Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« servo 1,8td
Zdravím vás,koupil jsem sirku 1,8td a po řadě drobných problémú,který už stály 7litrú řeším snad už jednu z posledních závad.Při točení volantu do krajních poloh mi v motoru píská klíňák.Už nejde víc napnout a je mi jasný že ho musím vyměnit,ale teď mi jeden člověk říkal,že se mu zdá spíš přepnutej.Nemáte někdo nějakou zkušenost s vlastním servem?Jakože jestli není závada někde jinde než v řemenu,třeba v přepouštění hydr.kapaliny?Díky za názory -
« Re: Nemoc sierr....
Nazdar pánové. Všem přeju hezké velikonoce. Zrovna jste se mi s tématem trefili přímo do černého. Chci se něco zeptat. Musím dát do taky pořádku přední nápravu - konkrétně silenbloky. Dotazy : zvládnu to sám doma s běžným nářadím? pokud ano, jaký mám zvolit postup? -
« Re: Nemoc sierr....
Podle mych zkusenosti, kdyz se u Sierry dela predni naprava, chce to udelat vse najednou - zatim jsem to vzdy jen flikoval po castech, jako Ty, a vysledek byl sice o neco lepsi, ale nikdy ne perfektni. Tzn. az to budu delat na te soucasne, vymenim ramena, kotouce, desticky, naboje v tehlicich, ulozeni stabilizatoru, tlumice(+ pruziny, misky, dorazy), necham srovnat rafky, prezuju gumy, a bude :-) A co se tyce Tveho vozu - pozor ! U Sierr vyrobenych do 5/89 jsou problematicka prave ta ulozeni stabilizatoru a podle vyrobce muze dochazet ke kmitani volantu a chveni podlahy i kdyz jsou v poradku ramena, kola srovnana, vyvazena a pneu OK. -
« Nemoc sierr....
Zdarec,
před tydnem jsem si koupil sierrku, je to sice starší 85, 1.8 hatchback v plynu, ale jsem moc spokojenej až na... vibrace. To bych vam ale přal zažít. Při 80 to se mnou hazi v sedadle, třese se volant a drnčí palubovka. Měnil jsem silentbloky a tlumiče, je tam nová pružina a brzdový kotouč. Nejsem expert, tak nevim, čím by to ještě mohlo bejt. Zkusim v uterý zajet na vyvážení gum, ale pochybuji, že by takový třesy dělaly gumy.
Díky za názory.
pěkný weekend Mike from OV. -
« Re: Radost až na kost
Nový, no, newim, asi bys ho musel vidět. Bohužel dlouho stálo na dvorku (ani si netroufam odhadnout kolik let, možná až dva roky :(. Myslim, že má spíš 100-120tis. ,ale pravda je že to je po prvnim majiteli, já sem druhej (servisní knížka k nahlídnutí :-) Můžu ti poslat fotku (jen exteriér), ale po svátcích. Zatim čus fšický a hepy welikonoce :))) -
« Radost až na kost
Tak mam radost až na kost, dyš sem svou 18ti letou Sierrku předával servismenovi, tak se usmíval a tvrdil, že těch 80tis. co má na tacháči nemůže bejt pavda, a že má tak 180tis., dneska sem s nim mluvil a přiznal, že se zmýlil, že to je pravda (těch 80tis. :))))) juch -
« Re: Ojeta Sierra
Multimetr ? Co to je ? :-))) Kody mi ani nema cenu posilat, jestli mi je neco hodne cizi, tak je to elektrika (nejen) v aute :-) Jinak na hlavu bych to nevidel, pred tremi mesici jsem s panem R.T. v Libeznici menil ten platovej dekl na motoru, pri tom je hlava videt a zmineny servisman o ni prohlasil, ze je nadherna a jako nova, takze jak rikam, hlavu bych skrtnul :-) -
« Re: Ojeta Sierra
No panove, diky za velmi cenne poznatky. Jsem popravde trochu zaskocen, ze se v nekterych chvilich mohou rozdily mezi OHC a DOHC zdat tak propastne, ale nejenom motor dela auto. Mnou vyhlidnuty exemplar ma perfektni interier, neni moc shnily a rozvrtavany, ale nevypada zanedbavany. Sice bych o neco radeji kombi, s perfektni kastli, celkove usetreny vuz, a kvuli PR motor 1,8. Pro me je na prvnim miste koroze, pak celkovy stav a jestli mi motor trepe saltpakou nebo ne... Kdo mi porovna kritizovany OHC se slavnym OHC 21011 (LADA)? :-). A popravde, neuvedomuji si do detailu mnou vyhlidnuty motor, zase sem jich tolik nevidel a nemam je prectene, ale vrtuli na remen? Mozna jsem si ji jen nevsiml. Asi bude nejlepsi pro dalsi podnetne namitky proti motoru OHC uvest, ze motor, ktery me bude vozit je N4, 74kW. Ale asi je uz pozde, rekl jsem vyhlidnutemu ano, neni to sice kombi, ale sklopne delene sedacky zigulovsky sedan jiste predci, tak mi drzte palce, vypada to na pristi tyden. -
« Re: Ojeta Sierra
to j77: multimetr stojí tři kila, diagnostika je zadar. chceš ten popis a kódy?? nechci tě strašit, ale jestli to moc nejede a hůř startuje, mohla by to být i hlavička. Teď jsem podobnej problém řešil na escortu 1,6 zetec....skoro upálenejch pár ventilů - změř tlaky a máš klid :-))
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!