Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Zadni naprava
Nestras. Podle toho jak to popisujes si to moc neumim predstavit, vim jen, ze to vzniklo po tomtez co popisujes - vymene PZ nosniku. Akorat ze ten sroub nebyl ulomeny ale jen cely vypadly. Co je navic pruser - nemam ho, zustal u pana R.T. v Libeznici, kam jsem ho privezl s sebou abychom to resili spolu s dalsimi vecmi, ale zapomneli jsme na to, sroub tam zustal lezet nekde na ponku a vzhledem k tomu, ze uz sve auto vozim jinam, se s nim patrne nikdy nesetkam :-( Nemate ho nekdo ? V pondeli jedu do servisu a potreboval bych ho mit s sebou. Kdyztak zavolejte, 777117702 Praha. -
« Spojka nebo převodovka
Pánové, potřebuji zkušenosti někoho z vás, aby mi poradil. Jedná se 2.0i DOHC 90.rok. Mám problém při řazení 1. rychlosti a zpátečky, ale né vždy. Někdy to tam doslova nejde, jindy bez problémů. Když to nejde, dám dvojku, popostrčím o pár cm a pak už to zase jde super. Řada lidí tvrdí, že to je spojka, ale to by snad byl problém trvalý a vždy stejný. Co vy na to? Díky za typy. -
"-- skrytý --" 29.04.03 13:03
« Re: Zadni naprava
Tak tenhle sroub mi narame pripomina ten,. co jsme v patek ze zadni napravy vyndali (vyvarovali jsme nosnik nad napravou - lahudka, ted uz mam oba v cajku) a pri zpetne montazi v nedeli se ten srou b zalomil v zavitu a v kastli ... Takze rozparat kastli zevnitr pod zadnima sedackama, kde je takove osazeni s nalitkem, kde je zavit - to jsme museli odriznout a sroub tam dat novy + matku nahore, takze matka by ti tam nikde cestovat nemela, maximalne cele "to", do ceho je sroub nasroubovany, ale ze by se to utrhlo? ... Jo jinak to je sroub, kterym drzi zadni rameno pres silentblok. -
« Re: chcipani DOHC
Tak je to hlava. Po rozebrani je to videt, ze u tretiho valce hned od vyfukoveho ventilu je malinka prasklina, smerem ke kraji, takze ne k sacimu ventilu. Dam celou hlavu na GO, takze vymena ventilu, gufer, zabrouseni...atd.
Ale co mne velice prijemne prekvapilo, jsou steny valcu. Absolutne OK, zadne poskozeni, krasne pisty. A to ma najeto 210 tisic!!! Musi to byt vynikajici motor. Ja ty fordky proste miluju!!!:))
Neprijemne prekvapeni je, ze musim menit jednu poloosu a zadni loziska plus brzdove oblozeni vzadu. Predstavte si, ze z OHC rv. 1989 nepasuje
nic na DOHC rv. 1990! To mne nas..lo, protoze v OHC jsem mel predtim vsechno nove. Takze na DOHC mam sirsi poloosy, vetsi loziska a trosku jinej brzdovej buben.:) Sakra prace!
Na motoru pak jeste budu menit rozvodovy retez, ted uz to bylo nasponovano do maxima. V patek mozna vyjedu!!!:) -
« Zadni naprava
Ahoj vsem, mam dva dotazy, snad mi poradite :-) Dotaz c.1: uz to tu probehlo ; v jistem servisu mi pri osetrovani dutin, spodku a vnitrni podlahy jaksi zapomneli vratit na puvodni misto jeden hrozive vypadajici sroub - dlouhy je tak 13 cm, asi tak 7 mm siroky, zavit mel jen na poslednich 5ti cm a vypadly visel kolmo dolu za hlavu sroubu v PZ rameni, v tom vybrani zhruba uprostred, jakoby pod tlumicem. Matka od tohoto sroubu mi dodnes pri rozjezdech a zastaveni putuje nekde vzadu v aute. Byl bych v klidu, kdyby nebylo dvou veci - jednak jsem meril vzdalenost od horniho kraje pneu ke kastli a na te strane, kde sroub chybi, je o vic nez 2 cm vetsi nez na druhe, za druhe, vjedu-li PZ kolem do diry nebo na nerovnost, auto si na te strane jako smykne, trochu poskoci a rana se ozve slusna, mnohem vetsi nez na druhe strane - pricemz tlumice jsou oba nove. Nemate nekdo tuseni, odkud ten sroub vyndali ? -
« Re: chcipani DOHC
Daytona-prý je to dost častá věc.Praská to mezi sacím a výfukovým ventilem.Viděl jsem to i po opravě po svaření.Malinká možnost může být i prostřelené těsnění pod palicí.Já furt nemůžu sehnat ty vodítka ventilů do mé hlavy.Bez nich ten motor neopravím.V elitu kde jsem vykoupil poslední 2 a po následném objednání dalších 4 na ně stále čekám-asi už měsíc. -
« Re: chcipani DOHC
Neřekl bych, že jsou lepší kroužky než hlava. při výměně kroužků musí dolů hlava, setrvák, vana...novej napínák řetězu(1.500,-), těs. pod hlavou(1.000,-), šály na ojnicích a stejně nemáš jistotu, že se ti to na klice nepřidře(vlastní zkušenost)...pokud netěsní ventily, dáš tak dvojku do hlavy, +napínák, těsnění, ale nemusíš vyhazovat motor(nebo skříň a nápravu).........to Rob2: I love řetěz :-)))
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!