Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: výměna motoru
to faudy: No tak to bych olíznul všech deset! Mohl bys mi ji poslat na roadmonster@seznam.cz ??? Ale stejně je pro mě záhadou, jaký manuál vlastně máš. Já mám jak originál německej (taková ta brožurka, co se dává do auta), tak i ten velkej údržbářskej v překladu a nikde nic. Poloha sloupku se totiž v techhle letech neměnila. Pokud vím, na designu pouze měnili zadní lampy a zkracovali haubnu kvůli mřížce chladiče. -
« Re: Cukáním při rozjezdu - Iddle Speed Control?
Dneska tady prispivam jenom ja...? Idle speed to muze byt, i kdyz jsem spise narazil na to, ze v tomto pripade jsou otacky naopak prilis vysoke.
Obcas ho pomaha ho poradne vycistit (stlacenym vzduchem...). Tak at ti praskne ten volnobeznej ventil z ty rozhozeny kary, projedes to a uvidis. Akorat odpojit pri vymene baterku, at nema zkurvenej ventil kamose :o] -
« Cukáním při rozjezdu - Iddle Speed Control?
Tak jsem povídal o poklesu otáček s člověkem v servisu (opravují tam celkem slušná auta) a říkal, že by to měl být chybný Iddle Speed Control a ten u Forda že snad stojí 8 tis. Jinak mi prý nezbývá, než si zvyknout. Typoval bych, že o tom něco ví, teď tam má komplet rozdělaný 2.0l DOHC.
Při studeném motoru prý špatně vyhodnotí podmínky a dává chudou směs. Máte někdo podobnou zkušenost? -
« Re: Sierra Combi - plavání zadní nápravy
Mám stejný a zdá se neřešitelný problém. Mě plavou obě nápravy....... Skoro se s tím nedá jezdit (dálnice jde tak do 120 km/h), ale má to výborný vliv na spotřebu, kterou mám teď s DOHCečkem snad 6 l/100km. Řešení vidím ve výměně za jiné auto (ještě ale nevím jaké - snad Mondeo), ke kterému se chystám...... -
« Re: 2.0i DOHC '91 problém s volnoběhem za jízdy
Po odpojeni tohle chovani baterky muzu potvrdit. Ale me se to nastesti vzdycky srovnalo...
Pokud o zacalo delat z niceho nic, tak to je blby.
BTW mam tu oskenovanou velkou siluetu toho 3dv, pokud je jeste zajem. A jestli ne, tak se nastvu, protoze jsem tomu nejakou tu minutu venoval >:o] -
« 2.0i DOHC '91 problém s volnoběhem za jízdy
Stává se mi, že přijíždím ke křižovatce a jak brzdím a mám sešlápnutou spojku, tak to chcípne. Otáčky jdou až nule, někdy se to vzpamatuje (a vrátí zpět na cca 900 ot.), někdy ne. Totéž se stává, když jedu a vyřadím rychlost. Pokud jde o volnoběh když to stojí na místě, vše je v pořádku. Z mého laického pohledu to vypadá, jako že cosi zareaguje pozdě na pokles otáček.
Poradíte mi někdo, čím to je a jak to co nejlevněji odstranit? -
« Sierra Combi - plavání zadní nápravy
Prosím o radu. Nevíte někdo, čím může být způsobeno plavání zadní nápravy? Měl jsem problém i s přední, ten ale vyřešily nové silentbloky stabilizátorů. Projevuje se to jen na hrbolech a výmolech, na rovném asfaltu je to OK.
