Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  23:01

    « Re: prestavba

    Ahoj fido, a to je ta Tva kastle opravdu tak zla ? Kdyz jsem ji u Tebe videl, nevypadala az tak dezolatne. Ale je fakt, ze jestli je na autech neco, co se opravdu nekdy NEDA opravit tak, aby to bylo jako nove, pak je to prave plecharina...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  19:42

    « Re: prestavba

    Ještě-na kolik tě ta celá sranda vyšla?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  19:41

    « Re: prestavba

    Daytona:Máš nějakého známého co ti jí dohodil,nebo jsi jí sehnal náhodou?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  19:40

    « Re: Prevodovka

    Aha :-) Diky, stava se mi to prave jenom obcas, tak to bude ten zub proti zubu. Diky :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  19:37

    « Re: Prevodovka

    Tohle není důležité.Při stojícím motoru se ozub.kola netočí,proto se stane situace zub proti zubu,proto tam nejde rychlost.To je normální i u mé převodovky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  17:51

    « Prevodovka

    Jen dotaz... kdyz auto stoji a motor je vypnuty, mel bych zaradit vsechny rychlostni stupne v pohode, ze. Pokud nezaradim ani jeden bez seslapnuti spojky, co to muze znamenat ? Predem diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  15:34

    « Re: Černý konec černé série

    To ijon: no nevím, co by na takové řešení řekli opraváři čerpadel, ale mě se celkem vysmáli, když jsem jim říkal, že tady někdo popisuje nastavení Lucasu spočívající jen v jednom šroubku naspodu. Měl jsem velké problémy s kouřivostí (bílý kouř nespálené nafty) volnoběh a při poklesu otáček k volnoběžným, hadice od regulátoru byla plná nafty a opravář to hned klasifikoval na vadné gumičky. Když jsem mu řekl, že jsem jezdil na bio, tak to jen potvrdil. Včera to opravil a gumičky byly všechny rozežrané a popraskané. Chybama se člověk učí a dnes již bych nenechal stát auto jezdící na bionaftu déle jak 14 dní. Tehdy stálo 3 měsíce. Teď to jezdí jak dlouho nepamatuji a slyším a cítím záběr turba, které dřív vůbec nezapísklo. Takže doporučuji jít do GO čerpadla a následné výměny vstřiků včetně filtru. Dále varuji před neuváženým použitím čističů palivového systému. Jak už jsem to probíral v diskuzi o Bishops aditivech, tak pokud tyto aditiva nebyla přidávána průběžně od nového, tak jediným efektem bude v nejlepším ucpání filtru. V horším nečistoty skončí v čerpadle nebo v ucpou trysky, což se stalo mě a skončilo to uchcáváním trysky a upálením pístu. Ve své podstatě jsou tyto čističe na bázi petroleje a tak občasné přidání decky petroleje má stejný efekt. Mimochodem čerpadláři petrolejem čerpadla čistí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  13:33

    « prestavba

    Tak minuly tyden jsem si koupil sirku z Nemecka. Dotahnul jsem ho sam do CZ. Delal jsem to prvnikrat v zivote, no nikdy vic!!! Doporucuji jenom zkusenym...:)) Nakonec se ale nemuzu stezovat, dopadlo to dobre. Auto jsem sice kupoval za 150 EUR, ale celnik mi to ohodnotil na 15000. Napiste mi, prosim, jestli mate nekdo zkusenosti, kam na celnictvi. Jestli mate nekde znamosti, kde treba nechteji to auto ani videt. Neni to zadna novinka, je to starej autak z roku 90, takze neskryvam perlu:) Pak jestli mate zkusenosti, jak se presne (do detailu) dela ta prestavba, taky bych to rad poslechnul. Nekdo
    (tusim willy) se jiz tady zminoval, ze musim na jisty Ford motor co. tady v Praze...Kde bych mohl sehnat adresu? Dekuju za vsechny cenne poznamky!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  12:14

    « Re: Černý konec černé série

    Díky moc za technickou poznámku, podle tvého návodu jsem regulátor opravdu našel. :o)))).
    Zkusím to, uvidíme co se stane, podložky a vstřiky jsou totiž vpořádku. A mimochodem neplánuje se sraz někdey blíž než na moravě jsem ze Severních Čech :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  01:10

