Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 10.01.03 08:54
« Re: Spotřeba :o(
To: vfr: Hrome to je zajimavy :-) A je mozny, ze kdyz tam das jiny otackomer, ze to slape? Ja tam totiz mel ten prvni, ten slapal, pak prestal, tak jsem tam vrazil jiny a ten taky cca 3 roky slapal bez problemu, az ted zase zacal zlobit a ted uz nefunguje nez funguje. Takze jsem si logicky myslel, ze to je v tom pristroji, protoze kdyz tam vrazim jiny, tak to pojede (nebo ze bych tam vrazil ten puvodni nefunkcni? :-)). No kazdopadne si o vikendu prohlednu ten rozdelovac, jestli tam ten odpor vubec najdu, a pak dam vedet :-) Pripadne to vyfotim, aby jsme meli jasno o co jde a ja neloupal "pernicek" nekde jinde :-)))) -
« Re: Spotřeba :o(
To vfr: S tim obnaženym odporem bych to taky nedokázal vysvětlit, ale vim o jedné věci která zaručeně funguje ale na škole nám jí zakazovali dělat protože v konečném stádiu je naprosto 1) technologicky nepovolená a za 2) tudíž nepoužitelná. Spočívalo to v tom, že když jsi chtěl změnit hodnotu odporu, stačilo obrousit jeho povrch jemným pilníčkem...podle času stráveného pilováním se tím dalo něco nahanat:o) Něco málo, není to zase zázrak ale potom protiklad tomu je, že se narušila ochranná vrstva a tudíž jsi rezistor musel nalakovat aby odolával vnějším vlivům a tím se změnila jeho hodnota zase nikdy neurčitelno kam...tak když jsi kousek odloupl? Možnost...:o) -
« Re: Spotřeba :o(
To:dalin: To "vykuchani" spocivalo pouze v tom,ze jsem(zvedavec) "oloupal" plast ve kterem je fitr zality at se podivam na hodnoty uvedene na odporu a jak se potvora dostal na vzduch tak otackomer zacal slapat jak hodinky.Elektrikar se kterym jsem to probiral jenom kroutil hlavou a nedokazal mi to vysvetlit.Cca rok uz jezdim z obnazenym (rozumej odporem). Ty hodnoty jsem stejne nevycetl,protoze barva zustala zcasti na obalu. -
oleowr1 09.01.03 12:01
« Re: ekonoměr TD
to milda.sr: "Něco" s hadičkama na pravém blatníku mám taky, auto rozmrazuju v garáži (levná kanystrová nafta), večer se na to přesně podívám. Při výměně topení jsem pod palubovkou objevil spoustu drátů, které vedou od nikud nikam, ale mám výbavu CLX, takže ekonoměr to asi nemá mít, nevím. Ty máš nějaký manuál k TD? Chtělo by to oscanovat!!! -
"-- skrytý --" 09.01.03 07:35
« Re: Spotřeba snad už ... :o)
Jak jsi na to prisel, ze to je to cidlo, kdybych ho chtel promerit, tak se tam nemam skoro sanci dostat, jak je tam ten drzak saciho potrubi -)) Ja blbec, kdyz jsme delali ty gufera voditka ventilu, pistni krouzky a komplet pretesneni a mel jsem ho krasne venku, tak jsem se na nej vykaslal, mohl jsem si ho krasne promerit ... bu bu bu -
"-- skrytý --" 09.01.03 07:33
« Re: Spotřeba :o(
To: Mitsi: A sakra, to jsi me moc nepotesil :-((, ale je zajimave, ze kdyz jeste vice fungoval, nez nefungoval (ted uz je to obracene), tak stacila zatukat, teda zamlatit na pristrojovou desku a hned se chytil, ted uz muzu mlatit a sycak je porad na nule ... Vetsinou rano po startu naskoci a jak vyjedu, tak padne na nulu, obcas se probere, pak zase umre, je to hovadina, ale co me nejvic nastve, kdy neco nefunguje a ukazuje to nulu (teda pomijim palivomer, ktery funguje a je na nule sakoro porad :-))))
To: vfr: Kouknu na to, ale radsi nic vykuchavat nebudu, abych neprestal jezdit :-)))
Diky za rady! -
« Spotřeba snad už ... :o)
Takže problém se spotřebou je prozatím teoreticky vyřešený. Prakticky bude asi až za pár dní, ale... na vině je nakonec čidlo teploty (Engine temp. sender). Je dvoupólové a potom je ještě jedno (u SOHC blíž k chladiči vlevo jakoby vedle rozdělovače) jednopólové. To zajišťuje pouze měrění pro palubní ukazatel teploty. To dvoupólové je měření teploty motoru pro řídící jednotku a je zamontované v EFi přesně uprostřed v místě u bloku. A já si říkal cože to v tom EFi je a proč tam teče voda a vedou od toho dráty, když jedno čidlo už tam je...:o)
A to tady ve Fordu v Táboře mi řekli ať si u nich koupim nejdřív lambda sondu a pak se budem bavit. Jenomže Scorpia (moje r.v.1986) lambda sondy nemaji (díky Faudy). Prachy prachy prachy a ještě jednou prachy...:o( A člověk aby to udělal nakonec sám!
