
« Re: výměna motoru
to daytona: Hele, úplně původní plán byl tento: 5.7 Chevrolet (krááááásných 500 kobylek), podvozek Camarro (navařený na rám Sierry, aby to mělo pevnost) etc. Jenže to byl i na mě moc velkej HARDCORE. Takže můžu jediný: Odkázat Tě (stejně jako J77) na www.rcc.cz Jestli budeš chtít neco od čtyř litrů výš, budeš pro ně okamžitě kamarád. Ti kluci jsou tak trochu ulítlý. A co bys taky chtěl, od renovátorů starejch amerik, že?PS: Nabízeli mi, ať si tam nechám dát alespoň 3.8 Buick, ale že to už stejně nemá výkon.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!