Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Otáčky u XR4x4
Starý železo to je, ale newidim ty nevýhody. Docela to i jede, wo víkendu sem potrápil dvě oktávky jejichž vzdalující se majitelé v mym zpětnym zrcátku moc šťastně netvářili :))) Za 40tis. Kč (vim, že to bylo moc moc předražený) si nestěžuju. Ta fábie stála o 350tis. kč víc :)) Ten rozdíl se za pár let provozu sice dorovná, ale to bych se z toho počítání výhod a nevýhod scvoknul. BTW: nevíte něgdo, kolik Sierrek se v týdlenc konfiguraci (2.8V6/4x4) na území republiky nachází? Docela by mě to zajímalo, ale ani na webu toho o nich moc nejni (takový to udělej si sám :))) -
« Re: Otáčky u XR4x4
A jeste k tem skodovkam: verim ze fabie maji dobrej podvozek. to je asi tak vse. taky si myslim, ze vuz z roku 1985 se neda srovnavat s vozem roku 2000. Prvni sirka vysla tusim v 1982, a ve sve dobe to bylo velice pokrokove auto. Treba ve srovnani s dobovyma skodovkama :))
Posledni sierry vysli v 1993. Srovnavej je s favoritem:))
Srovnavani s Fabii neni moc vhodne. V te dobe se jeste nekladl takovej duraz napriklad na odhluceni interieru. Co se tyce podvozku, sierra ma prece jenom o trosku starsi, a jak sme tady uz rikali, ta predni naprava neni nejlepsi. Co se tyce motoru, myslim si, ze takove DOHC je jeste porad konkurenceschopnej, nemluve o DOHC 16V Cosworthu, zejo Fido:)
2.8 V6 je stare zelezo, jeho vyhoda je, ze Ti to jeste porad funguje skvele, po temer 20 letech!!!!!!! To si uvedom, a pak v roce 2018 si promluvime jak Ti jeste porad krasne jezdi fabie 1.4MPI:))) -
« Re: Otáčky u XR4x4
Jé, to by bylo squělý, mam rozbitey levey blinkr (z pohledu řidiče), ale je to právě ten kombinowaney s mlh., ta je však f poho. Tagže jenom ten maley rohowey bobísek je křupley (taky oranž-o-way :). Sem holt nešika :)
Ještě zpátky k tý Fabče (wim, že to sem nepatřee), měl sem jí krátce cca. rok-a-pool a za tu dobu mi nestihla začít hnít, perfekně seděla, motor dělal co moh a na 1.4 dost f poho, v papírech měla psáno "kombi", ale řekl bych spíš, že ho ta Fabka vyděla při výrobě něgde na fotce. Jenom jedna věc mi vrtala hlavou: Proč je hluk od motoru v interiéru vyšší nežli u Felicie 1,9D PickUp :))), který máme ve firmě. A to je konec mého poweedání o škodkách, promiňte nechal jsem se unést :))) -
« Re: Černý konec černé série
Jo, jo, to je dobrý nápad. Přemýšlel jsem, čím to opravit, ale na zpětný ventilek jsem nepřišel. Jde o to, aby se tlak ze sání dostal do regulátoru čerpadla a nafta nešla naopak při volnoběhu do sání. Bezvadné řešení. Musím koupit ventilek ... -
« Re: Černý konec černé série
ad:klepání volnoběh.Po odpojení hadic podtlak.regulace byl režim motoru úplně v ....,při akceleraci ma motor prostě málo nafty a chová se jako benzín bez akceler.pumpičky.
Takže: problém s prosakující membránou podtlakového regulátoru - oprava cca 30,-Kč. 1ks.zpětný ventilek do ostřikovačů(5,-Kč)+ hadičky příslušného průměru.Dal jsem průhledné,abych mohl sledovat průběh při volnoběhu.
