Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 04.03.03 12:21
« Re: Dva problemy - poradite ?
Daytona: co do oprávněnosti reklamace, to samozřejmě nemůžu posoudit. Reagoval jsem pouze na ten způsob komunikace - tím se dá totiž leccos totálně pos...., i jinak celkem jasný případ. To vím bohužel i z vlastní zkušenosti, ale aspoň jsem se z toho poučil :) -
« Re: Dva problemy - poradite ?
Co se tyce te komunikace, ma se volat, je to tak. Jinak ale jsem na strane J77. Nevim presne jak to bylo tenkrat v RCC, ale opravte me jestli se mylim: v autoservisu-jestli to nekdo nepochopi hned z nazvu-by se meli odstranovat zavady na mot. vozidlech. Ne pridavat. Hnusi se mi treba z takovejch klempiru, kteri si odflaknou svou praci, natrou tam kilo kitu, co za rok pada dolu. Hnusi se mi z lakerniku, kteri tam nastrikaji minimalni vrstvu na nevybrouseny plech, a za par mesicu to pak rezne dal. Hned po GO motoru mi odesla ESC-II. Predtim to fungovalo. Dam za pravdu, ze stary dil muze fungovat, pak se rozmontuje, da se zpatky a najednou nic. Pak se ale v oprave pokracuje dal, vozidlo tudiz neni opravene. Dal jsem pak ESC-II na diagnostiku, opravili mi ho a vse bylo v pohode. Konec. -
"-- skrytý --" 04.03.03 09:45
« Re: Dva problemy - poradite ?
No ne, už i tady, v tak klidném fóru, se to mydlí?!? J77, nic ve zlém, ale máš máslo na hlavě. Tebe bych teda jako zákazníka nechtěl. Ono, vážení, račte si uvědomit jednu zásadní věc: lidé opravující auta nesedí u počítače. Takže nekomunikují mailem, a ve většině případů počítač považují za nepřítele lidstva. Pokud od někoho takového něco chcete, jednejte s ním pouze OSOBNĚ (po předchozí tel. domluvě).
Ono to mimochodem platí celkem obecně, nechápu lidi, co jsou schopni komunikovat pouze po emailu a SMS! To neumíte mluvit??? Tak se pak nedivte, že máte problémy... A ještě drobnost na závěr: Sierru nemám (měl jsem cca půl roku 2,3D jako služební), trochu se zabývám naftovými Peugeoty (drobnosti + použ. díly). Na příchozí SMS-ky typu "co stojí dveře" buď vůbec neodpovídám, a nebo když už, tak cenu min. o polovinu napálím. A pište si, že to takhle dělá většina lidí z téhle branže. Takže, zkuste jí trochu do sebe, a zkusit komunikovat zase trošku jako lidi, OK? -
« Re: Dva problemy - poradite ?
Kdyz ja Vam nejdriv odpovedel tady a az pak SMSkami. Kdybych zvolil obraceny postup, mohlo to byt v klidu - zde ve forech. Nechme to byt, mne hlavne zaskocilo to s tim rozchodem, vyznelo to tak jako ze u k Vam nemam jezdit :-( Tak to uzavreme a nebudeme se k tom uz vracet, plati ? JV -
« Re: Poraďte!
Nevím, dneska po těch zkušenostech s 1,8TD bych asi šel do benzínu, ale na druhou stranu bych možná udělal to, že bych koupil Sirku s vadným dieslem a s dobrou kastlí a nechal bych udělat GO motoru včetně spojky - viz příspěvky ohledně GO 1,8TD. S tou 2,3D bych to asi udělal taky tak. Od listopadu mám nalítáno 10000 km s motorem po GO a nebyl ani jediný problém, vyjma výměny oleje po záběhu, dotažení trysek atd. S tím novým dieslem je nádherný svezení!!!!! A pokud je s vadným motorem, tak do 20000Kč se dá určitě koupit. GO komplet motoru mi trvala 14 dní. Stála 34000Kč + 10000 spojka Sachs. -
« Re: Nepravidelný chod 1,8 TD-seřízení čerpadla
To oleowr. Seřízení čerpadla sice nevím, jak dlouho trvává, ale je to na objednávku. Myslím, že mě tenkrát objednali na úterý. V pondělí večer jsem auto hodil mému servismanovi. Ráno ho vymontoval, zajel tam s ním, nechal ho tam, ve středu pro něj jel a navečer okolo 17 hodiny jsem zase jezdil, takže víceméně záleží jak si to domluvíš. Takže ani ne dva dni A bylo to včetně tý nový tyče. Myslím, že většinou jen na to seřízení se dá počkat, ale záleží na tom, co ti najdou. Ten nepravidelnej chod se tou výměnou tyče ztratil (samozřejmě je to čerpadlo taky překroužkovaný-starý kroužky tam nenechají). -
« Re: Dva problemy - poradite ?
