Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: vicko od nadrze
Tak tuším,že ta žárovka má 12V 1,2W bezpaticová.
Když jsem stříkal plastové věci(palubku,nárazník)tak jsem to celé zbrousil pod vodou smirkovým papírem 400.Musí to být matné.Zatím bez závad.Co je hnus,když se to loupe(stříkané nárazníky u favoritů a 120).Tu palubku jsem vzal základovkou ve spreji(na plasty to snad taky bylo)a pak barvou. -
« Re: Klima
1)řezáno a vařeno ze strany palubky
2)Ford,objednával jsem je,přišli cca za 3 dny.Měnil jsem je rovnou při montáži.Nemá cenu ušetřit stovku za kroužky a za měsíc klimu plnit znovu.3)to nejhorší.Nemám scaner,otázka jak by to vůbec pak vypadalo.Klidně Ti jí okopíruji,ale musíš si pro ní dojet.Odkud jsi?Jestli Praha tak není problém.Já jsem Praze 5.Tel 606840783,zítra jsem doma(pracuji na něčem doma)tak ti to můžu kousek přiblížit.Ozvi se,dohodnem se. -
« Re: Dát pryč, nebo udělat průvan v peněžence ....
prochy: čidlo klapky mám v pořádku ale ještě mě napadá - někdy se stává že tak na 2-3 minuty umře otáčkoměr - pak zase naskočí a šlape Ale to se děje již rok a nemůžu to objevit protože se to projevuje jen občas a na velmi krátkou dobu :o( -
« Re: Tak nevim - dat to pryc ?
Pocket: No, na reklamaci geometrie mi prave chteli presazovat volant, lenosi lini :-) a kdyz ho sundali a asi pet minut to zkoumali, zase ho nandali s tim, ze tudy to nepujde, a udelali znovu geometrii. Lec opet bezvysledne - co se tyka toho vystredeni volantu. Cela tato prihoda je pro opravy a snahy o vylepseni me Sirky velmi priznacna: prijedu kamsi, zaplatim urcity obnos, puvodni vada je zcasti nebo uplne odstranena, nicmene jina vec, ktera s ni souvisi a predtim byla v poradku, se pokazi... no nic, fido a daytona do me vlili trochu automobilove svezesti, takze jsem zas na cas vuci temto udalostem obrnen :-)
daytona: Ale prosim Te, tam toho jeste zbyva - a nektere veci se budou menit uz povicere :-) -
« Re: Tak nevim - dat to pryc ?
Ja jsem se take domnival, ze u novejsich sierr tam bude tisichran, dyt kazde nove auto to ma. Tim padem pri serizovani geometrie se nemusi dbat na to, v jake pozici je volant. Tohle znamena i to, ze menit polohu volantu lze libovolne. Prirozene, tyc rizeni musi byt vystreden pred geometrii (nevim jak se to dela). To J77: jestli Ti to auto netahne na stranu, tak je to v pohode, staci sundat volant. -
« vicko od nadrze
Lidicky, nevite nekdo nahodou kde by se dalo zjistit co je to prresne za zarovicku ktera osvetluje popelnik? Ja ji vyndal protoze byla praskla a uz jsem ji stihnul stratit a ja netusim co to mam mit za hodnoty? Je to takovej malej prcek se vsim vsudy ma sotva 1cm. Taky by me zajimalo jestli jste nekdo nesundavali vicko od nadrze, pac me zaboha nejde dolu. Jakej je spravej postup ? A posledni otazecka ... cim strikate plasty ? Chci si dat do laku bocni zrcatka, ale bojim se aby se to neloupalo tak nevim co na to pouzit... dik -
« Re: Tak nevim - dat to pryc ?
No ja nevim asi mas pravdu. Ale ja kdyz jsem demontoval volant tak tam ten tisicihran byl a kdyz jsem ho daval zpet musel jsem zkotrovat jestli mam rovne kola a pak ho zase zpet nasadit. Myslim ze pri kazde montazi a demontazi volantu nemusis jit na geometrii ne ? Tzn. ze kdyz je vse ok ale volant mas nakrivo tak ciste logicky bych ho vyndal a nasadil o stupen jinak a je to oukej. Pokud tam ten tisicihran nemas tak je to jiny kafe. -
« Re: Tak nevim - dat to pryc ?
prochy: Takova ta tycka, ktera drzi desticku soubezne s kotoucem, zasouva (no, zasouva - tezko zandava) do dvou otvoru v brzdici.
teepee: Sorry, ale to, aby mel volant pri jizde primo skutecne rovne, je jedna z dvou zasadnich veci, ktere se serizenim geometrie nastavuje. Nevim, kdes na takovy nesmysl, jakoze ne, prisel :-) Na Sierre volant nepresadis u zadnyho modelu, se servem, ani bez, mimoto je to SPATNY postup, i kdyby nedej Boze to slo.
daytona: Diky :-) Ale vim o ni sve, neni zas tak super. A dnes jsem stran tech vibraci vypozoroval dve zajimave veci, nikdy nezacnou samy od sebe pri jizde rovne, ale az po projeti nejake zatacky, a take, vetsinou se objevi az po peti - deseti minutach jizdy. Ze by se nekde neco hralo ? Kdo vi, treba zrovna to sustivy lozisko - jiz je objednane :-) -
« Re: Palubní počítače na 1,8 TD
Má na to plánek ze staršího Amatérského rádia. Počátkem 90. let to byl ještě celkem luxus. Elektro by celkem šlo, ale ty čidla a cejchování to je horší. Spíš jestli by nešlo předělat továrně dělaný počítač pro felicie, co se prodává za cca 2 tis. Kč. Ten přepad nafty asi bude oříšek. To by zase chtělo nějaké odečítání. Jinak jsem tím myslel palubní pc na okamžitou spotřebu l/100 km. Ne nějaký obyčejný ekonometr - průtokoměr. -
« Re: Palubní počítače na 1,8 TD
Tiež som nad tým rozmýšľal.A že vraj Wartburgy mali nejaké prietokové merače a využiť tie.Len ja neviem, ale asi by to bolo treba dať nejak tak, aby to nemeralo aj spätný prepad nafty a hlavne som to ešte nevidel a neviem, čo by tam trebalo za vyhodnocovaciu elektroniku.Potom by nebol problém nejakým optočlenom merať ubehnutú vzdilenosť a merať aj priemer----------vymýšľame blboviny, roboty ako na kostole a výsledok???? -
« Re: Tak nevim - dat to pryc ?
to teepee: do pohody, ja zas nevim jak to je u modelu s posilovacem.
to J77: jeste k te Tvoji predni naprave: fakt ji mas slusnou! Kdyz se jeste vymeni to lozisko, nebudes mit konkurenci:) Pravda je ale, ze nektere chyby vylezou az po dlouhe jizde. Motor Ti bezi jako svycarky. Jenom abych Ti zvedl naladu:) -
« Re: Palubní počítače na 1,8 TD
A co by to obnášelo? Máš nějakej návod či schéma? Na kolik by to vyšlo? Možná bych do toho šel, ale teď jezdím do 6L/100km, takže by to bylo jen pro parádu. I když musím připustit, že u Oktávky TDI se mi to docela líbilo a dalo se podle toho i slušně ušetřit. No, slušně, okolo 1 litru na 100km.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!