Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Čerpadlo do automatické převodovky
Nevím jestli ti pomůžu, ale já jsem celkem solidně sehnal hodně ND na vrakáči ve Velkém Beranově tel.:602 651 681 a nebo v Novém Veselí u Žďáru n/S. je celkem šikovnej chlapík, kterej se zabívá jen Sirkama a má taky dost věcí tel.: 602 791 322. -
« Čerpadlo do automatické převodovky
Zdravím všechny zúčastněné. Auto mě zradilo, tak doufám, že mi někdo pomůžete. Mám 2.0i DOHC, 88 kW, r. v. 92 s automatem (4-kvalt). Bohužel, zrovna převodovka mě zradila, přestala zabírat zpátečka. V servisu poměřili tlaky a na základě jejich zjitění je prý v pr...i čerpadlo. Tak se ptám, jestli se čirou náhodou někomu neválí doma, případně jestli někdo nevíte o někom, kdo by ho měl, případně o vrakovišti kde by se dalo sehnat. Jestli o něčem víte, napište sem, případně na mail kratochv@jme.cz nebo pošlete SMS na číslo 608 437 957. Předem díky.
Pokud se nepletu, před časem tady psal Rob2 něco o svých problémech s převodovkou. Nezůstalo Ti náhodou doma čerpadlo? Měl jsem dojem, že jsi snad měl nějakou jetou skříň, ze které jsi bral díly. -
« Re: Pro všechny co se jich to týká(volnoběh).
Já vim, že když není kus výfuku, tak se spotřeba patrně zvedne...ale neříkej mi zase, že by se zvedla z i třeba 10l/100km na 50l/100km když tam není ani žádné čidlo, takže počítač tím ovlivněn není...z čehož vyplývá, že délka vstřiku je pořád rovna spotřebě 10/100km a nežádoucí tolerance vstřikovacích trysek nebude přeci 5ti násobná...??? Ještě když ten motor je v režimu LOS, tak píšou, že má menší výkon a větší spotřebu...ale já mám velkou spotřebu a výkon podle mě je na 2.0 solidní...do kopce nekopce pořád jenom max 1/4 plynu a jelo to pěkně??? Takže si zase nemyslím, že by nějaké čidlo přeplo počítač do toho režimu. Ale to se dozvim až to zkusim...a nevíš ještě jak ten předstih??? -
« Re: Pro všechny co se jich to týká(volnoběh).
No fajn, ale já je potřebuju snížit o 1000:o) Přizemňováním jednotlivých drátů se sice mění předstih o 4,8,12,16° ale to vše se odvíjí od "BTDC" základního nastavení rozdělovače na řemenici to potom v praxi znamená nastavit na první "rejhu" :o) Nebo ne? Já to tak pochopil...nicméňe potom má ještě vliv ten předstih na ten volnoběh? U starších motorů(vlastně spíš karburátorových vždy platilo, že se nastaví nejvyšší možné otáčky natáčením rozdělovače a pak se stáhnou na karburátoru...tady taky? Co největší otáčky a pak si počítač něco provede nebo jak? Já totiž kroutil rozdělovačem...za provozu i když motor stál jako divej. Takže předstih seřízenej nemám ani na to základní nastavení. Může to bejt tim? A musí se vždycky používat strobo nebo to jde i nějak jinak? -
« Re: Pro všechny co se jich to týká(volnoběh).
No ja to pochopil tak, ze se da nastavit predstih pro olovnaty a bezolovnaty beznin uzemnenim nejakych dratu. A na SOHCcku se daji taky uzemenim zlutyho dratu zvysit volnobezne otacky o 75 otacek.
U myho DOHC tohle neni mozne, proto jsem se tim ani nikdy nezabyval... -
« Volnoběh ???
Jo což to je pravda...jde o to, že když jsem měnil motor, neměl jsem o něčem takovém ani potuchy a dokud nebyly odpojené všechny hadice a čidla, tak jsem měl připojenou baterku abych mohl poslouchat rádio:o( Takže doufám, že jsem neodkouřil EEC. A krom toho, kolikrát jsem odpojil a zase připojil čidlo teploty motoru a ty dráty od rozdělovače s připojenou baterkou...
Nevíš náhodou co to znamená ten "hall effect"?
Ještě by mě zajímalo...air flow meter? Kde to je? -
« Re: Pro všechny co se jich to týká(volnoběh).
No ja nevim, u vymeny jakyhokoliv cidla je v manualu psan jako prvni krok odpojeni minusu baterky. Ale rekl bych, ze minimalne odpojeni/pripojeni konektoru je dost nebezpecny. Nikdy se ti nepovede to rozpojit najednou, vzdycky tam na maliciky okamzik dojde k nekolika kratkym zapojenim/rozpojenim a zalitaji tam nejake spicky. A tydle cidla mivaji v sobe ruzne kapacitni nebo indukcni prvky a tohle jim urcite nepomuze. Nerikam, ze to muzes odstrelit, ale kratke projiskreni na konektoru mi prijde nebezpecnejsi, nez si odpojit baterku a mit sichr. -
« Volnoběh ???
No a když odpojim čidlo za provozu...šlo by to třeba zjišťovat přístupem pokus-omyl? Jako že kdybych odpojil nějaké čidlo které funguje, podmínky se ještě zhorší a motor půjde např. nepravidelněji, o poznání se prostě něco změní, a když odpojím vadné čidlo motor poběží tak jak doposud? Stihne na to EEC zareagovat?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Repase čerpadla-7700Kč, komplet GO motoru 37000Kč, nový kit spojky Sachs 7300Kč. Jestli bude zájem, tu GO motoru můžu ještě rozepsat, ale je to včetně hlavy a kliky.