Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Černý konec černé série
V neděli jsem konečně předal svou nemocnou 1.8TD mechanikovi, aby určil diagnózu. Popravdě řečeno, jako nejhorší možnost jsem předpokládal, že 4. válec bude totálně v pytli. Skutečnost daleko předčila mé očekávání, všechny válce mají špatné tlaky - od 14 do 15, nejlepší je kupodivu 4. válec se 17 atm. Nechápu, jak jsem mohl celou zimu bez větších potíží startovat. Mechanik to už ani dál nerozdělával a ujistil mě, že s tím můžu klidně jezdit, horší to sice asi bude, ale vlastně tím nic nezkazím. Domů jsem jel za sierrou (ve vypůjčené hundrtce). Na volnoběh to opravdu moc hezky kouří, ale jinak prakticky vůbec. To mi právě vrtá hlavou - proč jen na volnoběh? Navíc ve chvíli, když to kouří, má motor úplně jiný zvuk, takové nepříjemné tvrdé kovové cvakání. Do kompletní GO nepůjdu, vím o jednom snad docela solidním motoru, je ale trochu z ruky (tak 350 km), má údajně tlaky 28, cena cca 16.000 Kč. Je to nejlevnější varianta, za "bezpapíráky" chtějí dovozci kolem 30.000. Mimochodem - už jste někdo vezl motor v kombíku? Nechce se mi brát káru, kdyby jsme ho dostali do kufru, bylo by to ideální. Jinak mě napadá - možná by nebylo špatné zřídit virtuální hřbitov motorů 1.8TD, po vzoru tamagochi. -
« Re: Poraďte prosím
OHC za DOHC: blbost! elktrika, výfuk, převodovka, atd.........výměna kroužků: mimořádně vhodné vyměnit i šálky na klice(ojnice), jinak se přidře ojnice na klice a letí ven z motoru(už jsem hasil dvě Dohc-čka s hořícím zbytkem motoru po katapultáži ojnice)...........mimochodem ten motor, cos tam viděl, šlapal bez problémů a dal bych Ti ho tak za trojku.....................ty ventily jsou jasný, ale jasný mi není-jestli měnil rozvoďák, jaks říkal, že nesešteloval ventily-to je zhovadilost!!...............no...takže záleží na tom, jak se domluvíš se skorotchýní :-)))
-
« Benz.pumpa
Sobotu jsem trávil výměnou benzínové pumpy u otcové sierry(dohc).Nechala ho na nájezdu na Barandovský most.Před rozebíráním doporučuji natankovat plnou nádrž,dělá se to určitě líp.Ležet pod autem a sundavat plnou nádrž benzínu,to nemá chybu.Po sundání jsme vypustili asi půlku,pak nebylo do čeho,a s půlkou opět nandavat zpět.Pumpu jsem měl doma,ale mojí bývalou rozbitou a opět opravenou.Co v těchto pumpách odchází-na rotoru motorku jsou dva umělohmotné packy zapadající do čerpadla.Tyto packy praskají.Jednu jsem opravil,ale není to ono.Tlačí málo,asi se nepovedlo to utěsnit ale auto jezdí.Stejně musím sehnat jinou.Tu druhou zkusím opravit(utěsnit) lépe.Uvidíme... -
« Re: Poraďte prosím
ad:auto na přestavbu.Minulý týden jsem psal,že jedu pro combi DOHC (mám 1.8 TD).Výsledek:1050 km najeto a auto nemám.První combi r.v.91,po tel. hovoru a ujištění,že auto je opravdu bez koroze byl výsledek: auto rezavé na lemech+5.dveřích,interiér jak od prasat+roztržená sedačka řidiče,bez radia+některých vnitřních plastů.2.combi r.v.92,po tel.rozhovoru - pouze lehká koroze lemů(zpuchřelá barva) a lehce zpuchřelá barva prahu v místě uchycení heveru.Výsledek:lemy chyceny na sílu plechu,prahy po poklepání odpadly cca v délce 10cm,pod kobercem ložného prostoru puchýře na každém dm/2.Radši jsem netlačil,abych nedostal otravu krve.Takže výlet akorát tak na "přeshubu".Telefony obou "prodejců" Litvínov+Sokolov můžu dodat(nemám u sebe).Auta byly dovezeny z D.Cena za kus:25000,--Kč.
Pokud má někdo typ na combi 2.0i OHC i DOHC v perfektním stavu na přestavbu,dejte vědět.Za kvalitu si rád připlatím. -
« Re: Poraďte prosím
Je to - s tou zamenou DOHC za SOHC, jak pise daytona, je tam jinak elektrika a opravdu se vypltati to nedelat. Jinak me Sirky byly obe, s nimiz jsem hodne jezdil, '89 a neznamena to, ze by musely byt nutne prorezle. Pravdaze mas jistotu, ze tam neco shnileho bude, na te druhe, s niz jezdim doted, to byl PZ nosnik a par drobnosti (ta prvni byla asi dost podobna Tvoji), pricmez me prisla na 18t. a nidky nemela zadny fatalni problem, diky nemuz by prestala jezdit. Bylo tam dost drobnustek a z toho zavaznejsiho, diferak a rizeni, ale to jsou obe vady-vyjimky ktere se moc nevidi. U vsech Sirek do '89 vcetne je ale problem s lakem, neni moc dobry, takze byvaji puchyrovate a tuhle potiz vozy od r.v. '90 nemaji. -
« Re: Poraďte prosím
Tohle jsem jeste nedelal, ale urcite Ti tady nekdo poradi. Bude tam rozdil asi v elektrickym zapojeni. Proto jsem se Te ptal na kastli, protoze koupit si motor DOHC a implantovat ho misto OHC ma smysl fakt jenom tehdy, kdyz ta kastle je mimoradne hezka. Jinak je lepsi koupit si DOHC komplet na prestavbu. Nektere jsou docela hezke,
neprorezle a par kilaku Ti jeste i snad vydrzi.
