Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Dutiny + spodek - neprijemny dohry
Teda,16000Kč,- to je pěkná pálka za pouhou prevenci před korozí.Osobně jsem názoru,že konkrétně u Sierr by se mělo s autem jezdit a tyto nemalé peníze by se měli spíše časem investovat do oprav(mechanických,karosářských,lakýrnic… apod.).To ale neznamená,že bych měl jezdit v nějakým šrotu,jedná se hlavně o plechařinu.Osobně jsem si už na podzim svépomocí vybrousil co se dalo a kompletně vymázl celej spodek a blatníky rezistinem,to mi jako prevence před zimou stačí(a za cca 250,-Kč)Když už bych chtěl ale zainvestovat,stoprocentně bych si obvolal a zjistil ceny u menších,neznačkových servisů v okolí Prahy-určitě by se našel daleko zručnější a levnější mechanik než ten lempl v RCC. -
« Dutiny + spodek - neprijemny dohry
Musim se s vami podelit sve zkusenosti s osetrenim dutin, spodku a podlahy v RCC. Nechci nikoho odrazovat, ale v Praze neni moc dilen, kde tyhle karosarsky prace delaji, takze myslim, ze byste meli byt pripraveni na urcite moznosti. Oc bezi: pri vymenene nadrze byla cast s plovakem, pumpou, atd. natolik prirezla, ze nesla sundat. Proto ji odrizli a do mnou dodane nove nadrze dali vlastni "vnitrnosti" (s tim, ze jim casem privezu jine, abych nemusel platit jejich dil). Ve dnech po prevzeti auta se ale ukazalo, ze jejich cerpadlo, ktere tam prislo, je podstatne horsi nez moje - vrci az beda a jdou z nej takovy houkavy-vrzavy zvuky. Chtel jsem proto, aby znova sudnali nadrz a dali me cerpadlo z puvodniho "prirezleho" vnitrku nadrze. Jenze ouha, cerpadlo uz je prodano kdovi kde. Takze chlap slibil, ze se ho nekde pokusi sehnat a pak to snad vyresi. Cele to ale je dost neprijemne a nemohou se na me zlobit, ze chci, aby napravili to, ze jejich vinou (byt asi neumyslne) behem opravy vymenili lepsi dil za horsi. Jinak dalsi negativa - termin opravy prekrocili o ctyri dny (misto pondeli ctvrek), presto je auto zvlast vevnitr dost nedoslchly. Cenovy odhad praci byl 10 000.-, napsali jsme 12 000.- (kdyby neco), ale celkova cena vyskocila bez par stovek na 16 000.- Oprava presne obnasela natreni spodku (dobre), interieru (dobre), dutin (zatim nemohu posoudit), zhotoveni a vymeneni praveho nosniku (zda se byt slusne), odstrojeni - vystroeji interieru, sundani - nandani nadrze + jeji nater a drobna brouseni v kufrovym prostoru. Potud bych rekl, ze je prace udelana dobre. Nicmene me mrzi, ze prestoze jsem je vybavil detailnim seznamem pozadavku, nektere veci vubec neudelali - zabrouseni kufru neni kompletni, radu mist pominuli, rovnez odvody vody ze strechy jsou pouze pretreene a neni to nijak poradne udelane. Celkove bych byl spokojen, kdybchom se vesli do tech puvodnich 10 000.- Pri vice nez 50%tnim narustu celkove ceny moc spokojen nejsem, ale pokud napravi situaci s cerpadle do uspokojiveho stavu, budou me konecne pocity neutralni. -
« Re: Mráááááááz
No neviem.S tým medzikusom na termostate- nie je to trochu riskantné- do Avií sa to dávalo zozadu do hlavy a prestali tie špirálky normálne predávať, že to rado horelo,keď bola nahnutá a nebola tam voda, aspoň tak mi hororili predavači v aviackych predajňach.Ale už som na tento predhrev myslel aj ja ale na najpodnešiom mieste---vývod z chladiča do v.pumpy. -
« Re: Mráááááááz
Souhlas, předehřev je supr záležitost. Nejde jenom o klidný start, ale taky o to, že to hned topí !! Jezdím s předehřevem druhý rok a jsem mximálně spokojený.Používám 1000W spirálu, co se dává do autobusů:do 5 minut to má přes 60°C. Já to mám vložené mezi termostat a blok, v mezikusu z hliníku. -
« Re: Dotazek - ventil?
Taky mi trochu DOHC-éčko poklepává (zatím fakt jenom trochu). Chlápek, co dělal u Forda v Německu si motor poslechl, a diagnostikoval ten zvuk jako cvakání ze vstřik. ventilu na 3-tím válci. Po nastartování se pár vteřin samozřejmě hydroštely ozývají fest. PS: Když jsem jezdil na benzín tankovaný v Chorvatsku, tak bylo ono lehké klepání téměř neslyšitelné. "Upravilo" se to po natankování benzínu v ČR. -
« Re: Dutiny + spodek + atd.
