Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Sraz 2003
Zatím jsem nečetl žádné negativní ohlasy na sraz v Moravském krasu. Konec června se zdá být dobrý termín. Není sice ještě moc stálé počasí, ale do hospody a jeskyní neprší, že? Takže: 28. - 29.6. v kempu Olšovec - Jedovnice? Zajistil bych i ubytování pro případné zájemce, ale protože každý má jiné nároky, bylo by asi vhodnější použít telefon (e-mail), a kontaktovat správce osobně. Myslím, že je to www.olsovec.cz PS: Kontaktoval jsem minulý týden pána se Sierrou - dvoudvířkem. Prostě mi to nedalo - Sierra byla pěkná. Když jsem mu řekl o srazu, tak by prý rád přijel. Bylo by to oživení - dvoudvířek zas tolik není. -
« Re: Expanzka
Kdysi jsem zde popisoval svůj problém při výměně termostatu (aspoň myslím). Neměl odvzdušňovací otvor a těsnil tak dokonale, že jsem nalil do motoru jen asi polovinu kapaliny. Teprve po navrtání otvoru o prům. 0,8 mm v jeho horní části bylo vše OK. V hlavě byla patrně vzduchová bublina. Jinak do expanzní nádržky mi protéká kapalina při více ohřátém motoru. Tedy - co si uvědomuji. -
« Re: Poradte prosim - tahal jsem Avii
Sierrou bych Avii neroztahoval ani nejlepšímu kamarádovi. To je prostě vražda. Koneckonců jsi to poznal sám, a jsi zase o něco chytřejší (bez podtextu!) Mohu pouze potvrdit odpovědi na Tvůj dotaz - pokud spojka funguje normálně, asi bych její výměnu odložil, až bude čas (bavíme se o lamele, ale vyhřátý může být i přítlačný talíř). Každopádně bych se k ní teď choval šetrněji - přece jenom si užila své. -
« Re: Poradte prosim - tahal jsem Avii
to J77 - tomu říkám pro dobrotu na žebrotu. Podle mě se nic hroznýho stát nemůže, pokud si normálně odjel a ještě jezdíš. Spojka navíc většinou přestane fungovat postupně - nejdřív prokluzuje na 5ku pak na 4ku atd... Takže bych se nebál, že tě to auto někde nechá. -
« Re: Poradte prosim - tahal jsem Avii
Kdyz me toho chlapa bylo lito. Sice jsem na nej asi mel * ve chvili, kdy mi tvrdil, ze to roztahoval i se skodovkou (ocividna lez), ale jsem nerozumny. Hele a co se mi muze stat nejhorsiho, kdyz by se treba to oblozeni spalilo uplne ? -
« Re: Poradte prosim - tahal jsem Avii
Asi jsi připekl spojku. Jestli ti to jede tak to neřeš a jezdi. Vem si to jako ponaučení a už větší auta neroztahuj a k tomu ještě POSRANOU SMRADLAVOU AVII ?! Copak je máš tak na silnicích rád, že ještě pománáš, aby jich po silnicích jezdilo víc ? -
« Poradte prosim - tahal jsem Avii
Ahoj vsem. Mam trochu problem. Dneska jsem se u posty nechal ukecat chlapkem, kterymu nechytala Avie, abych ho roztahl. No nakonec se to povedlo, nikdy jsem to nedelal a podle toho to taky vypadalo (boule na cele, atd.), ale proc pisu - z neceho se mi tam coudilo a pekne ukrutne to smrdi, asi se pripalila spojka. Mate s tim nekdo zkusenost ? Mam se bat, muze se to jeste nejak nahle zhorsit ? Co jsem udelal spatne ? Jedu v SO na Sumavu a v NE na jih Cech, tak nevim, jestli se mam bat, ze nekde cestou zustanu stat. -
"-- skrytý --" 13.02.03 12:10
« Re: Lež nebo pravda?
