Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    16.04.03  18:04

    « Vrakoviště?

    Zdravim, vidim, že to tu "žije" :)) tak přidam ještě (určitě dost ohranej) dotaz: kde najdu v Praze a blízkém okolí nějakej gut vrakáč (na Sierrku samozřejmě:)? Doufam jen, že sem vás moc nenaštval, to bych nerad, ale neumim na tomto fóru hledat v příspěvcích podle klíčových slov a pročíst si těch čtyři a něco tisíc je nad mé síly.
    Dik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.03  15:25

    « Re: Otáčky u XR4x4

    Starý železo to je, ale newidim ty nevýhody. Docela to i jede, wo víkendu sem potrápil dvě oktávky jejichž vzdalující se majitelé v mym zpětnym zrcátku moc šťastně netvářili :))) Za 40tis. Kč (vim, že to bylo moc moc předražený) si nestěžuju. Ta fábie stála o 350tis. kč víc :)) Ten rozdíl se za pár let provozu sice dorovná, ale to bych se z toho počítání výhod a nevýhod scvoknul. BTW: nevíte něgdo, kolik Sierrek se v týdlenc konfiguraci (2.8V6/4x4) na území republiky nachází? Docela by mě to zajímalo, ale ani na webu toho o nich moc nejni (takový to udělej si sám :)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.03  12:27

    « Re: Otáčky u XR4x4

    A jeste k tem skodovkam: verim ze fabie maji dobrej podvozek. to je asi tak vse. taky si myslim, ze vuz z roku 1985 se neda srovnavat s vozem roku 2000. Prvni sirka vysla tusim v 1982, a ve sve dobe to bylo velice pokrokove auto. Treba ve srovnani s dobovyma skodovkama :))
    Posledni sierry vysli v 1993. Srovnavej je s favoritem:))
    Srovnavani s Fabii neni moc vhodne. V te dobe se jeste nekladl takovej duraz napriklad na odhluceni interieru. Co se tyce podvozku, sierra ma prece jenom o trosku starsi, a jak sme tady uz rikali, ta predni naprava neni nejlepsi. Co se tyce motoru, myslim si, ze takove DOHC je jeste porad konkurenceschopnej, nemluve o DOHC 16V Cosworthu, zejo Fido:)
    2.8 V6 je stare zelezo, jeho vyhoda je, ze Ti to jeste porad funguje skvele, po temer 20 letech!!!!!!! To si uvedom, a pak v roce 2018 si promluvime jak Ti jeste porad krasne jezdi fabie 1.4MPI:)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.03  11:50

    « Re: Otáčky u XR4x4

    Ahoj Fido! Jak je cosiemu??:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.03  11:48

    « Re: Otáčky u XR4x4

    Jdi uz s tim hackslangem nekam, to se neda cist...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.03  09:25

    « Re: Otáčky u XR4x4

    hihi, fabia kombi vypadá jak klíště s batohem na zádech :-))))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.03  08:44

    « Re: Otáčky u XR4x4

    Jé, to by bylo squělý, mam rozbitey levey blinkr (z pohledu řidiče), ale je to právě ten kombinowaney s mlh., ta je však f poho. Tagže jenom ten maley rohowey bobísek je křupley (taky oranž-o-way :). Sem holt nešika :)
    Ještě zpátky k tý Fabče (wim, že to sem nepatřee), měl sem jí krátce cca. rok-a-pool a za tu dobu mi nestihla začít hnít, perfekně seděla, motor dělal co moh a na 1.4 dost f poho, v papírech měla psáno "kombi", ale řekl bych spíš, že ho ta Fabka vyděla při výrobě něgde na fotce. Jenom jedna věc mi vrtala hlavou: Proč je hluk od motoru v interiéru vyšší nežli u Felicie 1,9D PickUp :))), který máme ve firmě. A to je konec mého poweedání o škodkách, promiňte nechal jsem se unést :)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.03  08:03

    « Re: Černý konec černé série

    Jo, jo, to je dobrý nápad. Přemýšlel jsem, čím to opravit, ale na zpětný ventilek jsem nepřišel. Jde o to, aby se tlak ze sání dostal do regulátoru čerpadla a nafta nešla naopak při volnoběhu do sání. Bezvadné řešení. Musím koupit ventilek ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.03  07:31

    « Re: Černý konec černé série

    ad:klepání volnoběh.Po odpojení hadic podtlak.regulace byl režim motoru úplně v ....,při akceleraci ma motor prostě málo nafty a chová se jako benzín bez akceler.pumpičky.
    Takže: problém s prosakující membránou podtlakového regulátoru - oprava cca 30,-Kč. 1ks.zpětný ventilek do ostřikovačů(5,-Kč)+ hadičky příslušného průměru.Dal jsem průhledné,abych mohl sledovat průběh při volnoběhu.
    Hodně zdaru a ušetřených peněz!
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.04.03  22:49

    « Katalyzator

    V sobotu jsem vrátil zpět katalyzátor,tak jsem zvědavý co to udělá se spotřebou.Trochu se posunul dolu kroutící moment,možná trochu klesl výkon ve vysokých otáčkách,budu to dál sledovat.Chystám se o víkendu na reset řídící jednotky tak doufám,že půjde spotřeba dolů.Včera mi opět prasknul další elektron tak dnešní oprava stála 300kč(vaření) a zárovenˇzačínám schánět nové pneu,to zas bude ranec.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.03  22:39

    « Re: Otáčky u XR4x4

    Dneska jsem zkoušel 4x2 Dohc-při 160km/h točí 4000 otáček.K tomu blinkru-mám doma úplně nový do nárazníku,není na ghiu(je sám,bez mlhovek),tedˇ nevím jaký mám,jestli levý nebo pravý.Jestli chceš je tvůj,nic za něj nechci.Kupoval jsem ho v Elitu cca za 250,-,je oranž.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.03  22:38

