Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: PRODEJ ALU-KOL - SLEVA
To si ty kola vazne nikdo nevezme ? Jinak vcera jsem byl v pneuservisu, rafky neni potreba rovnat, na vine byly pneumatiky. Jsem ochoten slevit jeste o dve stovky na 3500.- nebo na 3200.- a slusny, pouzitelny plechovy rafek (jezdim bez rezervy) Vychazi to pouhych 700.- za alu-kolo, neni to kradeny, copak mi tu fakt zustanou do leta ? -
« Re: Motor 1.8D Escort a Sierra
Dík za vysvětlení, ale má to ještě jeden háček a to, že je to litinový blok a tudíš veškerý vyražený čísla, nebo znaky jsou fuč(vyrezly), tak jako typ a číslo motoru. Podle typového čísla motoru se taky nechá určit, jestli je to T nebo TD. Jenže jak, když už ho vzal s sebou zub času a koroze. Jo a byl jsem u Fordu v ČB, a když viděli že ze mě žádný kšeft mít nebudou, tak moc ochotný nebyli, ale aspoň mě ukázali, kde mám ty čísla hledat. A ty jsem nenašel. Tak a co teď? -
oleowr1 23.01.03 16:38
« Re: Motor 1.8D Escort a Sierra
Motory 1,8D a TD se údajně liší řešením mazání kvůli vyššímu zatížení, asi to bude mazání ložisek kliky a ojničních ložisek, ale přesně nevímu. Turbomotor má proto trošku jiný blok, nevím už přesně kde, ale někde dole u kliky je vyraženo D pro 1,8D, nebo T pro 1,8TD. Motor určený pro provoz bez turba by se neměl provozovat s ním, sníží mu to životnost. Motor z Escorta nebo Mondea do Sierry jde namontovat, jen je potřeba nechat olejovou vanu ze Sierry a upravit vedení chladící kapaliny. Jezdím z motorem z Mondea 3 roky, přes 60tis.km, čerpadlo a turbo, zůstává ze Sierry. -
« Re: PRODEJ ALU-KOL - SLEVA
Nejak jsem se umackl. Oc bezi - uz mi dochazi penize, do vyplaty daleko, nabizim slevu, pokud si pro ne nekdo prijede dneska nebo zitra dopoledne - urcite se domluvime. Podrobnosti o kolech je mozne dohledat nize v diskuzi, pripomenu jen, ze se jedna o 5 ks 14", jsou vsechny obuty (i rezerva), cena se slevou 3700.- a jak rikam, domluva je jista. -
« Re: Ještě turbo
Teď jsem sehnal jednu firmu ze Strakonic, která dělá repasy turbodmychadel, a řekli mě, že za částečnou repasy (tj. výměna ložisek, těsnení, nastavení) bych dal tak 7-8 tisíc bez DPH, v případě špatnýho rotoru další 4 tisíce bez DPH a kompletní repase by byla za 15 tisíc bez DPH. Je to cena normální, nebo je to drahý? A nemáte někdo kontakt na nějakou firmu zabývající se repasem turba? -
« Motor 1.8D Escort a Sierra
Máj zase jeden dotaz. Je možný dát do Sierry motor 1.8D z Escorta? Mám Sierru 1.8 TD a byla mě totiž prodaná bez turba, po kterým zbyly jen zaslepené díry. No teď jsem se dozvěděl, že bych tam mohl mít i motor z Escorta, proto tam nebylo turbo daný. Vím že v Escortu je motor napříč, ale šel by tam namontovat? A šlo by na takový motor namontovat turbo a co by to s ním udělalo?
Dík za reakce. -
« Re: Špatný kontakt nebo záhada?
Něco podobného jsem zažil u dieselu, akorát s tím rozdílem, že motoru to bylo celkem fuk, ten si běžel klidně dál, ale v noci bez světel se jezdí fakt blbě :-) Na vině byl tuším prasklej drát buzení alternátoru. Pokud se dobře pamatuju, tak ta kontrolka dobíjení taky nesvítila, ale je to už dávno a nevím jestli to nebylo spojený ještě s nějakou jinou závadou. -
oleowr1 22.01.03 14:56
« Re: Špatný kontakt nebo záhada?
Asi někde kontaktík, já jsem nedávnu u svého TD, kde mimochodem chod motoru není závislý skoro na žádné elektrice, postupně vytáhl všechny pojistky, rozpojil všechny přístupné kontakty a žárovky, prostříkl Kontoxem otřel suchým hadříkem a dal do původního stavu. Preventivně, oxidace udělá své a kvůli zaoxidovanému kontaktu lůžka pojistky mi předloni přestaly fungovat blinkry, celkem mi to dalo zabrat, zejména když se to nespravilo ani po výměně pojistky, napětí bylo, ale proud to přes oxidy prostě neprotlačilo. -
« Špatný kontakt nebo záhada?
