Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: To residents
To novakt: včera jsem tam byl a zase tam toho moc nemají. Cca 6 sirek (žádný poslední typ od r.v.91 - jen kolem roku 88-89), co jsem viděl, tak vše motoru. Z toho jednu 1,8 TD, ale ještě s dlouhou haubnou (asi mezityp z roku 1990). Akorát jsem tam koupil trysky z mondea. Nejlíp bude tam zavolat. Kontakt je na té jejich stránce. Majitel je dost ochotný. -
oleowr1 02.04.03 08:50
« Re: 1.8 TD
Ze strany sání se dostává před turbo olej i z odvětrání prostoru nad ventily, takže mírně mastná ta hadice je pořád, každopádně po koupení Sierry 1,8TD je třeba co nejdřív vyměnit rozvodový řemen (pokud nemám jistotu, že tak učinil předchozí majitel) a další výměnu provést nejpozději po 60.000km, raději dříve. Každou druhou výměnu rozvoďáku, by se měly měnit i kladky a řemen pohánějící vstřikovací čerpadlo. -
« Re: 1.8 TD
Hmm, tak nejdříve si zkontroluj třeba turbo. Je to jednoduché, sundej z něj hadici sání a uvidíš, jestli tam není olej. Na straně sání nemá olej co dělat. Pokud tam olej je, zkus ho vytřít a nastartovat auto na volnoběh. Přitom uvidíš, kolik oleje se přes turbo dostává do sání. Pokud je turbo suché, máš napůl vyhráno. Nejlepší by bylo si pak nechat změřit tlaky ve válcích, abys zjistil, v jakém stavu je motor. Tlaky by se neměly vzájemně podstatně lišit. Tuším, že by měly být tak 22 - 24, ale nevím to jistě. Jako rychlou kontrolu můžeš zkusit při běžícím motoru vytáhnout měrku oleje. Otvorem po měrce by nemělo foukat. Pokud nic nefouká, měly by být i tlaky solidní. Pokud startuješ bez problémů (teď má být zase chladněji, to je na zkoušku lepší), je to už vcelku v pohodě. Další problémy jako občas netěsná olejová vana a vůbec drobné úniky oleje jsou prkotina. Pokud je motor O.K., můžeš si užívat poměrně nízké spotřeby a solidního zátahu motoru. Tutbo by mělo zabírat tak od 1.800 - 1.900 otáček. Na nižší otáčky nemá smysl jezdit. Přeji hodně štěstí, určitě víc, než jsem měl s tímto motorem já. -
« Re: Spotreba u 2.0 DOHC
re karoserie: sierra I.(do r.86) se dělala 3dv., 5dv. a kombi. Sierra II.(87-93) se dělala 4dv., 5dv. a kombi.
Re motor: 2,8i a 2,9i jsou vidlicové 6-hrnky, oba OHV. Novější 2,9 rozvod řetězem, starší 2,8 rozvod ozub. koly(!). Montovaly se i do Scorpií, kde existovala ještě jedna var. - 2,4...jinak totožná s 2,9. Výkon slušný, spotřeba větší, povinné ruč. ještě větší...........dodatek: DOHC je ve své době opravdu jeden z nejlepších(ne-li nejlepší) -
« Re: Jaký tlak v pneu u Sierry?
No no ona čtyřkolka je krapet těžší, ale na 14´kola dávám už pátej rok min. 2.0, ale spíš 2.5 a pohoda....akorát
PS:13´ na brzdy s 260-nebo 270-kama kotoučema ani nejdou nasadit - kvůli třmenům - 2roky zpět jsem se po bouračce pokoušel nasadit rezervu z mamčinýho escorta(můj disk měl ET -30 - +60:-)))) ) a smůla.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!