Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.02  11:41

    « Re: Mráááááááz

    Jsem na tom velice podobne (SOHC) s tou teplotou a vlaznym vzduchem z vydechu, ale vim na 100%, ze mi to topilo daleko lepe. Mam take podezreni na propoustejici termostat, tak uvidime. Jo a taky se mi zvedla spotreba :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  11:41

    « Re: Dotazek - ventil?

    Na mý SIRCE tento cvakavej až klepající zvuk dělají slabší hydroštely(už nedrží ten správnej olejovej tlak).Ve Fordu mi řekli,že to nemá vliv na chod motoru,jenom jde o to nepříjemný cvrdlikání(klepání).Nový hydroštely stojí asi 4800,-Kč(600,-/ks)+práce,no myslím,že mi ten cvrkot zatím až tak nevadí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  09:56

    « Dotazek - ventil?

    Nevim jestli to ma souvislost s mrazem, ale ozyva se mi z prostoru motoru takove tiche cvakani. Nejprve jsem podezrival klinak, ale ted mi prijde, jakoby to byl spis rozvodak nebo ventil. Se stoupajicima otackama se to zvysuje. Nemate s tim nekdo zkusenost (DOHC)? Nemohl odejit hydrostelunk vule?
    Taky jsem si vzpomnel, ze mi pred par dny na okamzik jakoby vynechal motor (mozna jenom valec), pri prudkem slapnuti na plyn. Jenom zlomek vteriny a pak normalne zabral. Od ty doby to furt jezdi normalne, ale ten den vecer jsem si vsimnul toho cvakani.

    Ventil me napadnul proto, ze na my vzduchem chlazeny motorce vydavaji zejmena za studena ventily podobny zvuk.

    Asi by to chtelo poslechnout si motor "stetoskopem", co?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  08:14

    « Re: Mráááááááz

    Taky se přidávám residents@centrum.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.02  19:00

    « Re: Mráááááááz

    Zdravím.Potřeboval bych ten návod na vyhřívání motoru. Díky
    Můj e-mail: m.ka@quick.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.02  09:18

    « Re: Mráááááááz

    Tak mám taky ten dojem, že mi to začalo nějak hůř topit. Přesněji řečeno, vlažný vzduch jde z odfuků za chvíli ale dlouho trvá, než se potom topení zahřeje pořádně. Navíc se mi ručka ukazatele teploty stabilně pohybuje dole, mnohdy až u hranice bílého pole. Jen když to např ženu do kopce, tak vyleze na chvilku k M (tj. o 2-3 mm), ale po chvíli zase sleze zpátky. Tak přemýšlím, jestli mi náhodou nezatuhl termostat a nedovírá. Je to technicky možný? Zatím jsem zažil jen opačnou situaci, tj. že termostat zamrzl a neotevíral.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.02  15:42

    « Re: Mráááááááz

    Zatím nemaluj čerta na zeď.Zahřej auto na maximum,a pokud ti půjdou do expansky bubliny-jako když ti vaří voda v hrnci,tak je to buď fouklý těsnění,nebo prasklá hlava.Pokud ne hledal bych netěsnost chladícího systému jinde(hadice,chladič apod.).Čidlo ti zatuhlo,tak se nediv,že je splašený,pořádně ho odzkoušíš asi až se párkrát zahřeje(třeba povolí),nebo výměna(cca 400,-Kč).Mě takhle blblo celou zimu a z jara jako když utne fungovalo O.K.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.02  14:07

    « Re: Mráááááááz

    no ja mam zase problem ze mi primrzla kapalina a po rozmrznuti mi rucicka teplomeru v takovyhle kose kolisa docela znatelen mezi M a R. Zda se ze se i straci voda. Mam podezreni na prasklou hlavu :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.02  06:21

    « Re: Mráááááááz

    OPRAVA
    S tím řazením je to asi složitější. Mám po výměně komplet spojky a teď - dokud se motor trochu nezahřeje, tak tam ty kvalty jdou ztuha, takže spojku vynech. co se týká startu 1,8TD - já si nemám na co stěžovat - přijdu - nažhavím - a vrrrrr. Je to slastnej pocit, když po dvou letech startuju líp než benzíňák. Ta investice na GO motoru a čerpadla se vyplatila.
    Co se týká startu špatných dieslů - kdo má garáž nebo možnost 220 voltů, existuje řešení v podobě spirály do spodní hadice přes kroužek. Hodíš do zásuvky a za 5 minut má motor 60 stupňů. Já to mám ještě na svým namontovaný, kdo chce můžu dodat návod - vyjde to zhruba na 500Kč, ale teď už je pozdě, pochybuju, že se vám bude chtít v tom mrazu něco dělat. A další možnost je - ředit naftu 1 ku 1 benzínem, taky se mi to osvědčilo předminulou zimu, to nebyl ještě tolik vychlastanej a pomáhalo to, ale pozor - nemá výkon. Přímo výrobce to doporučuje při -20 stupňů ředit 1/1.
    Mě to sice statuje, ale po výměně fridexu mi to netopí, musí se radiátor odvzdušňovat jako u Dacie nebo by měl sám? Určitě to topilo víc.Jaký s tím máte zkušenosti?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.02  06:16

