Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Jak presne funguje (spojka) alternator ?
Baterka budi stator alternatoru. Od toho, aby se stator budil tak, aby z alternatoru lezlo to co ma, je regulator napeti. Pri nizkych otackach se neco do toho alternatoru z baterky sype, pri vyssich otackach je uz vygenerovana energie tak velka, ze se budi jenom malinko. Akorat nevim, kde ten regulator na Sierre je, patrne nekde v ridici jednotce (zatim jsem s tim nemel problem), ale znam tyto problemy z motorky. Nevi nekdo? Jo, jeste me napadly blby uhliky... -
« Re: Sierra 1.8TD - černé zakončení černé série
Moja tiež ide do skoro 5000, ale skúšal som to iba raz. Na tacháči som mal 176kmh, ale len pár sekund. Ja už som to tu niekedy písal, no pri tejto rýchlosti mi nasalo turbo olej a... hlavne nespanikáriť a nevyradiť, brzdiť motorom a nechať to vyhorieť! No a ešte k vytočeniu nie k vytáčaniu. Švagor mal škodovečku a jazdil na nej ako posr... To auto tiež jazdilo ako posr... Keďže som vtedy mal len malú fiatku 600 a začal som dosť jazdiť po služobkách tak som si ju požičaval a trošku-dosť aj pritláčal pedál na podlahu.No a keď som mu ju vracal, tak neveril vlastným očiam ako ožila.Aj keď to je benzín, ale ak ste mali-čo ste väčšina určite mali, rozobratý motor, tak motor ako motor. Akurát iný druh paliva, ale podstata tá istá-kľuka,ložiská,ojnice,piesty atď. A nakonic skúsenosti? : trošku opravujem známim autá, mám takú dielničku a moj pocit, že autá treba štekliť je, že autá treba aj poštekliť... -
« Re: Sraz 2003 - změna
willy: Pilotní průkaz bohužel nevlastním (viz předešlá zpráva), takže "nahoru" jenom po známosti. Jinak jsem celkem dost modelařil (i akrobaty), proto ke všemu, co lítá, mám opravdu vřelý vztah. Až dostavím domek, tak snad budu mít víc času a peněz i na tyto radovánky. A máš pravdu v tom, že jsem z Vysočiny. -
« Re: Kabelovy svazek za palubkou...
O kabelech jsme mluvili, takze se k tomu nebudu vratet. Volnobeh je o dost lepsi, kolisa nesrovnatelne mene nez predtim, jeste jednou moc diky :-) A hodne zdaru s Cosworthem, az s nim budes hotov, rad bych ho videl, jestli to bude mozne. -
« Re: Jeste jedna otazka - jezdeni na nizke otacky
Jinak dekuju za odpovedi, jsem hlemyzdi, rozvazny ridic, na 1100-1200 mi to spadne jen kdyz se zamyslim a nic me na to neupozorny, nebot to neskube, neskace, neklepe, proste to ani nezaregistruju :-) I kdyz pravda je ze ted zrovna to skube a to i pri 1500-1700 ot. - to ta koncici spojka :-( -
« Re: Jeste jedna otazka - jezdeni na nizke otacky
Ovsem ze jedu s lehkou noho, temer bez plynu, seslapnuto jen malicko :-) a nehamtam na to, kdyz se chci rychleji rozjet, podradim - jako ten Tvuj automat. Jinak o zkusenostech s Tvym automatem ktere pises neni treba pochybovat, docela to sedi, nebot je to "jen" ctyrkvalt :-) -
« Re: Jeste jedna otazka - jezdeni na nizke otacky
Nízké otáčky příliš nevadí, pokud jedeš s "lehkou nohou". V okamžiku, kdy při např. 1.200 ot./min. šlápneš více na plyn, trpí (jak již psáno) opravdu skoro vše. Dochází např. k velkým tlakům na celý klikový mechanismus. U mne vše řeší automat, který prostě motor týrat nenechá, a podřadí. Proto také auta s automatem mají (zpravidla) v lepším stavu motor. Ten totiž pracuje v oblasti optimálních otáček a zatížení. Mě automat zařadí při opravdu lehké noze čtyřku při cca 72km/h. Pokud ale při této rychlosti šlápnu výrazně na plyn, okamžitě mi podřadí až na dvojku. S tou umí Sierra přes 120km/h. To není kec - automat je "do těžka". Kdo nevěří, toho svezu :-) -
« Jeste jedna otazka - jezdeni na nizke otacky
Chci se jeste zeptat na jednu vec, kdyz s 2.0 l DOHC jezdim vetsinou na nikze otacky (tak 1500 - 2000 ve meste, kde najezdim vetsinu kilometru), vyjimecne jedu treba na trojku na 1200 ot., mohu tim nejak poskodit motor ? A kdyz ano, ktere soucasti ? Diky, Jaromir -
« Re: Jak presne funguje spojka ?
Diky, pomohlo :-) Zeptam se jeste na jednu vec - el. proud se bere pri bezicim motoru z toho, co dava alternator, a kdyz to nepokryje spotrebu, zbytek z baterky ? Mam podezreni, ze dava alternator malo proudu, to kolisani volnobehu je patrnejsi pri vice zapnutych spotrebicich a pri jizde na nizke otacky. Mam na toto podezreni uz delsi dobu, pokud jste nekdo z Prahy, umel byste to premerit, a pripadne se vam v garazi vali alternator ktery je v pohode, v nejlepsim pripade dokonce po vymene uhliku :-), dejte mi vedet na 777117702, zastavil bych se (kdykoliv o vikendu) abychom na to mrkli. -
« Sraz 2003 - změna
Zcela závazně je na 21.6.2003 objednán salonek (pro cca 40 lidí) v hotelu Panorama u Blanska. Marně jsem se pokoušel "dohnat" správce kempu Olšovec, proto tato změna. Rezervace je zdarma (můj problém), na programu pracujeme s Oleowr1. Zatím pouze rámcově: 9:00 - 11:00 příjezd, 11:00 - 13:00 oběd (kdo bude chtít), 13:00 - 17:00 výlet cca 30 km, 17:00 - x posezení s výměnou zkušeností apod. K nahlédnutí je hotel na www.hotelpanorama.cz Jinak bych zde chtěl opětovně požádat o předběžné (a nezávazné!) potvrzení účasti na muj-email@seznam.cz Zatím je to bída, tak se polepšete! Ať tam potom nesedím sám :-( PS: Omlouvám se za uvedenou změnu, ale fakt to jinak nešlo. Hledání správce jsem věnoval drahně dlouhou dobu, bohužel bezvýsledně. Asi se maskuje, či co. PS2: Příjezd k hotelu je v Blansku velmi dobře značen - neměl by být problém jej najít.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!