Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Nepravidelný chod 1,8 TD
Obvolal jsem fordaře a dal mi tipa na servis Lucas (ZMV) v Brně, kde jsem již kdysi dříve byl a tam to stojí 3500. Tak je to všude s těmi "originálními díly". Včera jsem měnil vodní pumpu a SKF stála 1550. U Forda stála 2500, ELIT cca 1300. Akorát v SKF (Hybse a Vilím) jí však měli hned na skladě. Podobně je to i s jinými díly. Kroužky Motorcart jsou ve forďácké krabici Götze a písty zase Kolbensmith atd. Akorát za tu krabici zaplatít minimálně o 30 % víc. -
« Re: Nepravidelný chod 1,8 TD
Imaxim: tak to jsi mě teda potěšil. Cvrlikání neslyším delší dobu. Taky delší dobu to jede blbě. Na to copak není náhrada. Elektoromagnetický ventil na čerpadle přece není originál Ford, když čerpadla dělá v tomto případě Lucas (jinak Bosch). Díky za pomoc, ale nejsem z Prahy. Zkusím místní Fordaře. -
« Re: Nepravidelný chod 1,8 TD
To dělá jenom elektromagnetický ventil čerpadla (obdoba sytiče), mě bys to poznat podle toho, že když otočíš klíčkem a auto žhaví, měl by jsi slyšet takové cvrlikání (stejně to budou diagnostikovat v autorizovaném servisu), pokud ne je to na výměnu toho ventilu - banální oprava ale stojí 5000, pouze originál. Ten ventil odejde z každého tohodle ford motoru po cca 150000 km. Dělal jsem to před měsícem. Jestli chceš dám ti v Praze kontakt na mého mechanika. -
« Nepravidelný chod 1,8 TD
Starty i teď v zimě v pohodě, ale má to nepravidelný chod a za studena to dost kouří. Po zahřátí se to zlepší, ale při poklesu otáček na volnoběh dochází společně se zvýšením vibracemí i ke zvýšení otáček a klepání, které se projeví i bafáním výfuku. Při přidání plynu se motor zklidní. Mechanik se na to díval a hned to tipoval na rozhašené čerpadlo. Už jsem zkontroloval trysky - OK, tlaky - měli by být po překroužkování OK, motor skoro vůbec nefuní. Kolik příjde nastavení čerpadla? -
« Re: klesání otáček
onky - nevím, neporadím. Mně moje DOHCéčko volnoběh taky nedrží. Mám ovšem zajímavý postřeh. Když natankuju VPower (ten normální - ne racing), tak si motor jen ševelí a běží i na volnoběh docela klidně. Ale možná že je to jen náhoda, protože VPower zas tak často nekupuju a někdy běží motor OK i na jiné benziny (většinou tankuju i jedný docela levný OMV). -
« klesání otáček
Zdravím všechny. Mám problém s kolísáním otáček Dohc20 r.v. 93 přečetl jsem si o tom všechny vaše příspěvky ale už jsem z toho magor.Byl jsem na diagnostice ve fordu tam mi řekli že elektrika je ok a seřídili comp.Vydrželo to asi týden což je normal protože to třeba 14 dní nic nedělá pak se to ozve znovu jo a taky dali nový svíčky Motorkraft můj mechanik nadával že jsou to hovada že svíčky byli nové. Takže otáčky klesají tak, že to občas chcípne. Potom motor ve vyšších otáčkách jde normalně jako šlak.ale při 1500tis - 2000tis to pocukává hrc hrc už mě to fakt ser...Pak jezdíš 14 dnů jako by nic.Ford mi doporučil v případě dalších problému vyměnit nějaký ventil vzduchu nebo co ale já jim zrovna nevěřím prý 3500 tis součáska atd. Sierru mám rád ale tohle mě točí máme ještě 20dohc kombi a 23D kombi to je nesmrtelnej traktor ma nalítáno asi 600tis a je už ve třetí kasly. tak dík za radu všem. -
« Re: Dutiny + spodek - neprijemny dohry
Jinak musim rict, ted jsem s tim chlapikem mluvil, uz se tvari o dost rozumnejsi nez predtim, z polohy "my zadnou chybu nemuzeme udelat" uz se to posunul do trochu smirlivejsiho tonu, dokonce akceptoval par mych vyhrad k mistum, ktery jeho hosi prehlidli a cerpadlo doda snad tento tyden. Uz bylo na case, fakt se neminim s nikdym dohadovat pri takovyhle cene zakazky, prekroceni terminu a tom dalsim. Na druhou stranu musim rict, dneska jsem to prolejzal, ze to udelali opravdu slusne. -
« Koupim DOHC sedan
Nazdarek!
Asi za tyden mi prijdou prachy od pojistovny za bouracku, kterou mi zapusobila mlada ridicka v Bratislave, ktera se rozhodla to do me napalit frontalne. Ta moje sirka byla predtim v krasnym stavu, ted je cela zkroucena, motor v interieru...
Takze chci si poridit sedan DOHC na prestavbu. Ma to byt v slusnym stavu, rocnik nejlepe 92-93. Jestli vite o necem, nebo o nekomu, kdo dovazi tyhle karky, napiste mi prosim kontakt na neho. Mockrat diky!!! -
« A něco pro pobavení ....
