Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Dát pryč, nebo udělat průvan v peněžence ....
to michalides: jestli je ten motor potkany, menis predevsim ventily, voditka, pak pisty, krouzky a ojnice. Jak rikal Fido, je to blbost nechat si tam stare pisty s krouzkama, kolem mista potkani se zmeni struktura kovu. Tahle sranda stoji asi docela hodne. Videl bych to na novej motor, nebo koupit ventily, voditka a jinej spodek motoru. Mam jedno OHC doma, najeto 14 tisic!!! po totalnim GO. (menila se i klika a loziska pod ni). Docela jsme se s nim pohrali:) Jestli prides na sraz, hodime si o tom rec. Vic Ti muzu rict mailem, jestli mas zajem. -
"-- skrytý --" 26.05.03 10:03
« Klima
Fidoford:Tak se mi vcera podarilo vypreparovat tu klimu. Hadice sli nakonec rozebrat, aniz bych je musel nejak destruovat. Dneska se kouknu, jak na ten kastlik pro vyparnik. Zadne bodove svary jsem tam vcera po zbezne prohlidce nevidel. Vypadalo to jako kdyby to bylo v jednom kuse s tou prepazkou motoru. ale uz bylo pozde a moc jsem na to uz nevidel. Jeste by me zajimalo nekolik veci: 1.) Odkud si to rezal a varil? Ze strany palubky, nebo z motoru? 2.) Ty o-krouzky na ty hadice si sehnal kde? Nebo sis to nechal pretesnit az pri naplneni? 3.) Neposlal by si mi el. zapojeni ty klimy? (vcetne tech ventilatoru) Diky. Poreferuju, jak to pokracuje. -
« Re: Tak nevim - dat to pryc ?
J77: Volant nakrivo? To na geometrii urcite neresi, nestacilo by volant presadit na hrideli rizeni a nebo hridel volentu na hrideli prevodky rizeni? Teda, predpokladam ze je vse opatreno tisicihrany. Nic jineho jsem zatim nevidel, no na Sirce jsem to nikdy nevidel. A jeste. Proc menit kola, kdyz jsou podezrela z vibraci? V pneuservisu je prece dokazi vyvazit a na vyvazovacce je videt, je li kolo v neporadku. A pokud bych chtel byt vskutku predusledny pozadam pneuservismana a podivam se na, vyvazovacce, roztocene kolo proti nejake hrane-predmetu a musi se poznat i minimalni hazeni. Jinak osvedcena pravda, kdo se nejmin vrta, nejlepe jezdi, funguje, pamatuj na ni i kdyz se to prici "zdravemu rozumu". -
"-- skrytý --" 26.05.03 08:56
« Re: Dát pryč, nebo udělat průvan v peněžence ....
Michalides: Citim s tebou, to je k nasrani :-(. Tema rozvodama by to mohlo byt. Ale jeste me napada jina zavada. Cidlo skrtici klapky, takovej ten potenciometr, kterej pohani lanko plynu. Mam s tim sve zkusenosti a chovalo se mi to podobne, kdyz byl spatnej. Jinak o vikendu jsem na chate delal nejakou banalitu na aute a ten konektor jsem zapomel znovu zapojit. Kdyz jsem chtel odjet, tak jsem asi 4x startoval, otacky vzdycky kolem 500 a bez plynu to po par vterinach chciplo. Spatna reakce na plyn. Koukni, jestli Ti to cidlo nezapomneli zapojit. -
« Re: Rachot a vibrace - kardan nebo poloosa?
Upřesnění problému: motor je 2.0i DOHC, 88 kW, r.v. 1992. Ten rachot zní jako by něco mlátilo zespodu do kastle (hlavně vzadu jsou cítit pod nohama vibrace podlahy, ale třese se celé auto) - proto bych sázel na kardan. A navíc - když ten jev nastane a já vyřadím na neutrál tak všechno okamžitě přestane. -
« Re: Dát pryč, nebo udělat průvan v peněžence ....
fidoford: - stalo se to asi v 70ti KM rychlosti při jízdě do ostré zatáčky s podřazením na 3 - ozvala se malá tupá rána a .... rozvoďák tam nebyl (byl "údajně" vyměňován preventivně loni v dubnu, takže stáří cca rok a najeto cca 25 tisíc) nikde mi to narychlo nechtěli s touto závadou vzít až v Čestlicích STOP-servis nebo tak nějak. Každopádně jsem se jich ptal první den, prý se to potkalo ale ještě zjišťují následky, 2den to nejhorší - úplně všechno vč válců, 3den zjišťují cenu náhr dílů a 4den hle - prý se to nepotkalo, stačí vyměnit rozvoďák a kladky a jede se dál - stálo mě to aspi 5000,- no a od té doby je to strašný. RCC říkate lidi že no-more tak doporučte něco slušnýho kde to daj do kupy ten motor má už něco za sebou ale je dobrej tedy byl... a mám ho rád :o) -
« Re: Dát pryč, nebo udělat průvan v peněžence ....
Tenhle motor by Ti mohl dat do kupy pan Radek z Libeznice u Prahy, delal to uz nescetnekrat a je spolehlivy. Sice dela prevazne DOHC, ale pokud si dobre vzpominam, nikoho s potkanym motorem neodmitnul a ja tam navic dlouho jezdil se svym predeslym OHC. Telefon ma - pokud se neco nezmenilo - tento: 608887912 (za zeptani nic nedas). Pokud neuspejes, muzes zkusit Ford Klub (Kobylisy), pan Mlejnek, telefon 603927956. Ten Te neodmitne urcite a oba patri k tomu lepsimu, kam se daji Sierry sverit (i kdyz bez vyhrad to dnes neni asi nikde). -
« Re: Tak nevim - dat to pryc ?
Ja bych zase chtel videt tu Tvoji napravu :-) Zase o tolik horsi byt nemuze - ted jsem jel ze Smichova k nam, celou cestu po magistrale mi volant kmital doleva-doprava (pri 80-90 km/h). Ta seskocena spona asi zpusobovala ony vertikalni vibrace volantu, nebot ty se uz neobjevuji. Uvidime, jestli se to nezlepsi po prezuti a vymene toho PP loziska + tehlice, mozne by to bylo. Zatim ale nejsou penize. Kazdopadne jeste jednou diky :-) -
« Re: Tak nevim - dat to pryc ?
J77-moc jsem po volantu nekoukal,možná byl malinko nakřivo,nevím,ale takovou přední nápravu jakou máš Ty bych chtěl taky.Jak říkal Daytona-nezapomenˇ,je to jenom sierra.Co se týká přední nápravy výstižné.Totˇvše...Je pravda,že jsem jel cca 1,5km.To nic moc neřekne. -
« Re: Dát pryč, nebo udělat průvan v peněžence ....
Michalides-jak psal Rob-napiš nějaké podrobnosti.Pokud jsi dával auto na prevantivní výměnu rozvodáku a předtím bylo vše OK,tak to smrdí reklamací.Pokud máš 2,0 OHC,pak by ti asi Daytona mohl prodat jeho bývalý motor po totální GO.Zkus se ho zeptat.Dnes jsme s ním(daytonou) rozebírali můj potkaný motor(dohc)a závěr-klika OK,písty KO.Jde o to,že při potkání ventilu s pístem se píst zaklepne tak,že horní pístní kroužek drhne.Pokud by se s tím jezdilo dál,tak by to asi odnesl válec.Přitom mi pár lidí říkalo atˇvyměním jenom ohlé ventily a na spodek motoru se vykašlu.Díky,nechci.