Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Seřízení čerpadla u 1.8TD
Měl bych dotaz na možnost seřízení čerpadla. Dole na čerpadle je šroubek s imbusem jištěný krytkou s matkou. Z toho místa jde hadička a pak trubička k sacímu potrubí. Jak jsem se kdesi dočetl, mělo by to sloužit k tomu, aby čerpadlo dávkovalo palivo podle stavu tlaku v sání. Jak to ale seřídit? Měl jsem to rozebrané, protože mi z hadičky tekla nafta. -
« Re: Sierra - cena
OHC jde fakt lip za plynem ve vyssich otackach. Mozna proto ze ma mnohem vyse v otackach polozenej vrchol tocaku. A taky OHC je podctvercovej motor, DOHC je ctverec. A podctverec se snadneji vytaci, to je proste fakt. Ale jak prijde kopec na dalnici, je na tom DOHC lip.
Otazkou je, jestli to lepsi vytaceni OHC neni jenom subjektivni pocit, DOHC a OHC vedle sebe na dragstrovy draze jsem nezkousel >:o]
Asi je o podobny jako u motorek, kdy Vcko (V2, V4) subjektivne zrychluje pomaleji nez vysokootackovy radovy 4valec (kde jsou ty otacky lip cejtit a slyset), ale kdyz se postavi vedle sebe, tak to muze byt klidne jinak. -
« Re: Neznámi bazmek v aute
To je hezký, že ten bazmek je na odvětrání nadrže, ale nemohli byste někdo sdělit kam ty hadice vedou? mě to jede zřejmě z nádrže, ale dál mi tam visí takový dva šlauchy volně na přepážce za motorem a nikam nevedou. Kam přesně mají vést? Já žádný propojky na sání neobjevil. Poraďte. -
« Re: Sierra - cena
j77: Větší (a zpravidla i lepší) motory mají vačkovou hřídel poháněnou řetězem (bavíme se o motorech s rozvodem OHC, či XxOHC) Důvodem je podstatně větší životnost řetězu, zpravidla jeho aut. napínání tj. bezúdržbovost, a hlavně bezpečnost. Ne že by se řetěz nemohl přetrhnout, nebo přeskočit (zanedbání u manuálně napínaných řetězů), ale takovýchto příhod je minimum v porovnání s řemeny. Pro výrobce je samozřejmě motor s řetězem výrobně mnohem složitější - mazání, napínání tlakem oleje, atd. Motor je určitě o něco hlučnější, ale moc bych nesouhlasil s Tvým názorem, že je nutně "línější" z důvodu setrvačných hmot. On ten řetěz zase tolik neváží, a řekl bych, že půjde lehčeji, než řemen. U Tvého srovnání motoru OHC a DOHC srovnáváš chování motoru jako celku - společný mají pouze přibližně stejný zdvihový objem, jinak asi nic. PS: Neberu Ti názor na chování zmiňovaných motorů - s OHC jsem nejel, pouze se "zastávám" řetězu jako pohonu rozvodu. No, mám DOHC, no! S řetězem :-) -
« Re: přední náprava
Pro Fidoford: Shánět jen tak na převoz přední nápravu ze čtyřkolky je rouhání! A taky plýtvání penězi. Je to díl, který se špatně shání a když tak se pro něj jede třeba i z Moravy do Prahy, že, Willy? Myslím si ale, že by bylo možné použít jen tak na převoz nápravnici z klasické Sierry. Musel by jsi ale mít i řízení. Stav se u mě v Líbeznici. Omrkneme to a oproti záloze Ti můžu potřebné díly půjčit s tím, že až je nebudeš potřebovat, vrátíš mi díly a já Tobě peníze. Nech si to projít hlavou.... Zavolej na telefon 608 88 79 12 a můžeme to domluvit. R. -
« přední náprava
Na opravu mé druhé sierry scháním jakoukoliv přední nápravu.Na stavu,roku výroby,jestli má servo nebo hřeben nezáleží,brzdy a kotouče mít nemusí.Koupím za rozumnou cenu(nejlépe za cenu šrotu).Moje sierra je 4x4 a chci vyndat motor i s přední nápravou a převodovkou.Jinou nápravu potřebuji proto,že to budu rozebírat u známého na heveru(abych to mohl odtáhnout zpět domu).Nabídky prosím budˇsem,nebo na tel 606840783.Nejlépe Praha a okolí,rozhoduje ale cena.