-
« Re: ZASE TOPENIII :(((((
ad Pocket: Pokud se ti voda v okruhu ohreje bez problemu,zacni dle meho u ventilu pro vstup k topeni,jestli vubec otevira.Muze byt pouze vypadene tahlo od ovladani tak to radsi zkontroluj "rucne".Pokud otevira a je tepla hadice i za ventilem zkus teplotu zpetne hadice.Pokud neni tepla,muze byt ucpany okruh v topeni-zkus profouknout(staci hustilka)... je pruchozi: nasad vstupni hadici,dolej vodu az bude vytekat ze zpatecky a hadici nasad. ....neni pruchozi: asi bude potreba vymontovat a vycistit(vymenit) snad ti nekdo poradi neco jednoduzsiho. Nedaval jsi do okruhu pripravek pro utesneni?Ten rad nadela svinstvo(ne kazdy) cau -
« ZASE TOPENIII :(((((
Uz to tu bylo hodnekrat, ale prosim o radu. Auto mi netopi (ani netopilo). Fouka studeny vzduch, motor je ohraty za chvili,rucicka je veprostred, otevira a zavira dobre ale netopi mi to. Kdyz jsem nechal auto nastartovany asi pul hodiny tak to trosicku ale malinko zacalo topit ale hned jak se rozjedu tak se to zase schladi a slus. Kdyz je -15stupnu tak mi za jizdy namrzaji skla zevnitr a potrebuju to dat do kupy. O vikendu se chci na to podivat a zjistit cim to je. Muzete mi poradit nejaky postup od nejeddnodusich cinnosti az po slozite na co se mam podivat, co vyskouset, vase zkusenosti co nejdriv apod. Kapalina je akorat, nic se nestraci, vsechno se zda byt dobre, ale.... Diky za rady. -
« Re: Ztrata oleje
jestli se nepletu, tak tlaky ve válcích jsou v int. 11 - 13, měl jsem taky problém s olejem, proměřením tlaků jsem zjistil, že na 1, válci je nějakých 9,5 oproti ostatním třem (12), byl prasklý kroužek, výměna všech a gufer na ventilech - 20 tis., od té doby pokoj, v době opravy jsem měl najeto 295 t., dnes 315 t. -
« Re: Spotřeba :o(
Tak jsem Ti to poslal. No třeba mi to pomůže...už jsem se rozhodnul, že s multimetrem proměřím drátíky od EEC k čidlum abych věděl, že mám zrovna tu elektriku a mohl posoudit v čem to je. Na mě je ten ventil taky HiTech, ale tonoucí se stébla chytá:o) -
« Re: Spotřeba :o(
No a zkoušels třeba vrátit pedál plynu nohou nazpět? Nebo třeba rukou na EFi pořádně domáčknout táhlo? Taky (jako nejjednodušší závada :o)) by to mohlo být že se někdy pořádně nevrátí pedál...já když stojim na místě a vrátim to rukou, tak se nic nestane, ale když to zase padá z otáček a ještě rychleji to vrátim rukou, tak to dejme tomu z 80% spadne na 900 ot/min ale pořád to není 100% takže je to někde jinde. U mě... -
« Re: Spotřeba :o(
Faudy : Prosim Tě a to zapojení SOHC Scorpia máš? Mohl bys mi ho poslat...popřípadě kde se dá stáhnout. A nemohl by to být ten ventil? Vede benzín zase nazpět do nádrže a není ničím ovládaný...je to jeho mechanická vlastnost, držet tlak. A kdyby držel o dost větší tlak...ani vstřikování ani nic jiného nemůže žádným způsobem zjistit (u SOHC) jaký tlak tam je...vstříkne sice na tak krátkou dobu jakou má, ale podstatně větším tlakem a počítač potom jenom dorovnává otáčky délkou vstřiku? To mě ale napadá jenom jako laika...:o) Co? -
"-- skrytý --" 08.01.03 08:23
« Re: Spotřeba :o(
No nevim, ja mam Sierru 2.0i SOHC z roku 1987 (mesic vyroby = 6), typ motoru N4B a lambdu tam mam, vim to jiste, protoze uz jsem ji jednou rval ven, zkurvil a musel dat jinou ... Takze i v tomhle starym aute ji mam :-)) + rizeny kat (momentalne venku). To s tema otackama mam to same, jsou treba na 900 ot/min, ale pak se neco stane a jsou nekde mezi 1200 - 1400 ot/min. Moje sirrka na tohle trpi, ze nekdy jezdi treba mesic v cajku , nekdy ma ty otacky vetsi, ja uz taky nevim cim to je ... Nekdy treba prijedu na krizovatku, stojim otacky jsou 1300 ot/min, chvili to tak vrci, a najednou se sami od sebe snizi na 900 ot/min, a pak uz to treba funguje. Je to takovy podivny :-(
Jo zase mi umira otackomer, chvili jde, chvili ne ..., tak to uz tam budu mit treti az ho vymenim za funkcni :-))