Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Černý konec černé série
To všichni:na klínek jsem nekontroloval-číhnu na něj,pumpičku na filtru mám při běžícím motoru měkkou,taky si myslím,že by měla být tvrdá.To jsem ale vyřešil(přisávání)tím,jak už jsem psal filtrem z Golfa (bez pumpičky).ad:podložky.Dnes jsem se na ně ptal u čerpadláře,odpověď:radši přijeďte ať vás to nestojí zbytečně moc.Jenže zatím nehodlám zbytečně někomu platit za nové podložky,vstřiky......a výsledek bude jako na začátku,i když vím,že nemám vše 100%.Co se týče zařízení na vstřik.čerpadle/sání,tak tam mi to taky prosakuje(nafta).Zařízení má údajně sloužit,jak tu už někdo psal k regulaci množství dodávky nafty v závislosti na zatížení(podtlak v sání?).Tak to taky "zacpu" a uvidím co a jak.Zatím dík za náměty -
« Re: Černý konec černé série
To vfr : To jsou naprosto přesně moje příznaky. Zatím jen nemám problémy při jízdě. Myslem jsem, že je problém s mizernými tlaky, ale bude to možná jinde. Mimochodem - měnil jsi i ty podložky pod vstřiky? To jsem ještě nezkusil. Jinak si vzpomínám, že potíže nastaly poté, kdy se objevil únik nafty z čerpadla, dole, odkud vede hadička a pak trubička k sání. Tím šroubkem a víčkem by se měly regulovat otáčky, při kterých spouští turbo. Podle mě by tam tedy nafta neměla co dělat. Pravděpodobně je prasklá nějaká membrána tam u té regulace a jde přes ní nafta, Pokud by se dostala až do sání, mohlo by to teoreticky dělat problémy. Safra, to musím zkusit. Odpojím tu trubičku a ucpu oba konce. Jinak mi také dost špatně startuje, musím déle točit. Ale s tlaky 14 - 17 jsem rád, že to vůbec chytí. -
« Polská příručka pro motor 2.3D
Protože jsou při zasílání příručky občas problémy s kapacitou schránek, adresami apod., umístil jsem ji na stránku [odkaz] Odtud si ji můžete snad v pořádku stáhnout. Hlavní DOC soubor je rozdělen na části, musíte stáhnout všechny tři a rozbalit je (spustit exe soubor). Mělo by to fungovat :)) -
« Re: Černý konec černé série
To vfr a milda.sr: včera jsem byl v servise a můj dvorní opravář mi neustále tvrdí, že to přisává vzduch přes přes pumpičku u filtru a chce to zkusit odpojit a zkusit přes kanistr. Pokud to tím nebude, tak jedině čerpadlo. Druhý mechanik, který se specializuje na Sierry a tu samou dřív měl mi tvrdí, že pumpičkou to nebude, protože je suchá a ať si nevymýšlím, že motor šlape dobře. Pokud by byla závada v pumpičce, tak by prý taky padala nafta. Jedině seřídit čerpadlo. Ten první mechanik to odmítá, že tak to nepoznám, že nafta nemá kam spadnout, max. o pár centimetrů ve filtru a to motor zase nasaje. Zajímalo by mě, jak vám při nahozeném motoru jde zmáčknout pumpička. Podle mě by měla být tvrdá a nejít pumpovat. Mě to jde zmáčknout. -
« Re: Černý konec černé série
To vfr. Myslím, že ten kanystr můžeš taky vyloučit. Můžou to být taky O-kroužky v čerpadle. Bohužel ti neporadím víc, protože jsem GO dělal skoro zároveň jak na čerpadle, tak i na motoru, takže jsem po opravě čerpadla najel tak cca 500km, než se ucvakl klínek na vačce. Tak mě napadá, díval ses na ten klínek? Mě to taky blbě startovalo. Jak byl namoženej, tak se řemenice protáčela sem a tam, a podle toho to mělo nastavený úhly. Pak záleželo na tom, jak se to zastavilo. A jednoho krásnýho dne - cvak..... a bylo vstaráno - ještě, že to bylo na volnoběh a už jsem tu GO chtěl dělat. -
« Re: Motor 2,0 ....... ford
Zásadní rozdíl - 74kW je čtyřválec OHC "Pinto", používaný v Sierách a Scorpiích snad ještě začátkem 90let. Ten tam pravděpodobně bude, pokud je to papírově 1,6 - od 1,6ky ho jen stěží někdo rozezná.