    « Re: Mráááááááz

    S tím řazením je to asi složitější. Mám po výměně komplet spojky a teď - dokud se motor trochu nezahřeje, tak tam ty kvalty jdou ztuha, takže spojku vynech.
    ****************************************… /> Co se týká startu 1,8TD - já si nemám na co stěžovat - přijdu - nažhavím - a vrrrrr. Je to slastnej pocit, když po dvou letech startuju líp než benzíňák. Ta investice na GO motoru a čerpadla se VYPLATILA!
    *************************************
    Co se týká startu špatných dieslů - kdo má garáž nebo možnost 220 voltů, existuje řešení v podobě spirály do spodní hadice přes kroužek. Hodíš do zásuvky a za 5 minut má motor 60 stupňů. Já to mám ještě na svým namontovaný, kdo chce můžu dodat návod - vyjde to zhruba na 500Kč, ale teď už je pozdě, pochybuju, že se vám bude chtít v tom mrazu něco dělat.
    A další možnost je - ředit naftu 1 ku 1 benzínem, taky se mi to osvědčilo předminulou zimu, to nebyl ještě tolik vychlastanej a pomáhalo to, ale pozor - nemá výkon. Přímo výrobce to doporučuje při -20 stupňů ředit 1/1.
    ***********************************
    Mně to sice statuje, ale po výměně fridexu mi to netopí, musí se radiátor odvzdušňovat jako u Dacie nebo by měl sám? Určitě to topilo víc.Jaký s tím máte zkušenosti?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.02  15:41

    « Re: Mráz a 1,8TD

    Táááák.A je to tu ----Ďed MAROZ--- a štartovanie.Moje TDčervené ničko ,čo štartuje bez tej blbej predvstrekovej cievky (zhorela ) dnes (-11 celzia )na 20ty krát štartla.No nevie keď bude menej.
    To by som chcel vedieť ,či sa dá ta cievka niečim nahradiť ,alebo to prerobiť na ručné tiahlo?????
  • 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 09.12.02  13:09

    « Mráz a 1,8TD

    Zatím mne v mrazu Sierra 1,8TD zklamala v mrazu jen jednou, ale to lehla baterka a po opatrném roztažení jsme jezdili bez problémů zase celou zimu. Vloni jsem měl sice malý problém z nemrznoucí kapalinou, byla cca na -15 a ono bylo skoro -20. Motor měl snahu zpočátku vařit, ale promasíroval jsem hadice, aby se uvolňovala zamrzlá kapalina a bylo to O.K. Letos jsem koupil garáž, ráno bylo venku -10 v garáži -3, ale i tak se nechtělo startéru moc točit, asi bude třeba dobít baterku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.02  11:56

    « Re: Mráááááááz

    Já mám kapalinu do -40,takže "zatím O.K.",ale při dobývání se do auta zařvala vnější klika na spolujezdcových dveřích(nemáte někdo náhradní,ať v týhle kose nemusím na vrakoviště?).Dále mi po nastartování začal vycházet od motoru pískavej zvuk-jakej známe od prokluzujícího klíňáku,ale byl takovej razantnější,jestli nějaký přimrzlý ložisko nebo co?V tý zatracený zimě jsem raději ani nezvedal kapotu.A o špatným řazení 1.a 2.kvaltíku ani nemluvě,to se pěkně nadřu než je tam dostanu,co s tím,že by lamela?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.02  11:55

    « Re: Mráááááááz

    Já mám kapalinu do -40,takže "zatím O.K.",ale při dobývání se do auta zařvala vnější klika na spolujezdcových dveřích(nemáte někdo náhradní,ať v týhle kose nemusím na vrakoviště?).Dále mi po nastartování začal vycházet od motoru pískavej zvuk-jakej známe od prokluzujícího klíňáku,ale byl takovej razantnější,jestli nějaký přimrzlý ložisko nebo co?V tý zatracený zimě jsem raději ani nezvedal kapotu.A o špatným řazení 1.a 2.kvaltíku se pěkně nadřu než je tam dostanu,co s tím,že by lamela?
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.12.02  08:47

    « Mráááááááz

    Tak jak se vase Sirky uspesne ci neuspesne brani.
    Dneska rano jsem uz malem nedojel.. zmrzla nekde kapalina a to ji mam do -15 :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.12.02  11:35

    « Re: Tak tedy nevím ....

    Aha,tak cukani tam jeste nemam a kdyz bylo kolo dole,tak ani pri bezicim motoru to pri brzdeni zadny zvuky nevydavalo. Budu hledat dal.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 05.12.02  11:25

    « Re: Tak tedy nevím ....

    Při sundaném kole na LP třmenu znatelně poznám vůli, PP je v pořádku. Při jemném šlápnutí na brzdu a povolení (hlavně při menší rychlosti) se to projeví cuknutím volantu, tuším že doleva. Nejdřív jsem myslel, že je to v uložení přední nápravy (tlumiče, ramena, silentbloky), ale mechanik mi ukázal čím to je.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.12.02  11:16

    « Re: Tak tedy nevím ....

    K tem volnym brzdam,muzete mi trosku vic priblizit podminky,ve kterych to dela a upresnit zvuk? Tonouci se stebla chyta,co kdyby to my protivny bouchani pri kolech v rejdu nebylo prevodovkou,ale zrovna timhle. Jde to potvrdit,nebo vyloucit pri sundanym kole?
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.12.02  10:53

    « Trysky 1,8 TD

    Nevíte kolik mají dávat tlak trysky a jaký je utahovací moment?
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.12.02  10:30

    « Nastavení trysek na 1,8 TD

    Nevíte jaké tlaky mají mít trysky na 1,8 TD a utahovací moment?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…