Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: To Novakt
willy: Jaké fuj? Nehaň mi moji převodovku! :-) Jel jsem do CH schválně pro automat. A už bych nic jiného nechtěl, jelikož jsem si velmi zvyknul, že převodovka sama řadí (řádí?), a já se mohu kochat ... Jenom nedopadnout jako p. Hrušínský ve Vesničko má středisková .... -
oleowr1 11.04.03 14:21
« Re: 4. válec 1,8TD
Mondeácké olejové čerpadlo tuším do Sierry dát nejde má jiný sací koš, Sierra má sací koš položený výše, kvůli jinému tvaru olejové vany (jiná poloha motoru, nápravnice přední nápravy), možná, že jde vyměnit jen koše, ale nejsem si jist. Parametry olejových čerpadel budou +- stejné, v tom to asi nebude, já mám spíš dojem, že je problém v používaných olejích, které se od ukončení výroby Sierry určitě značně zlepšily a v intervalech výměny. Sierry 1,8TD byly v naprosté většině dovezeny ze zahraničí, kde se prováděla výměna oleje po 10.000km. Podle mého mechanika je to ale ta nejvyšší hranice pro motor TD, který používá zpravidla polosyntetiku. Doporučuje výměny cca. po 8.000km. -
« bionafta
Je sice fakt, že bionafta je levnější, ale při GO čerpadla mi řekli, že do těch starých dieslů je nevhodná poněvadž lepí. Něco jako když zarůstá vodovodní potrubí. A navíc to nedělá dobře gumičkám. Ty nový diesly už s tím počítají a neměly by mít problémy. Udávám jen co jsem koupil. -
« Re: 1.8TD
Chci jen podotknout,ze bionafta ma sve zapory,ale i klady,treba mazaci schopnost je vetsi nez u normalni nafty,a neverim tomu,ze jsi po 50000 trikrat menil filtr,mam na mysli samozrejme znackovou bionaftu.Jinak polymerovy vlakna nemuzou byt rostlineho puvodu. -
« 4. válec 1,8TD
To ijon. Jsem rád, že v tom mazání nejsem sám. Taky jsem to tu psal. Ale je zajímavé, že při GO jsme nemuseli přebrušovat kliku, protože byla 100% OK. Jen se vyměnily šály, protože i rozměrově to bylo OK. Tak proč ten válec pořád odchází jako první. Kdyby to blbě mazalo, tak tam budou vrypy. I když zase - klika ještě může být mazaná dobře, dejme tomu, že je dostatečný tlak i k pístnímu čepu. Tam to může být tip ťop, ale pak už to není schopný vystříknout na dno pístu a stíká to po ojnici dolů, místo toho, aby se to vracelo přes stěnu válce. Nic jinýho mě nenapadá. Chtělo by to jestli někdo nemá technická data od čerpadel sirky a mondea, případně i benzínového, aby se dalo porovnat jak výkonově, tak rozměrově. I když ten rozměr by až tak nevadil - dá se v malejch detailech upravit. -
« Re: 1.8TD - Vodní pumpa
Chalani, pri výmene v.pumpy rozvody nemusia ísť dole! Zbytočné! Ide to aj keď sa iba povolia na napínacich kladkách.A ešte tuším ten taký nejaký plech, čo tam je.Robil som to asi pred pol rokom a rozvody určite som nedával dole.Ale ide to dosť natesno! -
« Re: 1.8TD - Vodní pumpa
Ta pumpa by měla být chycena asi čtyřmi šrouby, ke kterým není žádný přístup. Musejí se zepředu sundat rozvody atd. Alespoň u mého motoru to tak bylo. Není to úplně triviální a nechal jsem to dělat raději automechanika. Co se týče 4. válce, bude to asi potíž. Navíc jsem se teď bavil s jedním mechanikem, který tvrdil, že stejný problém mají i 1.8TD v Escortech. Problém je údajně ve špatně navrženém bloku, resp. kanálcích mezi 3. a 4. válcem. Ale zdá se, že na to má každý trochu jiný názor -
« Re: 1.8TD - Vodní pumpa
Jenže já mám pumpu na bloku motoru :o((. na setu kromě zimy jezdím celý rok a nic špatného jsem nezpozoroval. Kromě smradu jak z friťáku :o). Když je pumpa natvrdo s blokem co s tím? Nerad bych něco přidřel. A už někdo vymyslel jak chladit 4 válec efektivně ? Není olej. čerpadlo z mondea silnější? A zda se dá za něj vyměnit ? Mám totiž GO motoru a nerad bych dopadl jako ten člověk předemnou. -
« Re: 1.8TD - Vodní pumpa
Ijon: člověče kam chodíš na ty ceny! Z tebe musí mít u Forda dobrý kšeft. Vodní pumpu jsem kupoval přímo u SKF za 1500, výměna 300, jinak v ELITU mají značkové za cca 1300. Pumpu (já jinou než hliníkovou neviděl) neopravíš. Je to odlitek a nijak do toho nevlezeš. Pokud to začne chcát přes tu dírku, tak jedině vyměnit. Pokud to prolíná na dosedací ploše, tak možná pomůže přitáhout s rizikem prasknutí.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!