Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Volant nakřivo
modely od 87´ mají rozhodně ten pěti, šesti, nebo kolikati - teď nevím - prostě několikamálohran...volant se rovná na geometrii...když by to nešlo(spojovačka nadoraz) např. z důvodu demontáže řízení, nebo hřídele řízení, tak vývod z převodky na hřídel je tisícihran - tam se to dá nastavit(z hřídele na tyč volantu je tříhran). Ale následné přesné nastavení......geometrie -
« Re: Prepinac vetraku
Je lepsi vymenit cely ten smejd. Pokud jde jen o zarovku, ta se da vymenit v pohode bez sundavani spodku palubky tak, ze klestema obalenyma latkou vytahnes zeptredu za stred ten knoflik regulatoru. Je to zcela bez problemu. Jenze jestli to sviti jen v jedne poloze (coz byl i muj pripad), ani nova zarovka to neresi. Zoxidovanych byva vice plosek. -
"-- skrytý --" 27.05.03 08:51
« Re: Prepinac vetraku
Tu zarovku jsem mel tu cest taky menit. Fakt je to porod, zvlast kdyz nevis, jak je to vzadu uchyceny. Ja jsem to asi 20 minut premlouval dvema sroubovakama-na kazdou packu nahore a dole jeden. Ale to sundani ty palubky bude mozna rychlejsi:-). -
"-- skrytý --" 27.05.03 08:38
« Re: Dát pryč, nebo udělat průvan v peněžence ....
Michalides: myslim, ze otackomer nema s tvymi problemy s motorem nic spolecneho. Tohleto vypada na spatny kontakt. Ono vlastně 99% zavad elektroniky jsou spatne mechanicke kontakty. Pokud to chces zprovoznit, jako prvni bych se podival na kontakty "odrusovaciho članku", ktery se nachazi u civky zapalovani. Je to cernej kvadr o delce asi 3 cm zapojenej mezi 2 zeleny draty. Mam takovy dojem, ze to je jediny mechanicky spoj, pak to jde rovnou do otackomeru. To bych videl jako druhej bod, pokud by toto nepomohlo. Tam je tech kontaktu nekolik i uvnitr otackomeru: 1.)dlouhy konektor na svazku k pristrojum 2.)kontakty mezi pomedenou folii a otackomerem 3.)pripadne samotny otackomer se zklada z nejake jednoduche elektroniky a vlastniho budiku-zase kontakty. Kdyz si nebudes vedet rady, tak se ozvi. -
« Re: Prepinac vetraku
Rozebrat se to da, ale je to strasnej porod. Na Sirce neni moc mist, kam se dostava hur. KDyz jsem tohle cistil ja (svitilo mi to jen v poloze 0), museli jsme nakonec sundat celou tu spodni cast palubky. Je to tam vzadu nacvalky na takovejch nozickach. -
« Prepinac vetraku
Jeste jedna blbustka mi vrta hlavou. Jak je cudl prepinani ventilatoru tak mi zarovka sviti jenom kdyz je prepinac ve treti poloze. Neda se to nijak rozebrat, je to kravina, ale radsi bych tedy byl kdyby to svitilo jak ma, a nemusel po tme satrat. Nemate nekdo nazbyt jenom ten prepinac?? Dik -
« Lakovani
2Fido> dik za tu zarovku, ale docela me zajima to lakovany tech plastu. Chystam se prelakovat stredni mustek (ten s loketni operkou) bud na sedou (puvodni) nebo na cernou matnou (libi se mi vice). Muzes mi poradit jak postupovat? Myslis ze je tam ta zakladovak nutna, a to brouseni smirglem taky ? taky se mi zacina loupat (malinko) nalakovany naraznik a chystam se to opravovat. Je to jenom tak 3x3cm tak nevim.