Asi tak před půl rokem jsem byl poprvé na tomto diskusním foru a pravě se tam boxovali dva o jakousi neshodu. Pamatuji se, jak mi to připadlo byt zbytečne - zavolejte si, dejte si rande a tam si třeba roztrhněte občanky..... Tak co to tu tak zdlouhavě předvádíme? Myslel jsem si, že Vám jako satisfakce postačovaly ty tři SMSky, které mým směrem briskně přilétly z vaší palubní zbraně. A vzhledem k tomu, že mám mladou a krásnou paní a vaše vendeta dorazila v noci, ani si nepřejte, v čem jste nás vyrušil...! Co si tak o nás zbytek národa, neřku-li světa pomyslí, že se tu tak častujeme? Faktem ale je, že máte obrovskou smůlu na provedenou práci, to musíte uznat! Ale nic ve zlém, nechtěl jsem Vás urazit. Konec konců - Náš zákazník - náš pán. Ach jo. R. -
« J77 + Rad_Lib aka Ford Sierra
Pánové, nevím jak to bylo mezi Vámi děvčaty a co jste viděli na dílně vedle, ale oprava pravého předního blatníku dopadla dobře.... a poznat to skutečně skoro není... myslím že pan Martin odvedl slušnou práci a že se holt občas stane, že se něco nepovede.... Já musím říct, že kdybych mazlíka neprodával, tak dál jezdím do Libeznice a vždycky bych byl spokojenej, ač někdy třeba na podruhý :o)) Ale jak už tady někdo psal - to se u použitých dílů stává... ;o))) A někdy i u těch nových - slyšel jsem jakousi příhodu se stěrači od Charouze ale teď jako bych si nemohl vzpomenout komu se to stalo... ;o)) -
« RCC (hlavne pro cosaka)
Jinak jen pro informaci jeste doplneni k tomu zde diskutovanemu RCC - pri posledni reklamaci spatne fungujiciho palivomeru mi technik tvrdil, ze uz je to v poradku, pry ze to testovali kdyz meli plovak venku a ze ted uz to ukazuje tak, jak ma. Nevim, co si ten chlap predstavuje pod pojmem "tak, jak ma", ale faktem je, ze mi vcera - ve velmi nevhodny okamzik - dosel v Michli benzin a rucicka "otestovaneho" palivomeru byla ani ne milimetr pod ryskou, oznacujici 15 litru. Tomu rikam hodne dobra prace a poctive, precizni otestovani. -
« Re: Poraďte!
Čau Márfy, vidím, že jsi se zaregistroval. Jak jsme Ti už psal, tak dvoulitr DOHC je nejlepší volba. 2,3 D je perfektní držák viz. příspěvky Zadek524 a PTD i v rubrikách o dieslových motorech, ale problém asi bude sehnat ho ve slušném stavu. Jinak výdrž 400 tkm a více mluví za vše. Takový Forďácký Mercedes. Rada -
oleowr1 03.03.03 14:25
« Re: Nepravidelný chod 1,8 TD
Jak dlouho trvá seřízení čerpadla? Na počkání (t.j. např. půl dne) to asi nedělají. U nás na Ostravsku vím akorát o BOSCH servisech a nevím jestli by mi Lucase udělali. Vstřiky mám O.K, ty mi dělá můj serviceman Nejde mi asi omezovač a trochu mi plavou volnoběžné otáčky, sem tam jako by si sám přidal. -
« Re: Nepravidelný chod 1,8 TD
Co se týká těch vstřiků, máš pravdu - jede to jedině na BOSCHe, PAL nebrat! Taky jsem je tam měl - po 1000km jsem je musel čistit a seřizovat.
Servis na čerpadla a trysky je taky v Měříně. Mám Lucas. Za výměnu kroužků, přetěsnění a výměnu řídící tyče jsem dal 6000 + vstřiky 150/ks. A jezdím na nich cca už 5000km bez problémů. Další věc jsou podložky pod vstřiky, jsou sice drahý, ale určitě by se měly měnit při každé demontáži vstřiků, působí totiž i jako tlumiče rázů. -
« Re: Nepravidelný chod 1,8 TD
To Martin111: Byl jsem v servisu a bylo mi řečeno, že to bude tryskami. V prvé řadě výměna trysek a pak možná i seřízení čerpadla. Pro jistotu ale nejdřív zajdu změřit tlaky, jestli má vůbec smysl do toho jít. Jinak byly mi rozmluveny trysky PAL (velké procento šmejdů) a jedině originál BOSCH á 800 Kč. Pro seřízení čerpadla opět doporučeno brněnské ZM, které dělá Lucas i přímo pro servisy Forda. Nejsou zrovna levní, ale mají špičkové vybavení. Mínus je, že to spraví, ale nechtějí to komentovat. Sám jsem tam kdysi byl seřídit předvstřík a k práci mě vůbec nepustili a musel jsem to odsedět v čekárně na příjmu.