Hodně zdaru a ušetřených peněz! -
« Katalyzator
V sobotu jsem vrátil zpět katalyzátor,tak jsem zvědavý co to udělá se spotřebou.Trochu se posunul dolu kroutící moment,možná trochu klesl výkon ve vysokých otáčkách,budu to dál sledovat.Chystám se o víkendu na reset řídící jednotky tak doufám,že půjde spotřeba dolů.Včera mi opět prasknul další elektron tak dnešní oprava stála 300kč(vaření) a zárovenˇzačínám schánět nové pneu,to zas bude ranec. -
« Re: Otáčky u XR4x4
Dneska jsem zkoušel 4x2 Dohc-při 160km/h točí 4000 otáček.K tomu blinkru-mám doma úplně nový do nárazníku,není na ghiu(je sám,bez mlhovek),tedˇ nevím jaký mám,jestli levý nebo pravý.Jestli chceš je tvůj,nic za něj nechci.Kupoval jsem ho v Elitu cca za 250,-,je oranž. -
« Re: Otáčky u XR4x4
Jinak co jsem ale chtel zminit - Fabie podle me jsou kdyz ne nejhorsi, pak temer nejhorsi, z toho, co se da koupit - spolu s Feliciemi jsou to auta, ktery hnijou, sypou se a jsou predrazeny jak porizovaci cenou, tak cenami nahradnich dilu. Za ty penize ty vozy neposkytuji odpovidajici jizdni vlastnosti, ani pohodli, a uz vubec ne spolehlivost. A Fabia-"kombi" ? To je jen smesna imitace kombiku, je to mrnavy, to neni zadnej kombajn ! :-) -
« Re: Otáčky u XR4x4
No jo, jsem vul, neuvedomil jsem si, ze sequenz mluvi o '85tce :-) Jinak moje nesedi jak prikovany ani pri 150, mam straslivy gumy + v RCC mi pri osetrovani spodku a dutin vyndali a nevratili (teda vratili - vypadlej dole a zakleslej v ramenu zad. napravy) asi dvanacticentimetrovej sroub, diky cemu je to cely okolo PZ kola nejaky volny a houpavy + cely to nak porad plave, prestoze jsou meneny ramena, rizeni, tlumice i naboje a stabilizator pr. n. je OK. -
« Re: Otáčky u XR4x4
Poníků proto, že už to asi neni to, co to bejvalo :))Ale tos asi pochopil. No, při těch 170 už to je celkem slušnej hukot (stará přední maska si vybere svou aerodynamickou daň :), dost se to auto třese atd. Přijel bych s ní na nějakej sraz abys věřil. Jinaq sem se do ní samozřejmě zabouch, ale wo to horší je paq, když k ní přijdu a zjistim, že mi něgdo při parkovacích manévrech nechal něco své barvy na mých dveřích, a že se to v poslednim měsíci stalo hnedle dvakrát (nejhorší je, že ty lidi nemaj soudnost - naject červenym autem do mý tm. šedý metly a nenechat mi za stěračem ani pozdrav :). Když k tomu přičtu ještě svojí nešikovnost (rozbil sem blinkr v předním nárazníku a nowej je prej za 1000kč brrr), taq se budu modlit aby mi eště chvilku vydržela. -
« Re: Otáčky u XR4x4
To je divny... se svym 2.0 l DOHC kombikem '89 (120 poniku, tenhle vyraz se mi libi :-) jsem jel mezi 190 - 200 jen tak na zkousku a nemel jsem pocit, ze by se to melo rozpadnout, nehlede na rezervu do cerveneho pasma (jel jsem na nejakych 5300 ot.). -
« Re: Otáčky u XR4x4
Tak s 2.8 V6 mam osobní zkušenosti :))) Je to hezky silnej motůreq (holt poctivejch 210Nm a 150 poníků:), ale mrzí mě že jede taq málo. Těšil jsem se, že si koupim auťáq kerey jede max. 250 km/h a tudíž při jízdě 130 km/h to pojede na 5rychl. s nízkými otáčkami (velká rezerva) a houby při 130 to jede na 3500 ot/min, stejně jako ona zmiňovaná Fabia :((( Za blbost se platí, já wim. S těma palubkama, fakt newim je to z roku 1985 a co máš ty newim. Teď dyš nad tim celym taq přemeyšlim, při 210 km/h by se to auto asi rozpadlo :))))) -
« Re: Otáčky u XR4x4
Tak s 2.8 V6 nemam osobni zkusenosti, nikdy jsem s tim nejel, minule jsem se prave tady ptal, jestli nekdo to uz nezkusil. Mne u 2.0 OHC cervene
pole zacinalo od 6000. Tak nevim zda verze s motorem 2.8 nemaji stejne palubky...rekl bych ze maji:)
na petku jsem nikdy nedosahnul maximalnich otacek,
nejvic jsem ho vytocil tak myslim na 5500, to odpovidalo tachometrovych (a snad i realnych) 180.
(ne jak treba u fabie...:)))
Dalsim faktem je, ze 2.8 je spise nizkootackovy motor s nizsim vykonem ale se slusnym tocakem.
Ja bych se toho nebal ze ho roztocim na kusy:)
Tech 210 je podle mne realnych a bude Ti tocit tak 5800. -
« Re: Otáčky u XR4x4
No, to je možná pravda, ale neni to odpověď na muj dotaz. Dokonce v tý Fabii sem neměl nohu s pedálem ani nas podlaze a otáčkoměr měl ještě mezeru do "červený" (dost pohodový autíčko :))) U tý Sierrky mi to příjde spíš naopak, že jede víc a tacháč ukazuje míň, ale mam divney pocit, že tomu tak neni a, že to auto neni koncipovaný takovýdlenc rychlosti (aerodimamický koeficient, podvozek, i když je to 2.8 V6). Tagže 210 km/h bych se v tom jet neodvážil (a motor nejspíš explodoval :)))))) Dyby všaq někoho něco napadlo, dejte mi, plíz, vědět. Děkuji. Sierrkám a sierrkářům zdar!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Dik.