    « Re: Ojeta Sierra

    Koupím na přestavbu:
    SIERRA COMBI 2.0 OHC/DOHC pouze ve výborném stavu r.v.89-93. Pokud máte někdo tip na dovozce,nejlépe vlastní zkušenost,dejte prosím vědět.Já jsem procestoval při ujištění "dovozce" že stav je OK hodně kilometrů a auta byly v ubohém stavu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  00:00

    « Re: Černý konec černé série

    ad:ijon. Dík za odpověď kolegovi níže.Dnes jsem zjistil,že ventilek(ostřikovače)začal propouštět.Najel jsem cca 500 km,takže teď se pokusím zjistit z jakého důvodu přestal fungovat,Náklad +5 Kč/500 km není až tak nestravitelný,ale když najdete někdo lepší řešení nebo ventilek dejte vědět.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.04.03  23:26

    « Brno - Praha

    Tak musi se nechat, ze DOHC ma opravdu super vlastnosti - v nedeli jsem jel z Brna do Prahy, rychlost mezi 150 - 180 podle toho co hralo z radia :-) a spotreba 10 l / 100 km. Neveril bych tomu, ale vim, kolik jsem ujel km a kolik jsem tankoval a doted jezdim bez dalsi navstevy pumpy, takze ta spotreba sedi. Druha vec, pri 170 jsem byl tesne pod 4000 ot., to je hodne slusne, vezmu-li v potaz, ze u Sierr tachometry na spravnych gumach (ktere tam mam) nekecaji, narozdil od rady novych vozu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.03  14:51

    « Re: Nemoc sierr....

    Musim k tomu rict, ze jsem mel stejny problem, a je to opravdu zavada na prasatkách. Docasne reseni na dojeti je sundat kolo a roztahnout zasekle pakny, a nebo do toho bouchnout kladivem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.03  12:56

    « Re: Černý konec černé série

    Podtlakový regulátor je součástí vstřikovacího čerpadla a je na jeho spodní straně. Podle tlaku v sacím potrubí dávkuje naftu. Zvenku je vidět kulaté víčko o průměru asi 3 cm, z něhož vyčuhuje kousek šroubku s imbusem. Za víčkem je nátrubek, na který je nastrčena hadička. Ta je po cca 20-30 cm nasazena na trubičku. Ta jde až do sacího potrubí. Když se podíváš zepředu na motor, je na zadní straně sacího potrubí ta trubička přišroubována. Nic jiného tam není. Nu, a když praskne membrána regulátoru, dostane se nafta tou trubičkou do sání. Ale jen na volnoběh a při nízkých otáčkách, kdy nejde turbo. Jestli je to klepání způsobeno skutečně regulátorem, zjistíš tak, že tu hadičku odpojíš, přerušíš, ohneš, ucpeš nebo prostě jinak zneprůchodníš. Pokud motor klape dál, je chyba jinde, třeba v podložce pod vstřikem nebo v samotném vstřiku, který může být přiucpaný. Když je to ale způsobeno regulátorem, dá se hadička připojit přes zpětný ventilek do ostřikovačů. Koupíš ho v jakékoli mototechně za pár korun. Zapojí se tak, aby byl průchozí směrem od sání k čerpadlu. Tak se nedostane nafta do sání, ale podtlak ze sání se dostane k regulátoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.03  11:38

    « Re: Černý konec černé série

    ad.VFR: Prosím tě nedávno jsi tady psal o klepání v motoru nevím jestli se jednalo o diesly mám 1.8TD a poslední vstřik mi také klepe . Psal jsi tady nějaký postup s podtlak regulátorem. Prosím napiš ještě jednou a podrobněji protože přesně nevím co je podtlak.regulátor. Našel jsem nějaký regulátor na výfukovém potrubí a ten jak jsem zjistil je zaslepen. Prý tam být nemusí . Takže kde je podlak. regulátor a ten postup prosím :o))).
    Kdyžtak na hlavacej@sce.cz nebo sem. Zdravím všechny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.03  11:23

    « Re: Nemoc sierr....

