Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: jeste neco
to vfr: dik, uklidnil jsi mne:) dnes jsem to zkoumal dve hodiny:) fetoval jsem u vyfuku, ale nic jsem necitil, krome prijemne vune dobre spalene smesi. zadnej olej nebo jinej smrad. Jezdi krasne. Zjistil jsem, ze to auto miluju a
staram se o nem vic nez o moji pritelkyni. Jsem asi magor... -
« Tlumice Monroe :-)
Tak jsme to tam dnes dali, auto - zda se - zatim ani trochu neplave, to je pozitivni. Co se tyka tlumeni narazu, neni to az takovy zazrak, ale odpovida to cene 1800.- / kus, proste normal. Tak jen doufam, ze se mi nerozsypou tak brzy, jak to rbaron naznacoval. -
« Re: To Willy
Tak lambda uz je OK, ale byly tam jeste spatny kostry (na baterce a na ridici jednotce) a hlavne hodne rozstelovanej ten meric hmotnosti vzduchu nebo jak se jmenuje ta krabice za filtrem. Kostry opravili, vsechno seridili a ted to jede jak prase. Pred serizenim to zralo pres 12, ted uvidim, vcera jsem bral plnou (Hypernova Brno = 22,10Kč/litr! N95). Ma to jeste jednu chybku - po zpetnem namontovani kolena vyfuku co je v nem lambda mi drnci zadni dil vyfuku o kastli. Vlezu pod to, asi to chce znovu povolit a trosku s tim pohnout, bude to dotazeny sejdrem. -
« Re: Zapalovaci svicka
Taky jsem premyslel, jestli neni konec svicky od usad. Ale jak jsem napsal, nez to pokazim, zeptam se. Alespon se mi potvrdili me teorie, ze ohrat motor a postupne to rozhybavat bude nejlepsi. WD40 jiste taky trochu pomuze. Snad to nebude vybileny zavit. A kdyby jo, ma tu nekdo zkusenost s vlozkovanim zavitu otvoru zapalovacich svicek? Lze to vubec, napr. je na to v hlave dostatek materialu? A kde pripadne v Praze a okoli jsou na to machri? -
« Re: prevodovka
Zkus tu převodovku dotáhnout. Mě to dělalo taky, protože byly volné šrouby, až to skočilo tím, že nešly řadit rychlosti a já tam kromě 4 nemohl nic zařadit, až jsem zůstal viset v Brně na křižovatce. Projevovalo se to cukáním při rozjiždění, kopáním do páky a obtížným řazením nižších rychlostí. -
« jeste neco
Dnes jsem trochu jezdil se sirkou, a kamarad, ktery jezdil za mnou, mne upozornil na vec, ze kdyz jsem mel studeny motor, jako kdyby mi pri kazdem prerazeni malinko sirka bilo zakourila. Pry nebyl to modrosedej dym, jako kdyz zere olej, to taky ne, ujel jsem s ni 3000 km, a z oleje nezmizel ani centilitr, ale bilej, treba jako vodni para. Hlavu valcu mam prave po totalni repasi a vareni, mam tam nove tesneni, motor ma perfektni tlaky, jede to jako drak, benzin skoro nezere. Konec vyfuku mam dost sirokej, je to kousek delsi, nez zadni naraznik. Muze ten bilej kour zpusobit voda ve vyfuku? Mate s tim nekdo zkusenost? Dik! -
« Re: prevodovka
No u mne je to trosku jine, soudim ze se spojkou nic nemam, protoze ja kdyz uz tu jednicku zaradim, tak se rozjizdim krasne na volnobezne otacky a bez skubnuti. Pri popojizdeni velice pomalu na jednicku mi take neskube. Problem je jenom se zarazenim. Premyslel jsem, zda by to nemohla delat samotna paka prevodovky, ze je proste nejak uvolnena, a netrefuje se do pozice jednicky...ale asi je to nesmysl, protoze na studenou prevodovku je to bez problemu... -
« Re: prevodovka
Asi... jinak s tou jednickou jsi mi pripomnel - po namontovani nove spojky (komplet - i s pritlacakem a loziskem) mi auto hrozne "kvedla" pri rozjizdeni. Jako by se tam neco (v oblasti prevodovky/spojky) mlelo - kdyz dam hodne plynu, je to v pohode, kdyz se rozjizdim s mene plynem, proste se mi od toho koliba celej predek. Navic, kdyz prudce seslapnu spojku, neco v prevodovce zuchne (tyka se jednicky a dvojky, vyjimecne trojky). Taky doufam, ze to bude mit co delat se synchronama a ze je ta spojka dobre namontovana. -
« prevodovka
Prece mam na aute malinkou chybicku, je to prevodovka. Kdyz je v ni olej studenej, teda chvili po nastartovani, vse je v pohode. Pak se ale zahreje, a jednicka tam nechce, jen velmi tezce. Obcas taky ne, a pujde tam bez vahani. Kdyz auto jeste nestoji, ale trosku se jeste hybe, jednicka tam padne hned. Kdyz stoji, je tam citit dost velikej odpor. Olej je uplne novy, Castrol. Budou to synchrony? -
« Re: Kufr neboli zavazadlový prostor
Fabie... mch ! Muj kombik ma oka na gumicuky taky, a navic, videl jsem kdesi prodavat nejakej specialni koberec s zasuvnenyma listickama na mnoho mist, ktere by vam litani veci v kufru resil, ani za nic si ale nevzpomenu kde. Musi to mit v kazdem vestim autoprislusenstvi. -
« Re: Zapalovaci svicka
Také se mi stalo (u Moskviče 1.500), že jsem nemohl vyšroubovat svíčky. Jak to popisuješ - kousek a dost. Hrubá síla pomohla - byl zakarbonovaný závit, jehož část patrně přesahovala do spalovacího prostoru. Svíčky přitom byly výrobcem (dovozcem) předepsaný typ. Pomohlo mi namáznout závit svíček před montáží do hlavy práškovým grafitem. Ne vazelínou! Při další výměně šly svíčky vyšroubovat lépe. -
« Re: Kufr neboli zavazadlový prostor
No na fábii (asi i na dalších autech) mi bylo sympatický to, že měla v kufru očka na gumicuky, nebo takový ty sítě. Ta moje kočka to bohužel nemá a něco vařit, kor nad nádrží, to bych už před tim moh jedině navštívit Remka a zeptat se ho jak to tam nahoře vypadá abych věděl na co se mam připravit.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!