Stal jsem se konečně vlastníkem počítače,tak se tu už budu vyskytovat pravidelněji.Zdravím všechny a sierrám zdar... -
« Neznámi bazmek v aute
Zdravým.Mám Sierru OHC 2.0 NET.Chcel by som sa spýtať, na čo slúži kovový bazmek s dvama nejakými mininádržkami na ľavej strane(pri spolusediacom) rovno pod vyrovnávacou nádržkou na chladiacu kvapalinu. Má to 2 vývody na kovovú hadicu a jeden faston na pripojenie kábla. Dosť ma to interesuje, lebo neviem, na čo to slúži. Apropo, je tam napísané ELPLIN GAS. Vdaka všetkým. -
« Re: Sierra - cena
DOHC mam ted, predtim jsem mel EFi, a dalo se s ni jet 100 na dvojku uplne v pohode, slo by i vic :-) A ten odpich mi byl znalym kamaradem vysvetlovan tak, ze retez ma nejakou setrvacnost nebo co a proto se prave a jen pri rozjezdu chova OHC lip nez DOHC. Mozna blbost, prodavam jak jsem koupil a me vlastni zkusenosti tomu nasvedcuji :-) -
« Re: Centralni zamykani ...
Ja mel v aute (a mozna jeste mam, uvidime, az bude tepleji :-) taky mysku, za palubkou, ohlodala mi tam kabely co vedou k ridici jednotce a tak to tam obcas jiskri :-)) Ale zadny ocividny defekt jsem nenasel, asi strcila cumacek pekne hluboko do toho svazku :-) Kazdopadne Sirka jezdi i pres tento nedostatek, jsou to dobra vozitka. -
« to Mendoza - 1.8TD turbo
Omlouvám se za opožděnou odpoveď. Turbo jsem nakonec koupil na šroťáku v Tuklatech, je to ale taková "kusovka", o moc lepší než to staré není. Navíc jim tam asi dlouho leželo, protože zpočátku produkovalo skutečně zajímavé zvuky (typu vytí vlčí smečky a tak). Teď po ujetí cca 60 km jen občas bzučí. Motor s ním navíc zabírá později, tak kolem 2.500 ot., dřív to bylo kolem 1.800. Jinak další turbo bylo v Jihlavě (608606405 - má víc náhr. dílů, je ale pomalejší, turbo bych měl tak do 14 dnů). Další bylo někde v Brně a třetí ve Slaném (Ford Roch - 736480129).
No, mě ještě čekají vstřiky. Koupil bych motorpalácké, ale zatím jsem podle označení mých nenašel kompatibilní (mám asi Delphi LRC6732603C, pokud jsem to tedy dobře přečetl, budu je muset asi vymontovat, takové jsem ale nikde nenašel).
Mechanik, který mi měnil turbo, byl trochu pobledlý. Nějaké šrouby byly prostě "natvrdo", nejvíc ho ale dostaly tři šrouby u výfuku, které byly uřízlé a hlavičky s krátkými šteftíky (0,5 cm) byly v dírách přilepené nějakým vteřiňákem. Někde najdu, od koho jsem tu Sierru koupil a uveřejním to tady. Co je moc, to je moc.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Sehnal jsem hezke auto na prestavbu. Ma jedinej problem. Kdyz se motor zahreje, chcipa. Je to v absolutne nepravidelnych intervalech. Kdyz je studenej, vse je absolutne OK. Po zahrati nekdy naskoci, nekdy ne. Kdyz naskoci, chvili slape dobre, pak chcipne. Vim ze uz to tady parkrat bylo, ale slo by jeste jednou zopakovat vsechny duvody? Predem diky za pomoc!!
Jo, je to DOHC.