Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Teplota motoru - DOHC
ALL - jinak mám pocit, že mi fakt totálně odchází lambda (asi výstup je v očekávaným rozsahu le moc nereaguje) - spotřeba se mi postupně zvýšila na hodnoty, které jsem měl, když jsem jezdil asi 2 týdny s odpojenou lambdu. A výkon šel taky nahoru - nebo si to nalhávám? Jo, a současně s tím se mi stále víc vracejí problémy se studenými rozjezdy. Počkám teď do "vyjetí nádrže" kvůli odečtu, udělám diagnostiku (ale to není v tomto měru spolehlivé - naposled před týdnem bylo vše 11) a zkusím opět odpojit lambdu a sledovat změnu 1/spotřeby 2/výkonu a 3/ rozjezdů.
Má někdo jiné návrhy? -
« Re: Osvětlení vozidla
modra palubka je moc hezka vecicka! opravdu fajnova zalezitost! libi se mi jak tam dal Fido ty LED-ky, vypada to hodne dobre. Taky jsem premyslel, ze to udelam, ale je to neprakticke. Alespon pro mne, je to pouze muj nazor, nemusite souhlasit. Asi vite ze ja jezdim pouze dalnice, a nejvic v noci. Jednu dobu (jeste jsem nemel sirku, jsem jezdil domu firemnim Passatem s modrym podsvicenim, byla to 1.8-ka. Ze zacatku se mi to hodne libilo, ale po 3-4 hodinach mne zacali bolet z toho oci. Je to dost agresivni svetlo, vidite ho porad a mne to zacalo hodne rusit. pak jsem to zkusil tlumit, pak jsem ale nic nevidel, ani obrysy cislic, nevedel jsem kolik jedu a zacali mne bolet oci jak jsem lustil ty cislice. Takze jsem to zas zesilil, a po 6 hodinach (asi tolik mi trva z Prahy domu) mi uz poskakovali oci, asi to znate, jak se "zasekne" ocni nerv. Predtim jsem mel sviho Rendla 25, mel zelene budiky, ale toho mi fotr rozstrelil. Asi 5-6 krat jsem jel domu tim Passatem, a byl jsem rad kdyz jsem si potom poridil tu Mazdu 626 se zelenymi budiky. Ale to bylo hrozne auto, a pak prisla sierra, a zelene budiky... -
« Re: Teplota motoru - DOHC
J77 - zase se nenech zmást - je přeci jen zima, zrovna od těch dnů. kdy jsme to dělali. A u svého auta taky nyní pozoruji, že to zpravidla oodrží volnoběh něco nad 1 000. Ale když vážně zastavím a motor je prohřátý, spadnu dolů. Že by jen tento rozdíl volnověhu před zastavením měl mít až takový vliv na celkovou teplotu? -
« Re: Teplota motoru - DOHC
Tak s tou přesností ukazatele teploty bych to neviděl....mě topí solidně, po 5 až 10 km fučí opravdu vřelý vzduch (když to mám naplno) - pálí to do ruky a přesto mi ručka ukazuje to co Jaromírovi. Pokud nejsem zrona v koloně, tak je pouze nad M. K písmenu R se nedostane ani omylem. -
« Re: Teplota motoru - DOHC
rbr: Videl bych tu pricinu, proc se to zlepsilo, celkem jednoduse - tim, ze mi zustava nekdy i minutu viset volnobeh na nejakych 1100 otackach, se to proste vic zahreje - ve meste, kde furt clovek dojizdi k nejakym krizovatkam. Kdyz jedu venku, vetsinou se nad "M" nedostanu. -
« Re: Teplota motoru - DOHC
daytona: Mne je prave divny to, ze tohleto samy auto pred rokem ukazovalo ucebnicove, takze proto mi to vrta hlavou. Kdyby to bylo od zacatku takhle, ani to neresim. Termostat mam fakt novej (tusim ze QH), tam bych to nehledal. A vetraky mi fungujou oba normalne - soudim podle toho, jak jste to s fidem onehdy zkouseli. -
« Re: Teplota motoru - DOHC
prochy: To je otazka... sam nevim. Reknu to takhle - studenej vzduch prestane jit z mrizek pote, co se dostanu na konec bilyho pasma. V tu chvili je vlaznej vzduch. Kdyz je to ve "standardni poloze" na tom "M", coz je tak pet az osm minut po vyjeti, to topi tak, ze z toho jde vzduch opravdu teplej, nikoliv horkej. Po dalsich cca dvaceti minutach, kdy je to porad na "M", z toho jde vzduch takrka horkej, ale ne vzdycky. Mluvim samozrejme o situaci, kdy je tahlo topeni na max. Pokud ho driv nez za tech +- dvacet minut snizim o pouhy centimetr, jde z toho vlaznej vzduch. Nicmene zima mi v tom neni - po tech dvaceti, petadvaceti minutach plnyho vykonu je tam vedro. Takze pokud je tohle "dobry topeni", pak mi to topi dobre - nestezuju si.
Chladici kapalina se menila komplet presene pred rokem. Nebyl jsem u toho, nevim, jak vypadala... Stav leto - zima je naprosto stejny, jen to v zime o neco dele trva, nez do doleze na "M".
Jinak svicky mam, origo Motorcraft 1 ks = 104.- Kc. -
« Re: Teplota motoru - DOHC
Teplotu mam porad lehce nad M, ale pod R, t.j. ne celkem uprostred. Uz je to tak skoro rok, t.j. od doby ze jsem si to auto dovezl. Funkcnost termostatu byla proverena, chladici kapalina je nova, sajrajt v trubkach neni a vodni pumpa funguje. Je to jedno, jestli je leto, zima, porad je tak trochu nad M. Jo, druhej vetrak ktery prej spina na vyssi teploty mam spatnej, vypada to tak, ze se jeste v zivote nezapinala. Na starem OHC (vetrak s hydrospojkou, toci se porad) jsem na zimu daval papir pred chladic, tam jsem mel ale rucicku porad na R. DOHC topi dobre, takze soudim ze motor je dost teplej...co takhle kalibrace teplomeru na palubce?? Je na ni 100% spoleh?? -
« Re: Osvětlení vozidla
RBR: S tím zabarvením to není špatný nápad . Lehce do modra :o))) když už mám budíky a pád vysoce svítivých modrých diod v interiéru na podsvícení kastlíků. prochy: Víš jak já si raději na ten vrakáč skočím hned. Aby opravdu nebyli nedostatkovým zbožím. :o)))) -
"-- skrytý --" 19.12.03 12:23
« Re: Osvětlení vozidla
Ja hlasuji u obrysovek taky pro 5W. Nadbytecnou jsem chtel dat do vnitrniho osvetleni, pac jsem tam mel puvodne pouze 5W (to svitilo uplne mizerne), ale na vnitrnim svetle je vyrazeno wattu 10. Obrysovky ale mely wattu 5. Tak jsem zarovku musel zajit koupit. -
« Re: Teplota motoru - DOHC
J77 - nechápu, že se ti to po nastení volnoběhu (nic víc jsme přece vlastně neudělali, + test) takto změnilo. Štěstí, že k lepšímu.
Myslím, že mimo termostat (a čidlo teploty pro případné spuštění větráků- to ale asi nebude tvoje situace) taky bude mít vliv stav náplně a čistota v trubkách. Já si plánuji hned na jaře vymněnit kapalinu a slušně popláchnout trubky - když dnes otevřu zásobník, tak z toho pěkně smrdí stará guma.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!