    Mel jsem podobny problem, tresy do volantu ze jsem si myslel ze jedu po prazdne gume. Pomohlo zastavit a zase se rozjet. Stavalo se to pri nizsich rychlostech, tak okolo 60-tky, ale zrychlovani ani zpomalovani moc nepomahalo. Zkousel jsem menit silentbloky na ramenu, zdalo se ze to pomohlo, ale zahy se to ozvalo znovu v plne sile :-( . Nakonec jsem zjistil ze me blbla leva brzda na predku, poskozena guma na prasatku do ktereho se dostal sajrajt, voda a rez a zasekavalo se. Po vymene je to super, uz jsem jen vyladil vyvazeni a hazivost kol a jsem spokojen. Ale prijit na to .... :-) . Pepa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.03  14:21

    « Re: Nemoc sierr....

    ALKO... Taky jsem od nich koupil tlumice, zadni - uz to nikdy neudelam, jsou to smejdy, kdybych nevedel, ze tam jsou nove, nepoznal bych to. Hlavne ze maji ISO 9001 :-) Ale pri 850 Kc za kus nesmim chtit zazraky, ze. Jinak je lepsi vymenit cela ramena, nejen ty gumy, nebot mohou byt napr. lehce ohnuta atd., a pak se tech vibraci nezbavis nikdy. Nevim, ktera firma je dela v druhovybrobe, ale lepsi menit cela nez jen silentbloky. Jinak jestli nejsi zavodnik, nech si tam ty 13" - sice to nevypada kdovi jak, ale auto je o tolik mekci nez na 14"... no uvidis sam :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  23:49

    « Re: Nemoc sierr....

    Zatím jsem kupoval přední tlumiče, nové od Alka mě vyšli na 1350 za kus, silentbloky 85 kč kus, novou pružinu mi tam střčili za 400, ted jeste zadní tlumiče, tam chci dávat Monroe za 1100 Kč/kus nové, což ujde. Ovšem zjistil jsem, že je prasklý kloub na poloose, takže to je pro mě priorita. ty staré tlumiče byly fakt hrůza, sjelo mi to gumy tak, že budu kupovat nové. Asi i s diskama, ted tam jsou 13, chci ale 14-15. Dělám v jednom nejmenovaném bazaru, tak si vyberu nějaké slušné za solidní cenu.
    Jo a co se týče těch investic - uvažuji vzít opravu v servise, který spolupracuje s CCB leasing, ať to nemusím dávat najednou. Jinak dík moc.
    P.S. Chystá se nějaký sraz Sierr?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  22:25

    « Re: Nemoc sierr....

    Nevim, prodej to neresi, vetsina Sierr, ktere se Ti dostanou jako nahrada do ruky, na tom budou podobne. A kdyz ne pri koupit, tak 5 000 - 10 000 km po ni. Pokud zkusim odhanout cenu - sam to planuji, takze jsem to trochu zjistoval: nova ramena 1300,- (druhovyroba), kotouce zbrousene 2x 1000.-, desticky 800.-, naboje - to je otazka, nove stoji majlant, asi bych obehnul vrakace a doufal ze po 2x500 je koupim, nove ulozeni stabilizatoru 300.-, tlumice predni se vsim vsudy novym 2x 2500.- a rafky, gumy - to je individualni, da se to porditi za 2000.- nebo taky za 5000.-, takze to nebudu pocitat. Celkem odhad - cca 10 000 aby vse bylo nove. Ale mozna by se dalo nekde dohodnout na GO za pausalni sumu, nekde kde maji prisun a zasoby dilu a znaji Sierry a pak by to mohlo vyjit na min - treba.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  20:45

    « Výměna kastle

    Při dnešní prohlídce kastle coswortha mám opět brouka v hlavě.Je na ní moc práce,moc vaření.I po sebelepším vyvaření pevnost už nebude taková.Zajímalo by měpár věcí-
    1.za kolik by se dala koupit sierra 2,0Dohc rv 92 na přestavbu,podmínka nebouraná kastle,4dv.,šíbr,stříbrná barva(nebo jenom karoserie např z vrakoviště).
    2.co obnáší přepis karoserie.Coswortha mám 4x4,to Dohc by bylo 2x4,přepis barvy.Jestli to budou chtít vidět(nová STK?).Kdy výměnu kastle nahlásit(až po opravě celého auta?).Nebo vyměnit kastli a převařit číslo(do toho se mi nechce)a nahlásit změnu barvy?
    Pokud někdo máte nějaké zkušenosti,poradte mi,prosím.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…