Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« trabi
Koukám, že jste se přes víkend rozšoupli. Abych přispěl, měl jsem jako druhé auto Trabiho. Teď ho má tchýně, bydlí v takový malý zapadlý vesničce, v zimě se tam neprohrnuje, lišky dávaj dobrou noc. Já na trabiho nedám dopustit - jednoduchý, spolehlivý, a když se někde zapadne, tak stačí dva lidi na to, aby byl zpět na silnici. Navíc v zimě je to jediný vozidlo, který nemá problémy s výjezdem místního neudržovaného kopce. A ty nádherný řízený smyky! Je sice fakt, že dnes jsou moderní auta, ale nevím, jestli bych se sirkou jel do lesa pro dřevo. Trabi to zvládne hravě. Už aby jsme si mohli dovolit aspoň dvě auta v rodině. Jedno na cesty pro celou rodinu - třeba Toyotu Previi. Pro manželku - MB - A s turbodieslem, pro zábavu Lamborghini na silnici, Hummera do terénu a třeba Porsche Boxter pro vítr ve vlasech. -
« Re: To Rob2
No pockejte, vartasy byli prece vetsi (a lepsi) nez hyundaje, ne??:))
Vetsina vartasu jezdi jeste dodnes, a nektere maji uz bezmala 30 let...
Co myslite, kolik Hyundaju a Matizu a podobnejch sracek bude v pojizdnim stavu za 25 let?? Rekl bych asi 1-2, ty budou ale vystaveny jako narodni pamatka v Phongjangu:))) -
« Re: Diody
Nechci chranit modre diody :), osobne bych si je asi nenamontoval na svoje auto, uz jenom kvuli tomu, ze policajt-magor si takove auto vsimne rychleji nez "obycejne". Ale odtud plyne vyhoda
techto diod. Tyhle auta jsou lip viditelne, vsimnete si je rychleji nez ostatni. Zas tak moc nesviti aby protijdouci z toho mohli oslepnout, takze otazka je proc je nepouzivat?:)
Jo a dalsi: jsou legalni?, a jestli jo, tak kam je muzete namontovat?
-
« Re: Diody
Je prokázáno, že umístění modrých diod snižuje spotřebu paliva až o 5 % a opotřebení pístních kroužků na 3. válci o 10 a na 4. válci až o 15 %. Pozor ale na červené diody. Ty vedou k předčasnému opotřebení čepu pravého předního kola! Kdo nevěří, ať si přečte článek Ing. Manfreda von Blbsteina v Zemědělských novinách č. 45/89. -
« Re: Sraz Ford
Faudy: Já v Řetenicích u nemocnice. Včera mě policajti zkrouhli (naštěští :o))) o 3 kilečka.
Mám v nárazníku modrý diody a nějak se jim to nelíbilo. Kde vůbec podle vyhlášky můžou být ?
Mám kouřové folie a to se jim taky nelíbilo, dále samolepka na zadním okně ( prej má být průhledná). A ještě voňavý stromeček za zpětným zrcátkem. Prostě hledali úplný ptákoviny. Ale jestli mám motor čistý a nekape olej a nebo sjeté gumy či kdy končí TK + EM. To je vůbec nezajímalo. Jo ještě že mám prasklý blinkr a že to hází jiný lom světla než je d¨áno. :o)))) . No řekněte nebyl to magor. Pro willyho a ostatní z Teplic: Jezdí v pol. oktávce a je mu tak kolem 55. :o))). A to jsem si jen chtěl trošilinku vylepšit mojí sierrku. -
« Neznámi bazmek 2
Nazdar všetkým. Mám motor NET, čiže 2,0 OHC a opäť som si spomenul na jeden neznámy bazmek. Nachádza sa na karburátore (Weber2V) presne oproti akceleračnej pumpičky a má vývod na hadičku.Podla známej českej príručky to je podtlakový vstrekovač, v anglickom manuále to nazvali Low vacuum enrichment diaphragm. Ide z neho hadička to spodnej časti sacieho potrubia kde je nejaký teplotný spínač a potom sa napája hadičkou do jedného zo sacích otvorov karburátora,ktorý je umiestnený asi 5cm pod tým výstupom. Neviete náhodou na čo to slúži? Má to byť pri dosiahnutí určitej teploty zapnuté alebo vypnuté. Ja som ten teplotný spínač obyšiel a spojil to priamo. Vďaka všetkým. -
« Re: To Novakt
willy: "Klub příznivců modrého dýmu." Prostě německé přibližovadlo s velkým kufrem a tříválcem (nyní je tento počet válců moderní) pod kapotou. Trochu (hodně moc) smrdí, ale jede. Stavím domek, a tahej stav. materiál v pěkném autu, že? Chovám se k tomuto "autu" způsobem: "Použít a zahodit", což sice není pozitivní přístup, ale prostě k němu nemám vztah, no! A nikdy mít nebudu! Zlatá Sierra! -
« Re: To Novakt
No přiznám se, že opravdu "chytrým" automatem jsem ještě neměl tu čest. taková sekvenčka, nebo bezestupňovka...hmm. Ale manuál mě baví. A navíc automaty neumím a mám hrůzu z toho, že by se mi v autě rejpal někdo jinej, než já sám. Holt se budu muset učit :-))) pokrok je nezadržitelný. A když nový auta nemají 3-pólovej diag. konektor jak sierra, ale třeba 20-pólovej, tak si asi v budoucnu k nové káře budu muset pořídit i autorizovanej servis :-))))))))))) -
« Turbo
Tak cena za opravu(?)turba na coswortha je 14000,-Prý bylo celé v pytli,nešlo snad nic použít,proto sehnali nové.Je to opravené přes známého(strýc),zatím nemám jiné zprávy.Každopádně chci vadné věci zpět,je mi podezřelé,že to normálně(?)jezdilo.Předpokládám,že byla vadná minimálmě turbínka(začala škrtat),kluzná futra nějaké těsnění(netuším co v něm je).Možná byl odřený ten blok zevnitř,pak bych to chápal že to nešlo opravit.Uvidím.Jen tak pro zajímavost-kolik stojí repase turba na 1,8TD? -
« Re: To Novakt
No, já mám v autě úplně tupou skříň, neboť nemá ani sportovní režim, což bych občas i uvítal. I když: Kdosi (snad prof) mi na podobný postesk odpověděl, že převodovka, která sama řadí, nemůže byt blbá. Fakt je to ale návyková (těžce!!!) záležitost. Ta dřina, když jedu s manuálem! Levá noha, pravá ruka, uši hlídající otáčky, .... Také bych už nechtěl televizor bez dálkového ovládání, valchu místo aut. pračky, nebo dřez místo myčky! Ať žije pokrok! Nikomu ale "kvedlačku" nehaním! Koneckonců, svůj druhý - pracovní vůz, mám také v manuálu. Neptej se, co je to zač - umřel bys smíchem. Já zase někdy vztekem :-( Často :-(
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!