Tak jsem taky vyzkousel tuhost predniho ramu sierrky ... Posledni udaj co jsem na tachometru videl byl kolem 80-90 km/h, pak uz jsem to nestihal "kontrolovat" ... Na vymenu jsou predni kapota, chladic (ten to tam chudak s tim nosnikem karoserie odnesl nejvice), svetlo, blinkr, naraznik vejpul, lista, urvanej moturek na ostrikovac a ohlej volant, jak jsem se toho urputne drzel ... Ale na to jaka to byla "slupka" se tomu autu skoro nic nestalo ... Taky me musely odtahnout, ale stat se to s jinym autem, tak jedu na odtahovce ... Jeste ze ma Sierra tak mohutny ten nosnik vepredu, nebyla zadna sranda ho doatat zpatky, byl zlomeny, ale vytahnout sel, tak jsme ho povarili, trosku prace s kladivem a ted uz jenom sehnat ty dily ... -
« Re: dotaz
to jjaros: ja bych jednoznacne menil celou poskozenou cast. Kdyz je klempir hodne dobrej, tak mozna Ti to srovna tak na 99%. Ja verim, ze srovnavat lze sloupky, prahy, ale casti karoserie, kam se uchycuje naprava a motor se spise vymenuji. Nevim kolik od Tebe budou chtit za tu vymenu, plus jeste matros...Nevyplatilo by se Ti koupit nakej vuz na prestavbu za 20000? Taky ver tomu, ze mista rezu a klepani reznou hodne rychleji. -
« Na sněhu bez zimáků ani ránu!
Mám taky Sirku(r.v.89, 2.0EFI)a bez zimáků v zimě jsem to zkoušel jen asi týden.Rozhodnutí padlo v okamžiku,když jsem ani nevyjel z garáže a přišel pozdě do školy:-) Je to fain auto,ale pro začátečníky doporučují s ní jezdit pouze od jara do podzimu.V zimě je jakoby "náladová"!Nechci říci,že by byla záludná a nepředvídatelná,ale...moje předchozí auto bylo Š Favorit a na celoročích pneu se chovala stejně(možná o trošičku hůř)jako Sirka na zimákách.Pravda...s Fáčkem jsem nezažil projíždění zatáček bokem a jiný srandy,ale...prostě předek je na ovládání jednodušší,ale pro větší prožitek z jízdy nedám na zadohraby dopustit.BMW v tomto sektoru(myslím) udává krok.Nic proti Sirkám a ostatním...
A ještě něco...chtěl bych na Sirce zkontorlovat počítač.Chtěl bych jí napojit na čtečku(VAG system) a mrknout co se v ní děje a ošetřit trošku její software.Nemyslím žádnej chiptuning(i když se mu nebráním:-)),ale jen zkontrolovat situaci.A popř.kde a za kolik se to dá sfouknout.Díky za rady,když nějaký budou.Bye bye Kakamil -
« Re: Lež nebo pravda? jízda na sněhu
Mohu potvrdit, že zimní obutí je pro bezpečnou jízdu na sněhu nutnost. Jsem také z Vysočiny, a na letních gumách bych se ze Sierrou moc nehnul. Při dobrém zimním obutí je to ale radost. Je to možná úchylka, ale na sněhu jezdím rád. Pouze však se zadní poháněnou nápravou. Auto mohu daleko lépe ovládat plynem, dá se jezdit řízeným smykem. Trochu nevýhodou je automatická převodovka - pokud si chci "hrát", tak raději omezím její činnost posunutím voliče na požadovanou polohu, abych zabránil řazení v nejméně vhodnou chvíli. To je ve smyku pod plynem vždycky "o ústa". Netvrdím, že je přední pohon na h...., ale mě prostě nevyhovuje. -
« dotaz
Páni, mám teraz takú dilemu.V piatok som nedobrzdil a trafil chlapíka, čo išiel predomnou no a zostrelil som si komplet vodičovú stranu.Najhoršie na tom je, že som zatlačil vrch vnútorného blatníka aj s miskou na tlmič k motoru.Je to dosť v prednej časti pokrčené a tak neviem, či si to dať vitiahnúť na stolici a zbytok klepaním dorovnať, alebo vyrezať z druhej sirky a zavariť.Ten spodný nosník, na ktorom je v.blatník privarený vyzerá OK.Bol som na vrakáči, no majú tam len tú s tou rovnou kapotou, ale aj tú s tým dlhým piskom a ja mám takú tu strednú,čo má medzi svetlami mriežkovanú masku a neviem,či by to pasovalo.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!