Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Dotaz: Chlazeni DOHC
přesná lokalizace je: ze předu na sacím kolenu ve spodní části je na 3 šroubech černý plastový těleso termostatu a na něm je ten termospínač..je tam přístup jak k penězům...chce to vyháknout sací potrubí z filtru a ohnout hona druhou stranu(pozor na dráty k volnoběž. čidlu), a pak to máš jak na dlani. -
« Re: Dotaz: Chlazeni DOHC
Pokud se to při jízdě uchladí, termostat je OK a problém bude v tom termospínači. Já se s tímhle trápil hodně dlouho a poměnil (zbytečně) všechno možný. Nejdřív jsem začal podezírat čidlo teploty, ale po jeho výměně se začala paradoxně ukazovat teplota ještě vyšší (větráky mi teď na první stupeň spínají až někde u N, při běžné jízdě po venku bez zapnuté klimatizace se přitom pohybuju někde mezi R až O). Jak jsem zjistil, tohle je asi normální, každé to čidlo ukazuje plus mínus jinak, podle toho jak je dlouhé, podle výrobce apod. Šel jsem po termospínači (je přesně tam jak píše willy, když stojíš čelně proti autu je to na přední straně hlavy nalevo, takový velký bazmek snad na třicítku klíč), odpojil z něj konektor a zkusil jednoduše propojit kontakty na konektoru drátem. Vrtule se rozběhly, tak jsem usoudil, že termospínač je hyn. No, ale po výměně k žádné změně k lepšímu nedošlo. Pes byl nakonec zakopanej právě v tom konektoru, byl tam špatný kontakt a někdy to prostě nespínalo. Vtip byl v tom, že když jsem tam rval ten drát, vždycky jsem tu zdířku zatlačil dovnitř, takže tahle zkouška nic neukázala. Abych nezapomněl - musí se to zkoušet při zapnutým zapalování, jinak tam nejde proud (sám asi víš, že pokud není zapnutý klíček, větráky se u Sirky nespustí). Co se týká termospínače, docela mě vyděsily hodnoty, který jsou na něm uvedený. První stupeň by totiž měl sepnout až při 100 stupních, druhý při 110. -
« Re: Zdravím Vás
Pokud jsou zvlněné kotouče, mělo by se při brzdění objevovat takové pulsování na pedálu, nejen vibrace na přední ose. Měl jsem to u minulého auta, pomohlo srovnání kotoučů na soustruhu. Kotouče musí být jen dost silné, aby to přežily. Jinak nové kotouče. -
« Vymena spojky
Jinak jen pro informaci, vcera jsem ve Ford-Klubu nechal vymenit mnou dodanou spojku, zvladli to v rekordnim case 4.5 hodiny a musim rict, po roztahovani te Avie byl pritlacak, pry od zaru, opalenej na hodne mistech do modra :-) A pak, ze tam nedavaji azbest :-) Cena byla docela rozumna, i s vymenou ulozeni stredoveho lozicka (vc. toho dilu) to vyslo na 2500.- -
« Re: Dotaz: Chlazeni DOHC
termospínač na tělese termostatu - 4-pólovej. Zkus sundat konektor, proměřit multimetrem a propojit drátem, při růz. kombinacích se musí točit buď velká, nebo obě. když jo, je to termospínač. pozor, brácha tak předloni uvařil scorpio. hrozná sranda, +napínák na jedno použití za bratru 1525,-.....ještě, že ten řetěz tolik vydrží :-))) -
« Dotaz: Chlazeni DOHC
A taky se na neco optam: dneska v zacpe, kdyz mi vylezla rucicka ukazatele teploty mezi "N" a "O", coz se mi pred zimou nestavalo, jsem si sel zkontrolovat vrtule na chladici, a me podezreni se potvrdilo - ani jedna se netocila. Je mi to divny, ono se to uchladi jedva se rozjedu a do cervenyho to zatim nikdy neslo, ale stejne, mam pocit, ze by se pri takovy teplote aspon jedna ta vrtule mela tocit. Muze to delat spatne spinajci termostat ? Pokud ne, co bych mel zkontrovat ? Predesilam, ze nemam garaz :-) -
« Re: Zdravím Vás
Je velmi pravdepodobne, ze to budou ramena - resp. ty gumy (silentbloky) v nich. Pokud to vymenou nezmizi uplne, muzes mit jeste zvlnene kotouce anebo Ti jedno kolo brzdi vic - pokud by to pri brzdeni tahlo k jedne strane. P.S. Ford rozhodne neni ten nej, ale za maly penize dostane clovek (v pripade Sierry) hodne muziky + spolehlivy a pohodlny auto, takze pokud jsou tohle tvy priority a par slabin techto vozu (koroze, nic-moc predni naprava, nutnost casteho meneni soucasti prednich brzd) Te nerozhazi, pak je pro Tebe urcite nej- ! :-)) Kazdopadne jsou Sierry drzaky. -
« Zdravím Vás
Čau démoni, jsem tu poprvé a jen čučím.Fakt jste odborníci, narozdíl ode mě. Potřebuju radu.Koupil jsem Sierru 2.3D rok 87 za 20 tis. Je to docela žihadlo. Z Prahy na moravu mi ho típek vezl 150 km/h. Krom much na karosérii a nefunkční ruč. brzdy to má takovou poruchu. Při vetší rychlosti, když brzdím tak se začne třepat volant.Prý jsou to silembloky na nápravě. Je to možné?Nový stojí 1200,- , tak už se třepu.Jo a nemůžete poradit nějaké tipy, nebo manual,prostě ujistit mladýho vola že Ford je ten nej...
Díky moc!!!!!!! -
« Otáčky u XR4x4
Čau kucí, mam wotázku oledně otáček v poměru ku rychlosti. Když jedu kolem 160 km/h tak mi otáčkoměr na pátou rychlost ukazuje cca. 4500 ot/min, červeně je však již značená oblast cca. od 5500. Otázkou zůstává, zda je auťák schopen dostát max. rychlosti 210 km/h jenž je uvedená v orig. papírech (možná i manuálu)aniž bych motor přetáčel? Nějaq se mi to nezdá, 1.4 fabie mi těch 200-210 km/h (mírně z kopce:)) dělala a v papírech měla max. rychlost 150 km/m. Dik za radu.PS:Nejsem magor co jezdí rychle, ale ta maximálka mě zajímá...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Na novych autech se tachometr ve vetsine pripadu precejchuje. Zpusobi to tudiz velice dobrym dojmem na kupujiciho kdyz vidi ze jeho auto pojede 200. Ve skutecnosti tak mozna 170. Cejchovani je tudiz linearni, to znamena ze pri rostouci rychlosti se rozdil zvetsuje. Ende