Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Lež nebo pravda?
Ja jsem tam nasel dokonce 2 testy. Jeden z roku 2000, ten druhej z 2001. Vzdycky to byla 1.6-ka.
Ja sice neznam 1.6, ani dieselove motory u sirky, ale dvoulitr je nesmirne spolehlivy. A je to jedno, jestli jde o OHC, DOHC, karburator nebo
strikacku. Uz dlouho tady ctu prispevky, ale nikdy jsem jeste neslysel, ze by nekomu odchazelo tesneni pod hlavou. V clanku to je "jedno z nejcastejsich zavad motoru". Jsou problemy s volnobehem, ale jenom u modelu s vstrikovanim. Vetsinou se tady jedna o maly problem, ktery lze snadno odstarnit. Zas pravdou je, ze predni naprava odchazi rychle. To ze palubka pri nerovnostech vydava zvuky...podle mne je to normalni na vuz z prelomu 80-90. let. Jenom pro srovnani, jezdil jsem s Mazdou 626 z roku 1991, a mel jsem pocit, ze v palubce je ukrytejch 10 krabic LEGO. A na zaver: vy si taky myslite, ze kvuli zadnimu pohonu ma vuz horsi jizdni vlastnosti??? -
« Re: pro daytonu
to JiranekPetr: ja ani nevim. Tolik jsem se s tim motorem patlal, a nebyl jsem 100% spokojeny. Jedine spotreba byla vynikajici. Predtim jsem mel Renaulta 25, r.v. 1984, 2.0 karburator, 8 ventil.
Ten vazil 1684 kg na prazdno, sirka vazi 1060 kg.
Ale ten renault byl rychlejsi. Motor mel taky silnejsi (nemluvim o tom, co bylo v papirech). Zatah jsem citil od 1500 otacek, 5-ku jsem tam mohl hodit uz pri 60, a motor se nijak netrapil.
Nejvyssi rychlost 195. Sirku 2.0 OHC mam (teda mel jsem...) z 1989.
Ten motor ma zatah jen od 2000 otacek, pod tim je citit, ze se trapi. Petku jsem tam hazel pri 80=2000 otacek. Pak se ale rychleji vytocil, byl pruznejsi ve strednich otackach. Ve vyssich pak zvitezil zase Renault, ikdyz motor sirky byl v zabehu a nechtel jsem ho trapit, uz pri 150 bylo citit, ze z toho nebude 195.
Co se tyce ventilu, Renault uz v roce 1984 mel hydrauliku, takze zadne rucne nastavovani. Ne ze by mi to vadilo, rad se v tom hrabu, ale na 2.0 OHC z roku 1989 se to nastavuje rucne na 0.20 a 0.25. Ale na sirce bezesporu nejlepsi je, ze je to zadokolka. Takze idealni kombinace: Sirka Cosworth! -
« Re: Lež nebo pravda?
to Petr: Pred tydnem jsem prodal Sirku 2.0 Efi Ghia r.v.87 za 52000,-Kc.Najeto mela 160tkm.Ja sam jsem najel od porizeni z Rakouska v.r.1998 65000km. "Opravy":1x baterie,1x vodni pumpa,1x rozvod.remen+nap.kladka,1x zadni dil vyfuku,1x stoceni kotoucu(hazivost),1x sada pr.desticek,1x silentbloky torzni tyce,1x vymena pr.lozisek kol = 11000,-Kc samozrejme bez platby za praci (delam si sam)+periodicke vymeny oleje,filtru,svicek.Je pravda,ze spojka nedokazala vychytat prudke razeni,ale pri pohodove jizde bez problemu.Drnceni plastu+rezonovani kastle na silnici(kvalitni) takrka nulove.Po"tankodromech" hluk prijatelny=tlumene-dunivy.Prumerna spotreba vcetne popojizdeni do prace se stud.motorem+kazdy rok Chorvatsko 7,8l/100.Interier byl pri prodeji v super stavu(nepopraskana palubka),spodek = drobna koroze(povrchni).Nevim zda me auto byla vyjimka,ale na Sirky nedam dopustit.Za malo penez hoooodne muziky!Takze po prodeji mam opet Sirku 1,8td z 91 a chci kupovat na prestavbu 2,0Efi Ghia z 92.(Pokud mate nekdo k prodeji papiry na prestavbu dejte vedet) -
