Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Zákon série
To máš s tím turbem kliku. Můj mechanik tvrdí, že vydrží tak 100 tis. km. On je ale tak trochu pesimista. Když jsem sundal hadici přívodu vzduchu, bylo vidět, že do ní jde přes turbo olej. Přitom mi to olej nijak moc nežralo. To spíš víc vykapalo kolem olejové vany :))) Jinak se mi taky občas trošku zvedaly otáčky. -
oleowr1 11.03.03 07:50
« Re: Zákon série
Já mám taky na motoru 1,8TD původní turbo a čerpadlo. Do 300.000km jim chybí asi 7.000, takže nevím. Přes turbo mi olej motor zatím nesaje. Zato na čerpadle zřejmě nejde omezovač (hravě vytočí 5.500ot/min.) občas si samo jemně přidává plyn. Jinak to ale jezdí a startuje bez problémů, nekouří... -
« Re: Jakou spojku ?
Už jsem to tu taky psal. Moje původní spojka měla prasklý asi 4 pružiny, a lamela byla sjetá. Chtěl jsem ji vyměnit, ale jelikož mám 1,8Td, tak jsem zjistil, že ty původní už se nedělaj a to co by tam pasovalo bylo Valeo (cca4800) a Sachs(cca7000), ale celý kit. Mechanik mi doporučil Sachs, ale vzhledem k ceně jsem se rozhodl pro Valeo. Jenže dodavatel nedojel ani za dva dni a po urgenci dovezl spojku, ale Sachs a chtěl cca7800. Můj mechanik se mě zastal a nakonec tu spojku ukecal za cenu Valea. Jinak každej, kdo do toho trochu vidí, tak mi doporučil Sachs. Mám na ní zatím 5000km a jeví se docela dobře. Oproti tý původní jdou kvalty jak víno, jen si lupou. -
« Re: Zákon série
Blikání zadního světla, nebo obou, je příčina špatná kostra na světle - mínus si bere přes ostatní žárovky a to je to blikání. Odpoj zástrčku z patic, důkladně ji zbav oxidace, stejně jako protikus. Lehce! ji prostříkni Kontaktolem a kouzlo je hotové. R. -
« Re: Jakou spojku ?
Na BMW jsem měl Sachs, a měnil jsem ji po cca 250.000 km. Odhadem - je to už dlouho, a nepamatuji si to přesně. Obložení mělo ještě cca 0,2 mm "do nýtů", takže OK. Trochu mě ale zarazilo, že pružiny (dělená lamela) si doslova "vyhlodaly" ve svém uložení pěknou díru kolem sebe. Takže: lamela vydržela relativně dost, ale k dokonalosti jí trochu chybělo. K jiným značkám se nemohu vyjádřit, neboť nemám osobní zkušenost. A doufám, že ani mít nebudu, protože už automat nehodlám opustit, tudíž spojka je pro mne naprosto nedůležitá část auta :-) PS: Při výměně jsem dával nějakou anglickou lamelu za zhruba poloviční cenu, jako Sachs. Cenu si už přesně nepamatuju - je to už pár let, a já nevím, co bylo včera :-) -
« Jakou spojku ?
Nejak to tu zapadlo... chtel bych se jeste pripomnout s dotazem, jakou spojkovou sadu koupit - Sachs (5370), Valeo (4890), nebo Luk (4300) ? Ta moje je od anabaze s roztahovanim Avie takova nejaka... divna :-) Obcas jde pedal strasne lehce a rychlost tam jde v takovych chvilich o dost hure, no davam ji tak 3000 a konec. Tak uz shanim info, nebot v mem pripade je to tak mesic. -
« Zákon série
Tak moje 1.8 TD zase dojezdila. Začalo to asi před měsícem únikem kapaliny. Vyřešila to nová vodní pumpa a nový termostat. Pak chvíli auto pěkně jezdilo a hlavně topilo. Již nějakou dobu táhne trochu doleva, což mi mechanik "na koleně" nedokázal seřídit. Plánoval jsem seřízení geometrie ve vybavenějším servisu. Před 14 dny začala haprovat elektrika, občas nefunguje zadní levý blinkr. Navíc při blikajícím blinkru pohasínají koncová světla (taková barevná hudba), což je sice efektní, bohužel nevhodné. Zatím jsem nenašel příčinu. Dobrá, chtěl jsem dát auto k elektrikáři, ten je ale nemocný. Minulý týden se objevila pod autem kaluž nafty. Objevil jsem prasklou hadičku pod vstřikovacím čerpadlem a provizorně opravil. V sobotu jsem se stavil v prodejně, abych si koupil vhodnou novou hadičku. Vše bylo O.K., ale při jízdě z prodejny domů definitivně odešlo turbo. Věděl jsem, že není úplně v pořádku, ale teď je mrtvé. Občas motor chytá na olej, kouří, netáhne a takové ty klasické příznaky. Tak teď scháním nějaké bojeschopné turbo. Mám dva tipy, jeden bude vědět zítra a další ve středu (turbo má, ale chce ho ještě raději prohlédnout a odzkoušet). Rok jsem jezdil celkem v pohodě, auto chytalo i v mrazech a teď tohle. No uvidíme, snad seženu to turbo, nechám opravit co se dá, ale nějak jsem ztratil důvěru. Až dosud jsem bral horrorové příběhy o 1.8TD s rezervou, ale teď přidávám vlastní.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!