Tak vám přijdu k autu, odemknu ze strany spolujezdce (bylo to blíž), zasunu klíček do spínací skřínky a otočím do první polohy, aby čerpadlo ABS dotlačilo potřebný tlak. Vezmu škrabku na sníh chtíce oškrábat sníh a led z oken. Potud vše normální. Zabouchnu dveře a ozve se "bzzzzz". Tak jsem se chvilku s centrálem přetahoval o kliku dveří za stálého bzučení, bohužel bezvýsledně. Pro mě. Centrál zvítězil, a já čekal asi dvě a půl hodiny na náhradní klíče. Pokoušel jsem se odtrhnout víko kufru, leč bezvýsledně. Kdysi to šlo, ale co jsem opravil (jak vidno dobře) zámek, tak ani tudy se nelze dovnitř dostat. Ponaučení: Bez klíčů v ruce nezavírat dveře (aspoň ne v zimě). -
« Re: Mráááááááz
Riskantní?????? Pokud má auto korektní množství chladící kapaliny, tak tebou popisovaný fakt je nereálný. Nikam jinam než do malého okruhu nemá smysl cpát topnou spirálu:jinak musíš mít vyřešený koloběh vody z velkého okruhu do malého průchozím termostatem ( třeba vyvrtaná dírka ), ale potom tento ztráci svůj smysl.Na Golfech I se to dávalo taky do hlavy, z fyziky víme, že by to mělo být co nejníž ve vodním sloupci, aby ta voda sama cirkulovala, je tak?? Máš tedy 2 způsoby jak to vyřešit:buďto pod vodní pumpu ( komplikované ) nebo mezi termostat a blok, což je druhé nejnižší a relativně lehce dostupné místo. princip je v podstatě jednoduchý: z hliníku mám mezikus, který je našroubovaný na místo původní příruby termostatu a do něj je v zápichu uložený přes původní držák s náustkem na hadici termostat. ta hliníková kostka je cca 100x100x100 mm, z horní strany je do ní našroubovaná spirála. Výroba popsaného mezikusu bez přístupu ke kovoobráběcím strojům nemožná. Funguje 100%, finanční náročnost minimální.Mám to napájené ze zásuvky která jede na časový spínač, takže se to pouští cca 15 minut před +- pravidelným startem ráno. -
« Re: Dutiny + spodek - neprijemny dohry
Ja tam dodted par veci nechaval delat a bylo to vzdycky v pohode. Ale Sierry tam znaji pomerne dobre a nechtel jsem to sverovat nekomu, kdo s nima nema moc praxe. Jinak s pouhym naterem bych si nevystacil, ponevadz se hodne brousilo v tom bazenu na rezervu a resila se prorezla podlaha v koute u spolujezdce. To si sam neudelam, ani kdybych chtel. Ale penez je to opravdu hodne. Musim ale rict, ze je trochu nechapu ; sice operovali tim, ze na tom stravili x hodin a ze maji 400 za hodinu, ale takhle se to prece neda brat u zakazky, ktera ma takovej rozsah. Kdybych s timhle vyrukoval na my klienty ja, vyrazi se mnou dvere. -
« Re: Dutiny + spodek - neprijemny dohry
Teda,16000Kč,- to je pěkná pálka za pouhou prevenci před korozí.Osobně jsem názoru,že konkrétně u Sierr by se mělo s autem jezdit a tyto nemalé peníze by se měli spíše časem investovat do oprav (mechanických,karosářských,lakýrnických apod.).To ale neznamená,že bych měl jezdit v nějakým šrotu,jedná se hlavně o plechařinu.Osobně jsem si už na podzim svépomocí vybrousil co se dalo a kompletně vymázl celej spodek a blatníky rezistinem,to mi jako prevence před zimou stačí(a za cca 250,-Kč)Když už bych chtěl ale zainvestovat,na sto procent bych si obvolal a zjistil ceny u menších,neznačkových servisů v okolí Prahy-určitě by se našel daleko zručnější a levnější mechanik než ten lempl v RCC. -
« Re: Dutiny + spodek - neprijemny dohry
Teda,16000Kč,- to je pěkná pálka za pouhou prevenci před korozí.Osobně jsem názoru,že konkrétně u Sierr by se mělo s autem jezdit a tyto nemalé peníze by se měli spíše časem investovat do oprav(mechanických,karosářských,lakýrnic… apod.).To ale neznamená,že bych měl jezdit v nějakým šrotu,jedná se hlavně o plechařinu.Osobně jsem si už na podzim svépomocí vybrousil co se dalo a kompletně vymázl celej spodek a blatníky rezistinem,to mi jako prevence před zimou stačí(a za cca 250,-Kč)Když už bych chtěl ale zainvestovat,na sto procent bych si obvolal a zjistil ceny u menších,neznačkových servisů v okolí Prahy-určitě by se našel daleko zručnější a levnější mechanik než ten lempl v RCC.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Dále se omlouvám všem, kterým jsem slíbil návod na spirálu do motoru, nemůžu ten návod najít. Nejde tak o to, co se tam dává, ale o rozměry. Sorry, jestli ho najdu, tak se ozvu.