Tak jsem dnes ráno dojel. Z ničeho nic, bez jakéhokoli varování mi ráno (po zcela bezproblémovém ujetí asi 15 km) zdechl motor, vyplo rádio, vypadla elektrika. Tak jsem zkusil nastartovat znovu, nejprve bez úspěchu, pak úspěšně, ale volnoběh vyskočil někam ke 2000 a za pár vteřin přišel další kolaps - pro změnu definitivní. Pak už po otočení klíčkem následovalo jen umírání startéru a cvakání, které vcelku jasně vypovídalo o vyšlehané baterce. Stejně nepříjemné bylo i nerozsvícení kontrolky nedobíjení při zapnutí klíčku. Bohužel, při jízdě se mi kontrolka nerozsvítila taky a o tom, že se baterka nedobíjí jsem nebyl zpraven ani jinak. Zajímavé je, že elektrikář, ke kterému jsem auto odtáhl, hodil baterku na chvíli na nabíječku, zkusil nastartovat a OK. Kontrolka se rozsvítila, po nastartování zhasla, motor prý jel a alternátor dává 14 voltů, takže se všechno jeví jako bez problémů. Ale někde se evidentně něco pos..lo, jinak by mi to asi ráno nekleklo. Tak nevím, je někde špatnej kontakt v káblech případně jiná objektivní závada? Nebo to funguje podle nálady? Mám vcelku strach teď jet někam dál, pokud by mi to kleklo, asi bych zůstal odkázaný na odtahovku - automat halt neroztlačím a táhnout ho někam daleko bez běžícího motoru se taky moc nedoporučuje... -
"-- skrytý --" 22.01.03 09:07
« Re: Spotřeba :o(
To Mitsi: Uz me to napadlo, asi povolim vsechno, co se nejak "prikostruje" a treba to pomuze. Kdysi jsem mel Fiat Uno 1.3 i.e. Turbo a tam ty "kostry" delali take bordel. Az se uzdravim, tak se na to vrhnu. Diky za rady.
To Daytona: No svicky jsem mel cerne jak bota, ale jeste predtim, nez jsem delal gufera na ventilech, protoze tudy mi tam tekl olej a ty svicky byly cerne i od toho spaleneho oleje. Ja jsem s tim byl i ve Fordu a mechanik povidal, ze meril mnozstvi benzinu, ktere tam jde a ze je to v poradku (nakonec jsem na to prisel doma sam a nize jsou posane me problemy s potenciometrem na skrtici klapce). Ted jsem uz svicky pres rok venku nemel, ale kdyz jsme udelali "generalku" a pretesneni motoru, tak byly svicky cihlove zabarvene, takze OK.
Dneska tady prsi a silnice je jeden led, proste parada :-))), akorat jsem se nemohl vyskrabat do prace ... -
"-- skrytý --" 21.01.03 15:07
« Re: Spotřeba :o(
To dalin: Pokud je teď volnoběh OK, tak to asi nebylo rozdělovačem. Jeho vyběhanost se totiž typicky projevuje tak, že dojedeš (s teplým motorem) na volnoběh - např. ke křižovatce, a volnoběh jde po delším stání stále dolů a dolů, až motor třeba úplně chcípne. Při jízdě pak nepřirozeně skáče ručička otáčkoměru (někdy spadne i na nulu), aniž by se otáčky motoru nějak výrazně měnily. Proto bych se v tomto případě zaměřil na nízkonapěťové vývody na zapalovací cívce. Otáčkoměry v té době (1987) braly informaci/signál většinou z nízkonapěťového kabelu, kterým je spojen rozdělovač (resp. jeho pohyblivé raménko) se zapalovací cívkou. Pověřil bych napřed tohle, než se pouštět do dalekosáhlých výměn. Tedy především postupně sundat všechny kontakty, očistit je a řádně nakonzervovat proti vlhkosti a korozi. A začal bych od ukostření cívky a negativního pólu raménka rozdělovače. Přitom by bylo vhodné zkontrolovat, jestli není "unavená" jeho pružina, na to už je však třeba mít k dispozici elektronický měřák "odtrhu". PS: Tohle samozřejmě neplatí v případě, když je "vnitřek" rozdělovače už elektronický. -
« Re: Spotřeba :o(
to dalin: aha, promin, necetl jsem ty predchozi prispevky. Nejlepsim ukazatelem bohatosti smesi jsou svicky. Pri prilis bohate smesi nedochazi k dokonalemu spalovani a na svickach se usazuje cerna vrstva usazenin. Mel jsem karburatorovy dvoulitr (Weber 2V-ISC) Jsou tam 4 trysky. Jedna z trysek byla uvolnena a podel zavitu trysky teklo do komory a taky do valcu vice benzinu nez by melo. Spotreba kolem 30-40 litru na 100 km. Na svickach cerna vrstva po 100 kilometrech jizdy.
Kontroloval jsi svicky? -
"-- skrytý --" 21.01.03 12:53
« Re: Spotřeba :o(
To dayotona: Ne ne, jinak je to OK, ted dokoncei volnobeh funguje tak jak ma. Jak jsem psal nize, vymenou termostatu zacalo auto topit a je to znat ted ta vymena i na snizene spotrebe. Subjektivne ve meste ten benzin opravdu tak rychle neubyva.