Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Poraďte prosím
rekl bych ze tam ty tlaky nebudou asi nejlepsi. ze by prekrouzkovani?? v nejlepsim by to snad mohlo stacit...
jo, chtel jsem se zeptat: rozdil mezi motorem 2.0i EFI OHC a 2.0 OHC Weber karb. ESC-II je pouze ten, ze u jedne je tam karbec a u druhe strikacka?? -
« Poraďte prosím
Čau všicni, potřebuji vaši radu nebo pomoc.
V autech se nevyznám, Sierra 2.0EFi r.v.89 se mi dostala do ruky náhodou. Chtěl jsem ji zprovoznit ale zatím ne moc úspešně. Předem řikám že nevím skoro nic o jejím předchozím provozu, opravách atd.
Problém: žere přes 20litrů, čoudí(hlavně po startu, smrdí olejem), z výfuku prská olej a saze, do motorového oleje se mi dostáva BENZÍN!, a to hodně! Už byla u dvou různých mechaniků, každý udělal něco ale zdá se že ani jeden nešel po té správné přičině. Já se v tom nevyznám a tak prosím o pomoc, tipy čím to může být atd. Motor neřve, trochu klepe (to willy: ventily nikdo neseřizoval a tlaky nikdo neměřil). Zdá se mi že netáhne jak by měl.
Poraďte prosím - potřebuju to rychle a levně opravit, ne to dát někomu dalšímu kdo mi vymění x věcí, cena x tisíc, výsledek nula. Dosavadní skóre je 2000 za benzín, 4,500 za opravy, ujeto cca 350km!
Předem děkuju za každou radu či pomoc. Tom (Brno), novak.tom@seznam.cz
PS to willy: Tu palubku už někdo šikovnej rozdělával, chybí 2/3 šroubků a pérovek:-) -
« Re: těsnění pod hlavou 2.3 D
to ijon: pokud bych mohl poprosit, já bych měl také zájem o příručky na 2.3D - i s těma el. šémátkama, kdybys mi je mohl poslat na leos22@centrum.cz, byl bych Ti moc zauzlován :-) to Milda: 2.3D se nechá na trojku rozvášnit do 110-120, pokud někdo potřebuje vymetat saze, ale na běžný ježdění to už nejsou moc optimální otáčky :-) L. -
« Re: těsnění pod hlavou 2.3 D
To curro : Velmi pěkná a velmi polská příručka k motoru 2.3D se všemi instrukcemi pro montáž a demontáž byla na [odkaz] Zdá se ale, že v poslední době tento znamenitý web nefunguje. Byl tam celý manuál jako DOC soubor, velký asi 7.5MB. Nu, ale protože jsem si tuto příručku včas stáhl, mohu ji zaslat. Pokud máš tedy zájem o silnik wysokoprezny 2.3D, dej vědět. Mám i el. schéma, to jen jpg asi 600 kb velký. Pro můj 1.8TD jsem bohužel ani tam žádnou příručku nesehnal. -
« Re: Rozdíl mezi motory
Co se týká měření na emisích, je to týrání motorů!
Protože je logické, že při jízdě ho sice můžu vytočit na max. otáčky, dejme tomu i na 5 minut, ale je to při TAHU MOTORU! Diesly by se měly měřit na stolici při zatížení a ne jen tak na volno! To je trestuhodný. Při max. točkách bez zatížení dochází k větším dynamickým rázům a tím může dojít ke kolizi. Mimochodem, omlouvám se Jjaros, oba jsme to pochopili z jiné strany, ale jinak vcelku dobře. Mechanik mi sdělil, že teď můžu vytáčet krátkodobě, aby si motor zvykl i na tuto variantu, takže jej brousím trochu do otáček, ale jen třeba při výjezdu z obce a do kopce. Bylo mi řečeno, při výjezdu z dědiny do kopce tam lupni trojku, dej mu knedlík a drž ho až do 110., pak čtyřku a hned pětku. Měl bys to zvládnout do 10 vteřin. Pak je vše O.K. Tohle bylo všechno o 1,8TD, tak ne aby to zkoušel někdo jinej. Benzínu to nevadí, ale 2,3D by asi měla problémy s otáčkama (110.km/h. na trojku je necelý 4000ot/min.) -
« Re: Nejlepsi motor do Sierry...
Přesně můj případ.Už jsem měl koupenou hlavu,řídící jednotku,čidla podtlaku,prostě všechno.Problém u této přestavby je jeden-RS 2000 má motor uložený napříč,proto by se muselo předělat sací potrubí,výfukové svody samozřejmě taky.Hlavu,svody,sání vstřiky jsem už prodal,ještě mám doma řídící jednotku(RS 2000),komplet kabelář ř.j. a ABS,MAP senzor,modul zapalování.Prodám levně.Důvod prodeje-koupě již zmiňovaného coswortha... -
« Sraz u Blanska
Zdravím, mám na Vás takový dotaz, víte někdo z vás něco o tom srazu Sierr u Blanska 21. - 22.6 ???
Zajmalo by mě, jestli je to veřejný, nebo jen pro pár nadšenců co se lépe znají ???
A pokud je to veřejný, jak se tam dá dostat, nebo stačí jen přijet ??? Omlouvám se za svůj možná hloupí dotaz, ale nikdy jsem na žádným srazu nebyl. Díky -
"-- skrytý --" 04.04.03 13:12
« Re: těsnění pod hlavou 2.3 D
Myslím, že to není předchůdce, ty motory 2,1, 2,3 a 2,5D se podle mě dělaly naráz. Přičemž jeko nejpovedenější se většinou traduje ta 2,3D. Původem je to Indenor - fabrika, co dělala motory pro Peugeot a Ford, a Peugeot jí pak převzal ... a nebo tak nějak to bylo, nerad bych šířil fámy. Takový PTD by to mohl vědět, myslím, že se tu o těhle motorech před pár lety už psalo. -
« Re: Rozdíl mezi motory
HneĎ som vedel, že sa niekto na to ozve, ale tým "motor ako motor" som myslel to, že podstata je tá istá. Samozrejme,že diesel je robusnejší,niektoré perifériesú iné, má iné plnenie(aj keď taký nový priamy vstrek benzínu priamo do válca) a hlavne sa zapaľuje sám-za pomoci nejakých veličín... Ale v tom mojom niekdajšom príspevku vtedy išlo o "vytočenie-raz začas" motora a niekto písal, že "výtáčať -a to som pochopil ako stále jazdenie vo vysokých otáčkach " diesel nieje moc dobré. A PREČO- tak mi to niekto vysvetlíte, keď už takú dymivosť u nás na stk merajú pri max. otáčkach???
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Jo, a jakej motor sezenes!! OHC motor na vrakaci sezenes tak za 5-10 tisic, ale nemas jistotu, ze s tim ujedes 10000 km. Jestli se rozhodnes to opravovat, mozna (spis urcite) je lepsi si nechat
udelat totalni GO. Nikdy nevis, na co narazis, kdyz rozebiras starej motor. Mozna tam budes mit prasklou vlozku valce, nebo vyjete steny, opotrebovane loziska na klice...
Pred rokem jsem u znameho delal GO OHC karburator.
Vyslo to tak na 25000 s tim, ze hodne prace jsem udelal sam a take s tim, ze jsme tam davali vsechno nove: 5 kalichovych lozisek na klice, vsechny ojnice, vsechny pisty a cepy, krouzky, vrtani, oprava a diagnostika ESC-II, celou elektriku (rozdelovac, hlava rozdelovace, kabelaz)...
Pak jsem s tim ujel myslim tak 14000 kilaku za rok, absolutne bez problemu.