Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Pro všechny co se jich to týká(volnoběh).
faudy: No tak to je docela špatný...kde já vezmu lampu???:o) Holt mi asi předstih bude muset seřídít někdo na poněkud odbornější úrovni než jsem já a potom se budu zabývat dál. Ale zatím než se dostane na předstih, je to sice asi docela zbytečný, ale nemám co dělat, dám do hromady ten prorezlej kus kterýmu se kdysi říkalo výfuk :o) -
« Re: GO 1,8 TD
Nemusíš být ani fanda ani jezdit taxíkem, stačí Ti technická znalost a tenhle motor si uděláš doma sám: místo GO v pravém slova smyslu se mi osvědčilo toto:samozabrušovací kroužky Goetze+ nové šálky+srovnat ojnice - cca 7.000,nechat srovnat hlavu+sedla ventilů+gufera+vůle cca 1.500, těsnění aj. drobný materiál 3.000, event. čerpadlo do 4.000 ( Bosch Pento Zlín ).Funkční,levné, doma z větší části realizovatelné.Dělat na autě za 60.000 generálku za 70.000 se mi zdá zvrácené. -
oleowr1 18.11.02 15:55
« Re: GO 1,8 TD
To milda.sr. Pokud je GO na 1,8TD udělána poctivě, tak máš na pár let vystaráno, jenom pozor na rozvoďák, v testu ojetých aut v SM doporučovali 40tis.km! Jezdím se svou 1,8TD okolo 20.000km ročně, v ´99 GO (vlastně celý motor z Mondea) + spojka vyšly na 51.000,-. Nalítal jsem za 3roky přes 60tis. km, jednou vyměnil rozvoďák, baterku a je to v pohodě. Na motoru měním jen olej. Horší je to s přední nápravou. Na typické kmitání a cukání volantem už jsem si u Sierry zvykl. Vyměnil jsem hřeben, dolní ramena, silentbloky, tlumiče a je to v podstatě pořád neuspokojivé, ale tyto problémy mají i benziny, takže mne teď těší vcelku levný provoz na naftu a velikost kombíka. Spotřeba mi sice teď trochu stoupla díky prasklé hadičce zpětného vedení nafty, kterou jsem odhalil minulý týden ve čtvrtek. -
« Re: Čerpadlo do automatické převodovky
Tak Vás po dlouhé době zdravím. Mám teď drobátko problém se dostat k internetu, tak nejsem v obraze, co se zde vše událo. Kratas: Ten "maník" se jmenuje Jarda, byl na srazu ve Skochovicích, a je velice solidní. Rozhodně by Ti neprodal věc, o které by věděl, že je vadná. Sám za ním jezdím pro díly, nebo pro rady - bydlí asi 18 km ode mne. Jinak jsem teď měnil brzdové destičky vzadu, a zadařilo se mi jenom díky Fidovi. Vím, že se tady už tento problém řešil, ale na detaily jsem jaksi zapoměl. Pro všechny, kteří jsou na tom s pamětí, jako já (blbě), proto uvádím, že písty nejdou zatlačit bez současného mírného pootáčení. Fidoford mi doporučil svěrku (truhlářskou), a fakt to funguje super. Stačí mírně stáhnout, trošku pootočit "sikama" (15-20 stupňů), opět stáhnout, .... Bez pootáčení píst dovnitř nejde ani po silnějším sevření. Jen by mne zajímal ten mechanismus uvnitř ..... -
« Re: Čerpadlo do automatické převodovky
milda.sr: Moc díky za tip, od toho maníka z Nového Veselí jsem si v sobotu přivezl za 6 litrů komplet skříň z bouračky. Prý je z auta, který si někdo dovezl z Holandska a mělo najeto asi 100 tisíc (prý mělo i servisní knížku). Bohužel, ten nešťastník, který si ho dotáh s ním krátce nato vletěl do lesa, tak skončilo na rozebrání. Skříň prý je v pohodě, tak jestli je to pravda a ten servisman je seriózní a nelhal mi, mám snad svůj problém vyřešený. -
« Re: GO 1,8 TD
To residents. Možná jsem šílenec, ale jelikož po propočtu za kolik bych ji střelil nepojízdnou a kolik by stála jiná včetně nutných oprav, tak jsem radši volil tuhla cestu. A navíc mám s motorem jistotu, že vydrží aspoň 5 let (najezdím 12-20 tis. A navíc jsem invalida, takže jsem zažádal sociálku o příspěvek na opravu. Doufám, že to vyjde a budu moct ještě vyměnit tlumiče a zadní kotouče. Pak to bude úplně nový auto. Kastle je O.K. Je sice fakt, že při týhle ceně jsem zavzpomínal s láskou na žigula, protože jsem na něm před 3 lety dělal celou komplet GO brzd (kotouče, bubny, válečky, trubky, hadice, hl.brzd. válec a vyšlo to na 3500Kč!) - A byly to všechno nový origo díly! Ale sirka je oproti žigulovi kočár. -
« Palivoměr + diagnostika
Ještě doplním, že mám ručiku neustále v poloze Full, což jsem tam nikdy nenalil.
Mám ješte jednu prosbu. Dotečl jsem se ve starších příspěvcích o diagnostice pomocí diody (žárovky) a chybových kódech. Pokud někdo máte postup a ty vyhodnocovací tabulky, prosím o zaslání na buudulin@tiscali.cz. Moc by mě zajímalo jestli, jestli mi vše šlape jak má. Buudulin -
« Re: Poprvé zde
Mám známýho a tomu taky neukazoval budík stav paliva ve Scorpiu.Tuším,že to tenkrát byl zaseklej plovák v nárži.Ale prakticky to může být cokoliv na elektrické cestě od nádrže až po budík v palubce.Jak tak čtu problém s tou šílenou spotřebou tak mě napadlo jestli jenom ten motor neběží pořád na "sytič".Protože řídící jednotka je ve Sierrách poměrně odolná.U Valouška ji neměnili ani jednou za posledních deset let. -
« Poprvé zde
Zdravím všechny!
Jsem tu dnes poprvé, ale dal jsem si tu práci a přečetl jsem si asi 1000 starších příspěvků.
Doufám ,že budu mít se svou sierrou víc štěstí,
než někteří z Vás.
Jednu otázku ale mám. Mám 2,0i efi,1990 a nefunguje mi ukazatel stavu paliva. Na co se mam podívat a s jakým postupem. Jsem automechanik laik. Takže žádný automechanik. Dík Buudulin -
« Re: Čerpadlo do automatické převodovky
Mám doma skříň z 2,0i OHC 88'. Jezdil jsem s tím 3 dny(bral jsem to kvůli kastli) a nemám s automatem zkušenosti, takže nevím, jak moc dobře to řadilo, ale řadilo. je tam obvařená příruba na motor, ale je teda funkční. 603 264 513
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Add zadní destičky - tenhle problém jsem tady čirou náhodou řešil já a je to přesně tak jak říkáš. Dodal bych jen, že dobrá pakárna je, když si poté co pístek zašroubuješ dovnitř brnkneš o pedál brzdy nebo zatáhneš ručku. V tom okamžiku totiž pístek vyjede nadoraz ven a můžeš začít znovu a ve větším rozsahu.