Jeste pripomenu .. poradte jak sundat vicko od nadrze. Dik Pocket -
« Re: Tak nevim - dat to pryc ?
fido (+daytona): Zkoumal jsem tu moji PP tehlici, a nasel jsem dalsi rozdily, kterych jsme si ani nevsimli. Ta co tam mam (nevhodna), ma jiny tvar dosedaci plochy z niz vedou srouby (nema zvyseny okraj, naopak je to skrojene dovnitr) a ta plocha je uzsi - ne prumer kruhu, ale tloustka toho zeleza, o vic nez 3 mm. Ze je melci to nac se nasazuje kolo vime, chybejici nabrani na predni strane a mensi packy pro uchyceni rovnez nejsou novinkou :-) Zitra se dozvim, na kolik vyjde lozisko, jsem vskutku zvedav, nebot na hotovosti mam asi 552.- Kc :-) -
« Propálený výfuk
Čeká mě STK a emise a mám propálený střední díl výfuku. Zatím jsem nesehnal jiný za rozumný peníz. Jde to nejak zacpat a zamaskovat, aby to vydrželo přes tu prohlídku? Nebo pokud někdo máte ten střední díl na 2.0i OHC a jste z Moravskoslezkého kraje, tak bych udělal obchod. -
« Re: Vůně benzínu
Karbec?Stříkačka byla 2,9?Sorry,o tomto motoru nic nevím.Viděl jsem ho jednou(2,9)a to na té strécové co jsem mu prodával.Napadlo mě ovdušnění nádrže,nebo nespálený benzín(na 5 válců).Pokud jsi všechno prohlédl tak mě nic jiného nenapadá(až na blbost svítit si otevřeným ohněm).Pokud to je karbec,nesmrdí to ze vzduchového filtru?
J77: No presazeni volantu na jeho hrideli o jeden zub na tisicihranu sice nemusi byt uplne koser, ale jen v pripade, ze vis, ze se jeho poloha zmenila z niceho nic. Jenze praxe? Me kuprikladu se tohle stalo po dotazeni prevodky snekoveho rizeni u LADY a vyresil jsem to prave presazenim, zajimave je, ze pak byl volant zcela presne rovne, takze mozna byl presazen spatne a pri vuli v rizeni jsem to nepoznal (ojety vuz je ojety vuz). Kamarad na sve S 120 rovnez se snekovym rizenim mel obdobny problem, resil to stejne a pak mel take jiny problem, volant mu pri jizde vibroval. Vyresil to nadmernym pritazenim prevodky rizeni. Uvadim to proto, ze kazdy vuz mas vou hodnotu, svuj vek a sve opotrebeni a myslim si ze vetsina Sierr uz patri do skupiny, kdy nema cenu resit polohu volantu zmenou polohy ridicich tyci - geometrii. U noveho vozu s hodnotou nad 100 000Kc je to neco jineho, ten ma mnohaletou perspektivu. A pak je to taky v pristupu k vozu. Jsou nadherne teorie o tom, jak je namiste se o vuz peclive starat, o tom jak se clovek chova k nemu tak on k cloveku. Jednoho krasneho dne jej prodas, nebo nechas sesrotovat, nedejboze ho Ty nebo nekdo "rozstreli" a najednou zjistis, ze ty vynalozene prostredky, ktere jsi na jeho udrzbu a zdokonalovani vydal jsou pryc, proste nenavratne pryc a nikdo neoceni to, jak ses k nemu choval. A ze byl v perfektnim poradku? A ti co nemaji vuz v perfektnim poradku nejezdi? Znam to az moc dobre (jake bylo kouzlo opecovavane LADY a co ted se Sierrou, zase tratit cele vikendy, vyplaty?), mozna neni na miste resit to v teto diskuzi, kazdopadne, v otazce dat pryc a nebo udelat pruvan v penezence, je nejlepsi cestou, jezdit jezdit, do totalniho rozpadu, pak dat pryc, at ty investovane prostredky alespon odjezdis. A pamatovat na teorii kdo se nejmin vrta, nejlepe jezdi, snad vyjma brzd a spolehlivosti rizeni, nikoli geometrie. TP
PS: nechci nastvat, ale poradit.