Jednou se mi dokonce povedlo na rozbitém asfaltu rozvibrovat při jízdě do zatáčky zadní kola (naštěstí jsem jel dost pomalu). Zjistil jsem, že přehuštění - 2,6 místo předepsaných 1,8 s prázdným autem - tomu trochu pomůže, ale pořád to není ono. Dík předem za každý ohlas. -
« Aký olej
Nazdar. Blíži sa čas vymeniť olej v mojej Sierke, tak si kladiem otázku, či sa mi oplatí dať dva krát toľko šušňov za Castrol GTX3, namiesto môjho doterajšieho Maditu. Myslím si, že pre motor by som urobil dosť dobrú vec, no neviem, či ho vôbec môžem použiť, a či sa to za tie peniaze oplatí. Mimochodom, mám 2.0, okrem karbeca a elektriky mám komplet motor v označení N4B (výmena vstrekovania za karbec). Dík vopred za akúkolvek radu či postreh. -
« Re: Poradte mi ještě s cukáním při rozjezdu
rbr: presne tohle mam u jineho auta. Nastartuju,
vse ok (zvysene otacky), slapnu na plyn,
otacky jdou dolu. Pak to udela max jeste jednou a
jede to. Nezalezi na tom, jestli mam zarazeno,
dela to chvilku pri prvnim nastartovani... Beru
to jako vlastnost, uz jsem si zvykl... Budu to tu pravidelne
monitorovat, kdybys to naaahodou vyresil ;-) -
oleowr1 04.10.02 08:07
« Re: GO 1,8TD
Hlavně si dej pozor na šálky! Šrouby dotáhnout předepsaným momentem a použít pokud možno nové. Mně šroub na šálce už jednou praskl a ojnice vylítla blokem ven. Můj mechanik doporučuje po max. 200.000km sundat vanu a šálky znovu dotáhnout momenťákem. Zatím má motor okolo 100.000 a nepředpokládám, že bych ještě stovku ujel. -
« Re: GO 1,8TD
Díky za informaci. Volal mi servisman, že má venku kliku a že jsou zapečený kroužky. Přidřenýho nic není. Válce jsou jak nový a mají ovalitu jen 3 stovky, což je vynikající hodnota. Asi vyměním jen kroužky a nějaký ten symering a dám to tam zpátky. Klika, čepy a ložiska to snad vydrží, když to vydrželo takový rázy celý dva roky. Nebo to mám vyměnit všechno - myslím písty,čepy, kroužky, přebroušení kliky, šály, ložiska atd.? -
« Re: GO 1,8TD
Měl jsem něco podobnýho a chytlo to "samozápaly" když jsem to valil po dálnici. Tak jsem rychle zastavil a s hrůzou otevřel kapotu. Myslel jsem, že to zvýšení otáček je potkání se po roztrženém řemenu, ale řemen byl OK. Po rozborce se zjistilo, že dva válce jsou přidřené (předtím se tam měnily 2 připečené trysky) a uchcával olej přes symering na turbu a na vačce. Takže pokud při GO vyměníš všechny symeringy a kroužky, tak by to mělo být OK. Záleží však jak dlouho. Podle mě max. dalších 100 tkm. -
« GO 1,8TD
Zdravím Vás, pánové. Dlouho jsem se nezúčastnil diskuse, většinou jen chytám rozumy. Ale k věci.
Na své 1,8TDjsem udělal GO čerpadla a koupil nové turbo (zdůrazňuji nové) a teď mi budou dělat GO motoru. Mám tlaky okolo 12.
Už to tu jednou bylo - občas se motor zblázní, začne kouřit, že ty za mnou nevidí a zrychluje, zrychluje a zastavím ho až na brzdy - nic jinýho nepomáhá. Proto nový turbo a GO čerpadla, protož e bylo třeba vyloučit jejich vady.
Teď otázka:
Od servismana (ne mýho)jsem slyšel, že to jsou samozápaly tím, že přes kroužky jde směs do kliky, tam se hromadí, pa kto blafne a chytne to fofry a pořád víc a víc to přetahuje směs z nadválců a odvětrání kliky tomu ještě pomáhá, protože jde vlastně zpět do sání.
S tím mým servismanem nad tím pořád dumáme, protože jsme se toho ještě nezbavili. A jestli tomu GO motoru pomůže pak tomu asi budu věřit, protože už nic jinýho to bejt nemůže.
Má s tím někdo zkušenosti? Je to vůbec technicky možný? Hlavně nepište no jo zase 1,8TD. Jáji koupil za 15litrů už s těma vadama před 2 lety, a nalítal jsem s ní skoro 30000km, takže už se mi ta investice vrátila, ale je mi líto ji dát pryč, protože to je nádhernej oplastovanej bourák- RS plasty. Kastle je absolutně bez vady.
Díky
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!