Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Dva problemy - poradite ?
Jinak co se tyce te vedlejsi dilny, vim samozrejeme ze s Vami nema nic moc spolecneho, stejne jako to vi Coffey, kteremu jsem tu odpoved psal. Pouze jsem mu co jsem na vlastni oci videl, urcite vite, co myslim - take Vas to moc nepotesilo. -
« Re: Dva problemy - poradite ?
Ale pane Radku, nemluvte nesmysly. To rizeni jsme menili proto, ponevadz jste klecel u auta, ja Vam to cil volante a Vy jste konstatoval, ze jste neco takoveho jeste nevidel, ukazoval jste to Pavlovi a tvrdil jste, ze ma hroznou vuli. Ze bylo druhe rizeni, ktere tam Pavel daval, spatne, vite take moc dobre, zvuky ktere se z nej linuly pri tocenim volantem ve stredove poloze rozhodne nebyly ani rafkem, ani pneumatikou a tak jste za to Pavlovi vynadal. Takze s tim rizenim to nebylo az tak upnle jednoduche, jak pisete, ze. Co se tyce rafku, nemam vyhrad, chyba byla na me strane a take jsem se Vam za to omluvil. Nevim, proc me tu stavite do takoveho svetla, ze se Vam nechce delat male ksefty kdyz mate rozjednane vesti, ktere Vas zivi, jste mi sam rekl a jinou vyhradu jsme k Vam nikdy nemel, dal Vas doporucuju komukoliv kdo se zepta a jestli mluvite o rozchodu, pak jste me docela prekvapil, ja to tak nevnimal... -
« Re: sierra 90
K tomu, co se rozpoutalo k Tvojí závadě... Opravuji a taky vrakuji Sierry DOHC. Před šesti nedělemi se mi dostala pod ruku německá Sierrka, na kterou někdo dal těsně před tím, než se mu potkala, fungl nágl nový výfuk od první trubky, přes origoš katalyzátor a konče Remusem na konci té nádhery!!!! No to se nedá prodat, to se musí namontovat na moji Sierrku.... A výsledek? Bomba!!
Moje holčina umí, to mohu posoudit když testuji cizí auta. Ale co předvádí s tím novým "ocáskem", to se mi ani nesnilo. A to nejlepší na konec: Bez zvýšení spotřeby. Pořád víc a víc lituju, že se mi nikdy nepodaří osedlat novou Sierrku a ozkoušet originál nový, respektive dobře zajetý motor. Zdravím fandy. R. -
« Diagnostika
Jak tady již bylo napsáno, dělám Sierry 2,0 DOHC. A jestli na něco začíná být fofr, tak je to motor. Což o to, motory umím a s ledačíms si poradím, ale vadí mi vlastní neschopnost zjistit o motoru něco víc. A to bez diagnostiky prostě nedokážu. Poraďte mi, odborníci, co potřebuji k diagnostice, pokud bych si ji chtěl pořídit. A druhá otázka: Dovede počítač "zapomenout" po delším odpojení od akumulátoru na chybová hlášení a nastavit si nově správné hodnoty z vyměněných prvků?? Dík. -
« Re: Dva problemy - poradite ?
Pardon, to přejmenování ze Sierra na Rad_lib není kvůli utajení totožnosti, ale prachobyčejně jsem zapoměl po dlouhé době přístupové heslo. Ale kvůli tomu nepíšu. Ono se to zdá být nefér, ale to byste neřekli, jak příjde líto po dvou výměnách řízení konstatovat, že zákazník má křivý ráfek na přední nápravě. Případně po prodeji a opětovném odkupu plechových ráfků zjistit, že byla vadná pneumatika (zákazníkova). Bu bu bu, J77!!! Ale opravdu, mám rád Sierry, dělám Sierry jako zálibu, tak proč si dělat násilí? A koneckonců J77, rozchod nebyl až tak strašlivý, že ne?? A víme oba, že s vedlejší dílnou mám společnou jenom hromadu uhlí na dvorečku. Jo, díky za zastání, Coffey!! :o)) -
« Re: sierra 90
ještě k tvé odpovědi.Taky jsem byl na diagnostice a tam po ČTYŘECH hodinách zjistili že by to mohli být prasklé pružiny pod ventily nebo vstřik a je fakt že jim to ukazovalo šílený emise,ale s prominutím umějí ...... i s celou elektronikou když závadu nezjistí a tahají z lidí akorát prachy -
« Re: sierra 90
Zkus to ale je to minimální.Vzhledem k tomu že prý u mého motoru byla dělaná hlava tak poslední možnost je ten katal.vyhodit.Pak mi ještě radili jestli někdo nestrhl motor např.rozjezd na trojku nebo tak pod,ale měnil jsem poslední 2 díly výfuku a ten kat.je poslední možnost -
« Re: sierra 90
Trochu Ti zkusím poradit z vlastní zkušenosti, i když nevím jestli je to Tvůj případ.Mě moje Sierra 2,0DOHC taky před dvěma roky vůbec "netáhla" to mi říkali všichni co v ní jeli a měli možnost srovnání se svými dvoulitry.V servisu tenkrát taky zjistili nižší výkon a nic víc.Naštěstí mi Sirku odvezli na diagnostiku k Charouzovi a tam jim počítač vyhodnotil vadnou lambda sondu.To by ještě nebylo tak hrozné,ale vinou nepřesných informací z té sondy mi počítač v autě vstřikoval víc benzínu do motoru,ten se nestačil spalovat ve válcích a částečně nespálený se dostával do katalyzátoru,který se samozřejmě zasral a přepálil.Mechanické nečistoty z poškozeného katalyzátoru totálně zacpaly tlumiče výfuku.A to byla příčina nižšího výkonu-zacpaný výfuk.Po výměně celého výfuku,lambda sondy a vyvložkování katíku jsem si připadal jako ve Ferrari.Jedinou stinnou stránkou bylo,že ta sranda vyšla na 17tis.Zkus to navrhnout těm Tvým mechanikům,jestli je to už dávno nenapadlo samozřejmě.Cau Majk -
« Zase ten volnoběh :(((
Robe, na Váš sraz asi nedorazím. Ještě jednou Vás prosím o pomoc s tím mým volnoběhem. Nenapadá mě nic jiného, než , že to bude ta řídící jednotka. Ten můj postup od WILLIHO asi nebyl úplný. Jinak mi nezbude, než se odhodlat do servisu a to bych nerad. Dělal mi na tom autě chlápek, co v servisu dělá a stejně z toho nebyl moc moudrý. Říkal "To nemůže být nic jiného než jednotka. hadice vypadaj dobře..." Připomínám 2.0i OHC.(BUUDULIN@TISCALI.CZ). MĚJTE SE A DíKY. -
« Re: km
vašek psát neumí a ted konkretne mi dava do kupy DOHC ghia.sobota odpoledne je ok v neděli jedu na hory.já jsem pouze jejich zákazník který jim do toho pouze kecá,a tak se o ně trochu starám po stránce veřejné,a je tak trochu ulítlý na fordy.kontakt na mě je 603772536 jirka. tak kdyžtak dej kontakt na sebe a domluvíme se telefonem nebo tady.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!