« Re: Lakovani drobnych oderek
Diky za radu, zkusim to tak. Co se tyce toho Tveho netopeni, pred vymenou chladice to topilo normalne? Koukal jsem do knizky Ford Sierra - jak na to a o odvzdusnovani tam nic neni. Mne auto hur topilo kdyz jsem tam mel nedostatek chladici kapaliny, jinak vzdy v pohode. -
« Re: Diagnostika+volnoběh
faudy: Kódy mám přímo za servisní dokumentace, a jak jsem kdysi (myslím si) psal, fungují na mém 2.0i DOHC normálně. Koneckonců jsou přímo ze servisu Ford. "Příliš rychlá odezva ..." - domnívám se, že při pokynu pro test, což je krátké přidání plynu "na doraz", se postupovalo moc rychle. Na "dorazu" je (asi) potřeba malou chvilku setrvat. Samozřejmě motor nepřetočit - cca 0,5 - 1 sec. PS: Nechci urazit, ale počkal jsi na pokyn od řídící jednotky k provedení testu? Ono to chvilku trvá, a motor se před tím jakoby hádá. Jde v nerovnoměrných otáčkách, vypadá, že zhasne. Teprve po chvíli jednotka zabliká připravenost. -
« Proč netopí.
Zdravim.Potřebuju poradit.Mám Sierru 1.8td, r.v.91. Auto mi hodně málo topilo a minulý týden jsem o srnku prorazil chladič. Vyměnil jsem chladič a nalil novou chlad. kapalinu a auto mi netopí ani trochu.Fouká uplně ledový vzduch. Nedá se Sierra nějak odvzdušnit? Předem dík za rady. -
« Lež nebo pravda?
Budte vsichni zdravi,prave jsem si ted na www.autohit.cz v rubrice autobazar precetl recenzi na sirku a musim konstatovat,ze alespon v mem pripade se vubec nestrefily.I kdyz je ta moje sirka z 93,prece jenom mi spolehlive slouzi.Muzete se tam nekdo kouknout,a okomentovat to.Velice rad bych slysel vas nazor,"fordaků". -
« Re: porad nestartuje
Sleduji tu Vaši diskusi o nestartování. Já si přesně před rokem nechal repasovat startér. Cvaknul, nic a pak se začal pomalu roztáčet. Mám to vyřešený i s půlroční zárukou. Měnily se ložiska-original, uhlíky a už nevím co ještě, ale ten starter jede, jak brus. Když jsem ho poprvé spustil, tak jsem myslel, že mi vyskočí motor z kastle! Ale proč to píšu. Jestli jsi z Vysočiny, tak ti můžu napsat telefon (teď ho tady nemám), je to opravna startérů a altíků v Krucenburku- 8km od Žďáru nad Sáz. Za dva dni je to hotový-myslím,že jedou i na dobírku.Pokud jsi odjinud, pak bych se pídil po nějaké takové opravně. Znám i v Poličce a Šumperku. Jo, a ta repase stála 1250 Kč, což je super. Čauky
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Horsi je to s adhezi, zejm. na horach ve stoupani, prece jenom passat 2,5 tdi ma pritlak na pohanenou napravu ponekud vetsi.
Do DOHC za ty tri roky co mam jenom leju a menim olej. A jezdi a jezdi a jezdi... Na opravach jsem do toho zatim vrazil asi 3-4000 - vymena posilovace co tekl za jiny z bouracky, 500 prace i s kapalinou, s touto zavadou se to uz privezlo. Pretesneni bocnic u chladice petikilo. Renovace prirezlyho PP brzdice asi za 700 kacek vc. matrose. A samozrejme silentbloky na p. stabilizatoru a hrnce tlumicu. Jo a LP blinkr cely za 250 kacek.
Ted na jare chci menit LZ oblouk blatniku a pravy prah, je trochu promacknutej. Ale mam podezdreni, ze to nekdo kdysi nekdo ve Svajcu tuknul zezadu zleva, protoze vpravo to ani trochu nerejzne.
Zlaty auticko a to v lete skoro nejezdim, na to mam motorku. Takze slouzi jen v desti a snehu...