Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Dát pryč, nebo udělat průvan v peněžence ....
Nejsem zcela v obraze, proto se omezím na úvahu. Pokud jsi nechal měnit rozvod. řemen bez toho, že by byl s motorem problém (preventivně), pak mě, stejně jak psal fidoford, napadá pouze rozhozené časování ventilů. Tzn. nesvědomitou práci mechaniků. Jestli se Ti ale rozvodový řemen přetrhl, nebo přeskočil za jízdy, potom by chtěla zrevidovat hlava a spalovací prostor, zda nedošlo ke vzájemnému styku ventilů s písty, a tím k jejich poškození. Ledacos by napovědělo i změření tlaků jednotl. válců. -
« Re: Dát pryč, nebo udělat průvan v peněžence ....
fidoford: Motorům moc nerozumím, takže to nechávám "odborníkům", ale vypadá to že tomu bezvadně rozuměli - nejdřív mě napínali že se to údajně "potkalo" a že je to na novej motor, za dva dny mi sdělili že jsou tam otisky ventilů na válcích a nakonec že je to ok, že stačí vyměnit rozvoďák. Tak nevím co si mám o nich myslet. Každopádně mi to s tou závadou nikdo nechtěl vzít - každej dnes se chvástá nápisem autoservis ale když tam přijedeš s opravdovou závadou tak maj ruce za zády. fakt hnus. Ale asi to dám na bohdalec prý jsou dobrý. -
« Re: Dát pryč, nebo udělat průvan v peněžence ....
POkud před výměnou rozvodového řemene bylo vše OK,tipnul bych to na špatně složené rozvody.Stačí o jeden zub.Dnes jsem viděl vačku z 2,0 OHC.V ní vyjeté rýhy.Prý je to velmi časté.Mrkni na ní,jestli na tom není stejně. -
« Re: tachometr
bober: Dík za info, také mě to zajímalo. Měl jsem možnost s tempomatem jet - na dálnici je to super záležitost, bral bych ho hned. Nebolí potom noha na plynu. Jenom ten systém, se kterým jsem měl tu čest, se při při brždění nevyřadil natrvalo, ale jenom po dobu stlačení brzd. pedálu. Takže jakmile jsi přestal brzdit, obratem Ti zase přidal, což nebylo zrovna to pravé ořechové. Z důvodu bezpečnosti je lepší ho znovu aktivovat tlačítkem. -
« Re: tachometr
tempomat u sierry nebyl. a u scorpa funguje tak že místo el tachometru je tam mechanickej a v převodovce je na druhý straně ještě jedno el čidlo který snímá rychlost pro jednotku tempomatu. plyn je stejně lankem. ke škrtící klapce vede ještě jedno lanko které je ovládáno podtlakem ze spec vývěvy a podle výkonu vývěvy se hejbe lanko k klapce a to vlastně přidává plan místo řidiče. funguje to vlastně tak že když tl. + držíte tak to přidáváa když - tak ubírá. -
« Re: Rachot a vibrace - kardan nebo poloosa?
kratas: Chtělo by to poslechnout, odkud to přesně jde. Vím, že to jde obtížně, protože v autě se všechno přenáší na všechno, ale blíže by se místo hluku určitě zjistit dalo. Co mi dělal přidřený pístek v převodovce jsem Ti psal. Dělal to ale jenom jeden kvalt ("2"), jinak bylo vše naprosto OK. Detailně bych prohlédl podvozkové skupiny. Známému se ozývaly rány od dif. u BMW 735. Vše nasvědčovalo poruše uvnitř vlastního diferenciálu. Demontáž dif., rozdělání do šroubku (nic nezjištěno), složení dohromady, zpětná montáž a ejhle - utržený nosník. Prostě tuto závadu přehlédli. Vše vyřešila nakonec svářečka. -
« Dát pryč, nebo udělat průvan v peněžence ....
Abych řekl pravdu, nerad měním auta jako ponožky, zvláště když fungují tak jak mají. Ale po poslední opravě motoru to s mojí sirkou jde nějak z kopce. Před tím rozvoďákem to bylo suprový tichý autíčko, teď startuji tak na 5 pokusů - první pokus = okamžitě zdech plus obrovskej dým z výfuku. 2 pokus - motor se drží jen taktak okolo 200 ot - plyn nemá vůbec vliv na otáčky, ba to ještě většinou udusí. na třetí pokus už motor běží ale běda když si hrábnu na plyn dříve než za minutu. Pak už to celkem jede. Při jízdě zase mám problém s volnoběžnými otáčkami zcela opačný: když vyřadím, tak jsou otáčky někde u 2000 a ne a ne klesnout. Když to trochu přes spojku a brzdu přidusím, tak kupodivu spadnou k těm 900 a držej než se zase rozjedu. Ale stejně mám pocit že má ten motor tak 50% výkon než před tím rozvoďákem. Co s tím ??? 2.0i EFI -
« Re: tachometr
Tempomet jsem u sierry ještě neviděl.Možná tak u scorpia.Co to bylo za auto?Rok výroby a motor,výbava(abs)?Tempomat pokud vím funguje asi takhle:pedál plynu nemá lanko na škrtící klapku sání,ale je tam pouze potenciometr snímající polohu pedálu.Sˇkrtící klapka je elektrická a řídí ji nějaká jednotka.Jedu určitou rychlostí a zmáčknu nějaké tlačítko a tím aktivuji tempomat.Můžu dát nohu z plynu,protože si to řídí v závoslosti na otáčkách motoru množství plynu-konstantní rychlost.Ptám se proto-že by tohle měla sierra?Je pravda,že v příručce fy.Kopp Jak na to je páčka nějakého tempomatu vyobrazená jako reklama nějaké firmy.Pochybuji,že by standartně do ghii dávali čidlo navíc. -
« Re: tachometr
ad:snímač na náhonu:vznesl jsem tady před nějakým časem dotaz na uvedený snímač,který je umístěný vedle pojistkové skříňky mezi stěnou pod př.sklem a stěnou s tesněním pro kapotu.Jednalo se o model Ghia,tak jsem se domníval,že by mohlo jít o snímač pro montáž tempomatu.Pokud máte někdo tempomat,napište odkud si bere info. Čaute
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!