66kW je konstrukčně již trochu starší OHV V6 "Cologne" nejmenší z řady /2,0-2,3(2,4)-2,8(2,9)/
Autu typu Capri sluší spíše šestiválec. Spotřeba bude nižší u čtyřválce (ne zas nějak dramaticky). Z praktického hlediska je ale lepší čtyřválec. -
« Motor 2,0 ....... ford
Chci se zeptat Vás Fordistu. Jaky je rozdil mezi motory 2,0 74KW/101PS a 2,0 (1981 ccm) 66KW/90PS.
Jde o to, ze vim o jednom docela peknem Ford Capri 1,6 ale s motorem 2,0. Sam majitel presne nevi jaky motor tam je. Potrebuji vedet ktery motor je lepsi (neberu vykon, ale spolehlivost, ci poruchy) a hlavne, jak je od sebe poznam.
Diky moc za jakoukoliv odpoved.
JOhan -
« Re: Černý konec černé série
Se cvakáním se potýkám už delší dobu,už jsem psal,že jsem čistil nádrž...Cvakání se mi objeví ale až po zahřátí a při jízdě je to nejsilnější tak cca 1900-2300 ot/min.,při stání se někdy motor roztřepe jako by šla nafta snad jen do jedné trysky a kouří až bíle.Jinak auto má normální spotřebu,ale při jízdě po dálnici se mi stalo,že při předjíždění(125km/h)jako bych na okamžik několikrát sundal nohu s plynu.Mám pořád dojem,že není něco v pořádku s dodávkou paliva.Vyzkoušel jsem napíchnout přívod do kanystru a volnoběh je klidnější.Ještě to musím zkusit při jízdě(ad:cvakání).ale zatím nemám dost dlouhou hadici.Tlaky mám 1,2,3= 21 ,4.válec= 19!(nic moc),žhaviče+trysky=OK.Zkoušel jsem pohnout předvstřikem +i-,ale bez změny.Mám pocit,že pokud se cvakání objeví i při kanystru,to znamená že vyloučím zavzdušňování,bude v háji asi čerpadlo(Lucas) Už cca měsíc mám velké problémy se startováním studeného motoru. Doufám,že tady pochytím nějaký dobrý tip na řešení problému. -
« Re: Černý konec černé série
Já už o tom psal, ale při každém vyndání vstřiků je třeba vyměnit tepelné podložky. Ty odvádí teplo a zároveň působí jako tlumiče rázů. Jsou to takový ty měděný podložky. Když vyndáte vstřiky a ty podložky tam necháte, tak je při utahování roztemujete a nejdou už vyndat - musí se vyseknout. Utahovat přesným momentem, případně, když prolíná nafta. tak ještě přitáhnout. Mě to klepání tímhle zmizelo. Ty podložky se ale nemění, protože jsou drahý. -
« Re: Černý konec černé série
To residents : Vstřiky mám určitě dobré, dával jsem je totiž nové (já blbec), právě abych zamezil tomu klepání. Moje teorie je, že prolínající olej ty vstřiky nějak přiucpe nebo tak něco. Jinak ten chlapík, co mi ty vstřiky měnil, tvrdí, že Lucas nelze jednoduše seřídit, prostě není čím. Vzhledem k tomu, že se specializuje na opravy čerpadel, věřil bych mu. Takže to seřízení bude asi složitější -
"-- skrytý --" 08.04.03 10:25
« Re: Černý konec černé série
Ijon: motor 1,9D z Peugeota uz jsme nakladali do Peugeotu 205 a 309, a vešel se, takže do Sierry asi bez problémů... Jinak doporučuju, pokud chceš koupit starší diesel motor, vzít si s sebou měřák, a ty tlaky si přeměřit. Jde to i na vyndaném motoru, vyndaný agregát 1,9D z Peugeota jsem dokonce i předváděl v chodu, jen opřený o špalek. Sám jsem tomu předtím nevěřil, ale nikam neodcestoval ani nepadal... -
« Re: Černý konec černé série
Ten kovový zvuk bych taky možná tipoval na blbé trysky. Já jsem překroužkoval, vyměnil 2 trysky, ale chce to i zbylé dvě, protože kolem nich trochu prolíná nafta. Motor by měl být ok, ale zlobí čerpadlo. Na volnoběh kolísají otáčky a samo si přidává a přitom bíle kouří. Prý by to mohlo být regulátorem na čerpadle. Nevíte o někom, kdo seřizuje Lucasy v PV, OL, VY, PR a okolí?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!