Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Vymena svicek - zmena k horsimu :-(
To RBR: I po dalších asi 300 km to pořád jede výborně a Radek mi tam namontoval jak už říkal J77 značku NGK (nebo tak nějak). Říkám, že bez chyby - žádné poklesy výkonu, žádné výstřely ala Sputnik, prostě pohodová jízda... :o))) -
« Re: Na prodej
Delsi dobu jsem tady nebyl. Stalo se tudiz neco hroznyho. Zrusil jsem svoji sirku. Nebyla to ale moje vina, 19 leta mlada blondyna do me napalila frontalne s Peugeotem 206. Jedina radost byla koukat se na jejiho 3 mesice staryho pezota. :))
Tedy moje siera je taky na sracky, no ale ta 206-ka...
Nic, zivot jde dal, a ja ted shanim sirku na prestavbu. Tu moji tudiz uz nikdo neopravi (skoda ho, mel jsem ji totalne zrenovovane). Znate nekoho, kdo by mel na prodej nakou sirku z nemecka nebo ze svycarska, nebo proste na prestavbu? Musi to byt ale sedan, tedy 4 dv, a v dobrym stavu!!! Nejlepe bych bral sestivalec, neco kolem 3 litru, ale minimalne 2.0 DOHC. Vsechny doplnky jako spoilery, hezka kola, turbo, velice rad uvitam. Na barve nezalezi. Takze pokud znate nekoho, kdo takovej vuz ma, nebo se zabyva dovozem, napiste mi, prosim, sem, nebo tady mam telefon: 606/666493. Diky!!! -
« pylový filtr
Máte někdo zkušenosti s pylovým filtrem v sirce? (2.0 DOHC, 12/92) U fordů mi sdělili, že ventilace tomu není přizpůsobena a tedy, že tento filtr nedodávají. Pokud někdo toto řeší individuálně, tak s malými úspěchy. Filtr se v dešti nacucne vodou a pak jsou skla zamlžena. -
« osvětlení ovladačů topení
Přes víkënd jsem konečně odhalil jak vyměnit spálenou žárovku ovladačů topení aniž by bylo nutno demontovat palubní desku, jak jsem se dočetl v některém z předchozích příspěvků. Stačí vycvaknout kastlík, který se nachází hned vedle těchto ovladačů. V mém případě jsou tam umístěny hodiny a prostor pro kazety. Kastlík je zacvaknut úplně stejně jako schránka mezi popelníkem a autorádiem na středovém panelu. Když je kastlík venku, pomocí zrcátka je možno zjistit umístění konektoru se žárovkou, tento zamáčknout a pootočit o devadesát stupňů a je to venku. Bohužel jsem na žárovce neobjevil její spotřebu, tak jsem ji nahradil 3Watovou. Je to hodně nebo tak akorát? Myslím z hlediska zahřívání objímky. -
« Na prodej
Tak Vás po delší době všechny zdravím.Měl bych na prodej jednu sirku,2,9 V6 150ps kombi rok89,ghia-okna,zrcátka v el.,vyhřívané čelní sklo,šíbr,klima(nefunkční,vyndaný kompresor a chladič),ABS(nejde),je to 4x4,nové zimní kola,pěkné letní elektrony(14´),sundané tažné zařízení(psané v dokladech).Bourané podle mě nebylo.Je celkově v horším stavu,bylo by na tom hodně práce ale opravit by to šlo.Lepší by asi bylo přivést jiné auto na přestavbu a přehlásit.Je to pojízdné,bylo by super na hory.Nenajel jsem moc,tak 200km a spotřeba tak cca 9l.Bližší stav sdělím po tel.TK a EMise necham udělat.Cena cca 38000,-dohoda.
Tel.0606840783 -
« Re: Vymena svicek - zmena k horsimu :-(
Rad bych jeste dodal, ze muj puvodni olej rozhdone nebyl vyjetej, potvrdil to i technik co to menil, jenze podle hustoty to byla plna syntetika a ta je proste pro Sierru moc ridka. O tom, co to tam mohlo napachat za tech 800 km co jsem s ni ujel kdyz ji tam bylo o litr vic, radsi ani nepremyslim. -
« Re: Vymena svicek - zmena k horsimu :-(
Co se tyce nepravidelneho chodu motoru na volnobeh, ted se to docela patrne zlepsilo po vymene oleje. Predtim jsem tam mel o litr vic nez je ryska MAX, coz jsem rychle vyresil upustenim na hranici MAX, ale kdyz tam ted mam presne 4.5 l ktery tam maji byt, je to v pulce mezi MIN a MAX a bezi to klidneji. Pokusy o chcipani na volnobeh prozatim ustaly - zrejme dik vymene ventilu na volnobezne otacky. A co se tyce toho oleje, mam tam PENNZOIL TURBO 10W40 polosyntetiku - ma stejnou viskozitu jako obdobne mineralni oleje (tj. neni ridsi a neuchcava tesnenima jako syntetika), navic se dle vyrobce vystaci na 15 000 km, coz je o 5 000 km dele, nez plny mineral. Tim se vynahradi i trochu vyssi cena (170 Kc / litr). -
« Sierra 2.0i
Nazdar. Tak ma nejak napadlo, nedávno som si všimol, že mi idú z motora nejaké zvláštne, šuchotavo-škrípavé zvuky, nie sú velmi hlasné. Počuť to len zvonku, sú nepravidelné, a počuť ich len po zvýšení otáčok. Tak v intervale 5-15s. Myslím že to nieje nič vážne, no nebolo by zlé zistit, čo to je ..
Dík vopred za rady. -
« Re: Vymena svicek - zmena k horsimu :-(
Před časem jsem řešil na své Sirce podobný problém. Občas to škytalo, občas to skoro nejelo, pak se to zase zbláznilo a jelo to jak nové. Měnil jsem asi 3x svíčky, 1x kabely, stálo to spoustu peněz, po každé výměně se to nějak změnilo, ale vždycky se ta závada vrátila. Skutečná chyba byla v palci rozdělovače, který měl vykotlanou to díru, kterou je nasazen na hřídeli a podle toho, jak se tam naklonil, tak se chování motoru změnilo. Palec stál asi 200,- , nevím už přesně, vyhodil jsem předtím mnohem víc. Netvrdím, že je to ono, ale zkusit s ním zahýbat jestli nemá vůli nic nestojí a třeba to pomůže. -
« Re: Informace
Copak Charouz, ale narazil jsem uz i na vesti pruser. Mozna znate Ford-Servis FROLIK A RATAJ. Vrele vsem doporucuju vyhnout se tomu mistu obloukem. Za original sterace, zasterky za vsechny kola, plynovy lanko a dva litry nemrznouci chladici kapaliny si rekli brutalnich 3800 (coz mimochodem nekorespondovalo s cenami sdelenymi po telefonu), faktura nerozepsana na polozky, ale to nejlepsi teprve prijde: bylo mi divny, proc technikovi trva pres pul hodiny, nez ze skladu prinese tech par kramu, a brzo jsem pochopil ; vcera jsem si u Charouze nechal ukazat, jak vypadaji soucasny original sterace, a bohuzel se mi potvrdilo, ze mi tam ti smejdi dali normalni humusaky za 150.- od nejaky nedaleky benzinky. Neni na nich jediny logo, jediny cislo, jedinej napis, navic je prinesl uz vybaleny bez krabice. Moje chyba, ze jsem si to vcas neproveril a dnes uz je pozde bycha honit. Ze mi sterace po mesici vrzou, nechavaj smouhy a nedolihaj, s tim se holt musim smirit :-(
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!