J77 - jestli je tvoje DOHCéčko jinak v pohodě, tak se těch 16tis určitě vyplatí. To moje už se pomalu rozpadá v mnoha oblastech (motor, převodovka (nebo to loupá v rozvodovce?), přední náprava, zadní náprava atd). Kupodivu ale moc nekoroduje. A určitě mi tedy kastle vydrží déle než vše ostatní. Stejně se ho chci zbavit. Nechcete ho někdo??? :o))))) -
« Re: Mráááááááz
Tak, problém s pomalým ohřevem motoru a neuspokujícím výkonem topení vyřešen. Má původní diagnóza byla správná - špatně těsnící termostat. Koupil jsem nový včetně těsnění (originál Motorcraft, cena cca 450,- a dalších asi 50,- za těsnění), vyměnil a všechno je v pohodě. Motor se dobře zahřívá, ručka je za chvíli u R, který asi u mě odpovídá těm cca 85 - 88 stupňům kdy otevře termostat, pak jde dolů někam k M a při běžné jízdě se pak pohybuje v tomto rozmezí. A z topení jde za chvíli tak horký vzduch, že jsem si málem spálil ruku :-))). -
« Dutiny + spodek + atd.
Jinak jen pro informaci, nechal jsem udelat spodek, dutiny, podlahu i zevnitr pri kompletne vystrojenym interieru, bylo tam nejaky brouseni hlavne v zavazadlovym kombi-prostoru a dale vymena pravyho nosniku, potom tez vymena nadrze a nakonec osetreni vsech mist kde by to v budoucnu mohlo chtit hnit nebo uz zacalo. Celkova cena je docela palba, vyslo to na 16000.- Ale zda se to byt udelany dost slusne. Tak jsem zvedav, zda budu investice v budoucnu litovat jako vyhozenych penez, nebo se radovat nad tim, jak jsem korozi zatnul tipec :-) -
« Re: Mráááááááz
Moje 1,8 TD parkuje bohužel také venku. Zatím jsem naštěstí pokaždé odjel. Sice nechytí "na cvaknutí" - to ostatně nedělá ani v parném létě, ale po pár otočeních blafne. Po dvou dnech stání jsem nastartoval až napodruhé, poprvé motor po nastartování chcípl (nafta ???). No nic, baterka už sice není nic moc, ale zatím točí.
Jinak mám tentýž problém s topením, prostě to je jen tak trochu vlažné. Dal jsem teď před chladič kus kartónu. Musím to ale ještě upravit, protože jsem asi zakryl i nasávání k turbu. Při včerejší zkoušce motor hřeje lépe, ale tak podivně. Dlouho se potuluje dole v bílém (topení nestojí za nic) a pak jde najednou rychle nahoru třeba až do poloviny a i topení funguje tak jak má. V tento moment ale motor jakoby ztrácel tah (to bude asi ten zakrytý přívod vzduchu k sání). Bez kartónu jsem to neohřál skoro vůbec ani při delší jízdě.
Jinak mi při větším zahřátí trochu ubývá voda (to jsem zjistil na podzim, kdy jsem půjčil auto kamarádovi, aby ho trochu prohnal po dálnici a vyčistil motor). Čort znájet, kudy se voda ztrácí. Jelikož auto topí blbě i při normálním počasí, mám dojem, že některý z minulých majitelů řešil potíže s únikem kapaliny vylitím pochybného ucpávacího prostředku do chladiče. Ten zafungoval podle očekávání a mimo jiné přiucpal topení.
Netrpělivě očekávám příspěvky kolegů trpějících stejnými problémy. -
« Re: Dotazek - ventil?
Kdyby jste slyšeli studený start mého DOHCéčka vstávaly by vám vlasy hrůzou z toho jaké zvuky dokáže ten motor vyloudit (dělá to i v létě, ale teď v zimě je to obzvláště efektní). Tak 5 sekund rachotí jako sto let starej vylágrovanej nafťák, poté co toto přestane, cvaká jako sto let starej vylágrovanej Favorit - to trvá tak 10-20 sekud. No a teprve potom začne běžet jako relativně normální motor. I po ohřátí má ale nepěkné vibrace a to občasné vynechání taky dělá (tak jednou za 500 km). A ohřívat se mi taky nechtěl, tak jsem dal karton před chladič a to kupodivu pomohlo - teplotu mám přesně uprostřed NORM. Jo a v tomto poměrně žalostném stavu je ten motor už tak 30-40tis km a pořád to jezdí (s obdivuhodnými parametry), takže nějaké lehké ťukání bych neřešil :o)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!