Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« ekonoměr TD
Může mi někdo poradit? Mám v manuálu psaný, že na mý TD ve výbavě GL je ekonoměr (je ale pouze popisována výměna žárovky a to ještě tím stylem,že není nikde označena), a je tam obrázek ručně malovaný jakéhosi prdítka na pravém blatníku (z pohledu řidiče) z kterého vedou dvě hadičky (já je mám uřízlý) - dle manuálu jsou napojeny na sání. Podstata - jakými kontrolkami se rozsvěcuje ekonoměr a kde mají být ty hadičky napojeny? Já vím, je to ptákovina, ale chtěl bych to vyzkoušet funkční. Švára to měl na Audině a pořád na něj blikala šipka dolu nebo nahoru a byl z toho nervní, nakonec to taky odřízl. Kdyby měl třeba někdo digitál a mohl to vyfotit, byl bych moc rád. Nebo se někdy domluvíme a já si to prohlídnu osobně. Dík -
« Re: Spotřeba :o(
Elektrika je stažená z manuálu na Sierrky ve formátu PDF a je to 0903-wd nevim stránku, ale určitě najdeš Ford Sierra 1987-1989 2.0 Efi motor Přesně tam to je. Řídící jednotka shodná, zapojení např. od DOHC které tam lambda sondu má naprosto rozdílné... -
« Re: Ztrata oleje
Ja mel taky 2.0 OHC. Olej mi odchazel pri gumovem tesnicim krouzku v hlave valcu pri vackovem hrideli. Takze kdyz auto stalo (teda kdyz nebyl motor zapnutej), nic z toho neteklo. Po zapnuti motoru, jak se olej dostal do hlavy valcu, zacal olej unikat prave vedle vackoveho hridele pri remenici ozubeneho remenu. Tim se dostal do krytu remenu, teklo to dolu, tam se ovsem dostal do proudu vzduchu od vetraku a tim se rozprasil trochu do vzduchu a trochu do motoroveho prostoru.
Bude to nejspis nejakym tesnenim, jak uz bylo drive receno. -
« Spotřeba :o(
Čauky lidi...spíš než jako Sirkaře Vás prosím o pomoc jako forďáky...mám Scorpio 2.0 EFi SOHC a dřív jsme to tady trochu probírali. Teď se jedná pravděpodobně o něco jiného...ale pro připomenutí, motor vyměněný, čidlo teploty motoru ok, senzor škrtící klapky ok, ISC ok, předstih seřízený, auto nevynechává, po nastartování drží volnoběh 900 a ani se nehne. Po ohřátí při spadávaní z vyšších otáček je volnoběh také 900 ale když jedu třeba na 1500 otáček a vyřadím, tak volnoběh zůstane okolo 1100-1200. A teď jádro problému. Ve fordu mi řekli, že je vadná lambda sonda a že to jede pořád na sytič (ta spotřeba-40l/100km)jenomže tady žádná není. Ani v potrubí ani nikde jinde a ani nebyla. Mimoto na ní není ani nějaký konektor v motorovém prostoru volný. Jediný volný je 4 pinový ale na sondu má být prý 3. Když jsem se podíval na Sierrku 2.0 EFi OHC taky žádnou lambda sondu nemá. Nevíte tedy někdo jestli všechny Scorpia měli řízené katalyzátory? Nebo je závada někde jinde? Jo a benzín nikde neteče. Mně jediné co napadá je podtlakový ventil řídící tlak ve vstřikování, že drží moc velký tlak a proto se vstříkne příliš paliva. Nemohlo by to být? Zatim díky za pomoc. Honza. -
« Re: cievka v TD
Na zrazy nie je problém dofrčať, som síce zo Žiliny, ale žiadný problém-dúfam... No a mám zase novotinu, pri štartovaní mi vyskakuje pastorok zo záberu. Chvýľu to štartuje a potom bzzzzzz --motorček na prázdno. Celkom je to sranda, hlavne, že som to mal už 4krát rozobraté.Vyzerá to všetko v poriadku, iba tá umelohmotná vidlička je dosť vydratá, som zvedavý, či sa to dá kúpiť. A najväčšia sranda je v tom, že som si myslel, že keď kúpim iné auto-sirku, budem mať pokoj od takýchto opráv, lebo jedno také o ktoré sa treba tiež stále starať už mám Fiat 600D rv.1965.No už to bude asi môj údel sa do tých áut stale vŕtať.Ale čo by som robili s toľkým časom, keby sa nám nič nekazilo, však páni? -
"-- skrytý --" 06.01.03 14:39
« Re: Ztrata oleje
Presne tak, jsou to ty gufera na ventilech, ja to delal taky, byly uplne tvrdy, takze to prochazelo (olej) pres voditka ventilu a spalovalo se mi to ve valcich. Spotreba oleje vice nez 1 l na 1000 km. Po oprave mi to za 10 000 km nesere vubec zadny olej a uz to necoudi. Ono to hlavne coudilo hned po startu, pak olej shorel a uz to nekourilo. Ted mam po te oprave najeto pres 20 000 km a porad je to OK, i kdyz jsem pouzil nejake neoriginalni gufera za par korun. -
« Re: Přestavba
Dam www.telecom.cz, tam si vyberu tel. seznam, zadam slovo Ford, vyberu z nabidky Ford Motor Company a hele,
Homologace, dovozy, prestavby
Na Pankraci 30, Praha
261 001 439
Doufam, ze jsem pochopil, jak je to v tom tel. seznamu za sebou serazeny. Tot vse, mily Watsone >:o]
-
« Re: Ztrata oleje
Bude v cudu guferko (guferka) na ventilech, na tatove OHC to bylo uplne to samy a ma najeto asi 150tkm. Oprava neprilis draha u garazoveho odbornika vymenou gufer. Projevovalo se to predevsim cmoudem z vyfuku, v pozdejsi fazi uchlastavanim svicek olejem. -
« Ztrata oleje
Všechny zdravím!
Pánové, mám problém se svou 2.0i OHC.
Dost se mi ztrácí olej (o dost více než 1l/1000Km)
Motor nemá ješte 140tis.Km. Je trochu od oleje,
ale myslím, že je to v normálu. Pod autem není
ani kapka. Vícko od chladící kapaliny je cisté.
Jsem naprostý laik, ale myslím si, že mi to jde
do spalování.
Na druhém válci (odpredu) mela svícka asi 1mm silnou
vrstvu svetlehnedé usazeniny. Ostatní mely
stejnebarevný nádech, ale byly bez usazenin.
Známý mi radí, at nechám zmerit tlaky, že se to
musí projevit. Podle nej to muže být v lepším
prípade tesnící kroužek.
Poradíte mi?
Jaké by mely být ty tlaky?
Predem díky za "povzbudivé" odpovedi.
Pokud bude lepší email, tak mám budulin@tiscali.cz.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!