    « Re: Otáčky u XR4x4

    Jinak co jsem ale chtel zminit - Fabie podle me jsou kdyz ne nejhorsi, pak temer nejhorsi, z toho, co se da koupit - spolu s Feliciemi jsou to auta, ktery hnijou, sypou se a jsou predrazeny jak porizovaci cenou, tak cenami nahradnich dilu. Za ty penize ty vozy neposkytuji odpovidajici jizdni vlastnosti, ani pohodli, a uz vubec ne spolehlivost. A Fabia-"kombi" ? To je jen smesna imitace kombiku, je to mrnavy, to neni zadnej kombajn ! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.03  22:02

    « Re: Otáčky u XR4x4

    No jo, jsem vul, neuvedomil jsem si, ze sequenz mluvi o '85tce :-) Jinak moje nesedi jak prikovany ani pri 150, mam straslivy gumy + v RCC mi pri osetrovani spodku a dutin vyndali a nevratili (teda vratili - vypadlej dole a zakleslej v ramenu zad. napravy) asi dvanacticentimetrovej sroub, diky cemu je to cely okolo PZ kola nejaky volny a houpavy + cely to nak porad plave, prestoze jsou meneny ramena, rizeni, tlumice i naboje a stabilizator pr. n. je OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.03  21:04

    « Re: Otáčky u XR4x4

    No jo jenže DOHC není z roku 1985 :-))) Moje sportovní kombi 125 hříbatek a 174 nm/2500ot. při 220 sedí jak přišroubovaný :-))
    PS: Fabia asi není nejhorší, ale vypadá úděsně
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.03  20:56

    « Re: Otáčky u XR4x4

    Poníků proto, že už to asi neni to, co to bejvalo :))Ale tos asi pochopil. No, při těch 170 už to je celkem slušnej hukot (stará přední maska si vybere svou aerodynamickou daň :), dost se to auto třese atd. Přijel bych s ní na nějakej sraz abys věřil. Jinaq sem se do ní samozřejmě zabouch, ale wo to horší je paq, když k ní přijdu a zjistim, že mi něgdo při parkovacích manévrech nechal něco své barvy na mých dveřích, a že se to v poslednim měsíci stalo hnedle dvakrát (nejhorší je, že ty lidi nemaj soudnost - naject červenym autem do mý tm. šedý metly a nenechat mi za stěračem ani pozdrav :). Když k tomu přičtu ještě svojí nešikovnost (rozbil sem blinkr v předním nárazníku a nowej je prej za 1000kč brrr), taq se budu modlit aby mi eště chvilku vydržela.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.03  20:29

    « Re: Otáčky u XR4x4

    To je divny... se svym 2.0 l DOHC kombikem '89 (120 poniku, tenhle vyraz se mi libi :-) jsem jel mezi 190 - 200 jen tak na zkousku a nemel jsem pocit, ze by se to melo rozpadnout, nehlede na rezervu do cerveneho pasma (jel jsem na nejakych 5300 ot.).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.03  18:13

    « Re: Otáčky u XR4x4

    Tak s 2.8 V6 mam osobní zkušenosti :))) Je to hezky silnej motůreq (holt poctivejch 210Nm a 150 poníků:), ale mrzí mě že jede taq málo. Těšil jsem se, že si koupim auťáq kerey jede max. 250 km/h a tudíž při jízdě 130 km/h to pojede na 5rychl. s nízkými otáčkami (velká rezerva) a houby při 130 to jede na 3500 ot/min, stejně jako ona zmiňovaná Fabia :((( Za blbost se platí, já wim. S těma palubkama, fakt newim je to z roku 1985 a co máš ty newim. Teď dyš nad tim celym taq přemeyšlim, při 210 km/h by se to auto asi rozpadlo :)))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.03  16:04

    « Re: Otáčky u XR4x4

    Tak s 2.8 V6 nemam osobni zkusenosti, nikdy jsem s tim nejel, minule jsem se prave tady ptal, jestli nekdo to uz nezkusil. Mne u 2.0 OHC cervene
    pole zacinalo od 6000. Tak nevim zda verze s motorem 2.8 nemaji stejne palubky...rekl bych ze maji:)
    na petku jsem nikdy nedosahnul maximalnich otacek,
    nejvic jsem ho vytocil tak myslim na 5500, to odpovidalo tachometrovych (a snad i realnych) 180.
    (ne jak treba u fabie...:)))
    Dalsim faktem je, ze 2.8 je spise nizkootackovy motor s nizsim vykonem ale se slusnym tocakem.
    Ja bych se toho nebal ze ho roztocim na kusy:)
    Tech 210 je podle mne realnych a bude Ti tocit tak 5800.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.03  15:31

    « Re: Otáčky u XR4x4

    No, to je možná pravda, ale neni to odpověď na muj dotaz. Dokonce v tý Fabii sem neměl nohu s pedálem ani nas podlaze a otáčkoměr měl ještě mezeru do "červený" (dost pohodový autíčko :))) U tý Sierrky mi to příjde spíš naopak, že jede víc a tacháč ukazuje míň, ale mam divney pocit, že tomu tak neni a, že to auto neni koncipovaný takovýdlenc rychlosti (aerodimamický koeficient, podvozek, i když je to 2.8 V6). Tagže 210 km/h bych se v tom jet neodvážil (a motor nejspíš explodoval :)))))) Dyby všaq někoho něco napadlo, dejte mi, plíz, vědět. Děkuji. Sierrkám a sierrkářům zdar!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.03  14:11

    « Re: Dotaz: Chlazeni DOHC

    OK, diky vsem, mrknu na to.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…