Cena od 17 do 30 tisic (ty lepsi a novejsi spis ta vrchni hranice).
Jinak sierru samotnou Ti muzu doporucit, je to povedene vozitko, kdyz ji das jednou do kopy,
vydrzi Ti veky. -
« Re: Poraďte prosím
Jo tak:-) To by samozrejme slo, mozna i domluvit prenechani zadarmo. Ale k cemu je mi ze nasypu 20 tisic do opravy autaku, kdyz nemam jistotu ze pak na nem najezdim treba 50-80 tisic bez vetsich investic. Je to rocnik 89, prozrany prahy atd. Chtel jsem investovat max 5000 a pak jezdit...a to asi nepujde. -
« Re: Poraďte prosím
I kdyby to bylo krouzkama tam me ta oprava pod tri litry rozhodne nevyjde.
Prepsat to nejde, asi to vyresim metodou ruce pryc. Investuju 500 do benzinu aby to dojelo ke tchyni (90km) a jdu od toho. A to uz to ma novy svicky, novou polosysntetiku (plnou benalu), vsechny remeny, brzdovy desticky, je to vevnitr krasne vysaty a mam k tomu citovej vztah:-(
Znate nekdo nejaky lepsi reseni myho problemu nez "ruce pryc"?
-
« Re: Poraďte prosím
dalsi moznosti nejsou?? treba ukecat tchyni, aby to na Tebe napsala...?:))
Nebo dost mozne je, ze to bude fakt jenom tema krouzkama. To by nemuselo byt az tak drahy...
Nevyplati se ale investovat do nevlastniho auta! Spominam kdyz jsem rok jezdil s tatovym autem, menil jsem tam dost veci, pak rekl ze to potrebuje, druhy den se vyboural a konec. (auta, on byl v pohode). Takze kdyz to neni Tvoje, ruce pryc!!!! -
« Re: Poraďte prosím
A to je dalsi problem - to auto neni moje. Dostal jsem ho do neomezeneho uzivani od "skorotchyne" a proto do nej nechci moc penez davat, uz ted me stalo vic nez jsem cekal. Mam dve moznosti - bud levne opravit aby to spolehlive jelo nebo auto vratit a jit od toho. -
« Re: Poraďte prosím
Jo, blok jsme nastrikali na cervenou, hlava je zelena, sani, karbec a vyfukove koleno stribrne.
Menil jsem i veci jako lozisko vrtule na chladic (znama jako hydrospojka) a jeste ruzne malickosti.
Pak jsem boural, ted si kupuju DOHC-cko.
Nebyl jsem tudiz s OHC spokojeny. Duvod jsme uz tady rozebirali dlouho. Ale ten motor mi lezi doma, je neposkozeny a snad ho jednou i prodam.
Zatim si ho nechavam pro jistotu, kdyby DOHC-cko nefungovalo. A jak jsem rikal, ten motor je absolutne novy a bezporuchovy, vsechno je v ni nove, navic je tam malo elektriky. Mozna na srazu me nekdo ukeca:))
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
V praci sedim u pocitaci, tak docela casto se koukam na annonce a podobne stranky. Narazil jsem na coswortha z roku 1989, cili prvni verze, 204 koni, 2WD (coz mi nevadilo:)). Auto bylo tady v Praze, byla to bouracka na zadek (spodek kufru zustal ale netknuty), ale vice-mene uz opravena, plechy vymeneny (hezka klempirska prace!), akurat nebylo nastrikane. Spodek zdravy!!!, prahy zdrave!!!, motor pry frcel dobre (nezkousel jsem to, majitel mel odmontovanou ridici jednotku, chladic, hadice, nejakou elektriku...vsechno v kufru v krabici. Chybeli predni svetla a maska chladice (mezi svetlama), mel to 16-palcove Borbety, akurat chybeli 2 zadni, ukradli mu je.
Ze zacatku to bylo drazsi, ale pak by mi ho nechal za 35 tisic (bez papiru). Byl to pohodar, dalo se s nim mluvit. Ja jsem tehdy cekal na prachy z pojistovny pro moje bourane OHC, mely dorazit kazdou chvili. Nasporenyho jsem samozrejme nic nemel:) Prachy dorazily pak za 2 tydny, hned jsem mu volal. Ironie osudu byla, ze to prodal 2 dny predtim.:) Ted uz mam domluvene jedno DOHC...jestli se ale nekde neco objevi, urcite Vam dam vedet!