Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: to fidoford
V neděli jsem se byl podívat za Bobrem(Lubošem).Mě cosworth chytá prach v garáži dobře,jemu ale víc než skvěle.Mám nějaké fotky-jak jeho auta tak mého-tak musím koupit CD a přepálit.Smutná novina-kastle na 4x4 se liší v prostoru pod nosníkem podběhů.Je to vybrání na přední poloosy.Bude se vařit.Co nadělám.Předběžný termín(další)na vyndání motoru z cose je sobota. -
« Re: Motor
Michalides-napadlo mě že by možná mohl být vadný potenciometr na škrtící klapce.To by ale měla diagnostika ukázat.S tím volnoběhem-nevím co ti dělali s tím motorem.Jestli něco nedali blbě dohromady a nepřisává to falešný vzduch.Souhlasím s Dyatonou-sundal bych hlavu a mrknul bych se na písty.Pokud na nich budeš mít fotky ventilů,šel bych do nového motoru.Psal jsi,že má nalítáno 430 tis km.Docela dost.Nechal bych změřit kompresní tlaky.To je nejlepší vizitka motoru.Tím bych asi začal. -
« Re: Drnčení
to sequenz: na OHC r.v. 1989 mi tohle delala palubka taky. Jako kdybych mel 10 krabic lego v palubce. Uz me to stvalo, tak jsem to rozebral totalne, vyplnil jsem to vsude kouskami houby, kabely zalepoval izolackou, pak slozil...no bylo to lepsi, ale porad ne dokonale. zdalo se mi, ze drnci samotne pristroje, mrizky pruduchu...ted na DOHC r.v. 1990 jsem se toho ani nedotknul, a je to totalne tiche. Tak nevim. Mozna novejsi modely uz meli jinak vyresene spojeni mezi cleny palubky...Dopotucuju Ti to same, co jsem delal ja, ale necekej zazraky, Lexus to nebude. -
« Re: Motor
Daytona: i kdyby to nebylo potkany - vymenil jsem svicky cca po 5000 km a jsou jak prase a karbonu az hanba - ten motor ma nejlepsi leta za sebou (430 tisic je 430 tisic a to bez generalky) takze jestli ten tvuj motor slape tak neni co resit. a s tou diagnostikou - ted se hlasi jako OK ale nejede :o( lepe receno jede ale jen na plnej plyn a to v Prazske kolone neni moc dobry :o( -
« to fidoford
sedacky jsou ok. sice mne boli prave koleno, jak sedim a drzim plyn v jine poloze (je to jenom nezvyk), ale nebolej mi zada!!:) ta bederka je dobra vec. Chce to jeste tu stredni konzoli, tapecirunky a elektricke stahovacky oken. Jo, a porad plati, ze jestli budes delat na cosine, klidne se mi ozvi!!!:) -
« Re: Motor
to michalides: jinak zkus to auto vzit k nejakymu dobremu mechanikovi, mozna to fakt nebude tim motorem. Doporucuji sundat hlavu valcu, kouknout se na pisty jestli to mas potkany nebo ne. Je to den prace, a mozna nebudes muset kupovat novej motor. A jestli je potkany, uz aspon vime na cem jsme. -
« Re: Motor
Pohnojit strikacku??? Co tim presne myslel? Jakoze kterou cast strikacky? U meho DOHC mi delal ted hlavu valcu, byla praskla, tam musela strikacka (lepe receno sani) tez dolu, pak zpatky. Po 5000 km mi nepride ze bych mel pohnojenou strikacku, auto mi jezdi skvele.
Navic, jak jsem rikal, stejne po vymene to pujde na diagnostiku. -
« vymena motoru
to michalides: tak se Ti omlouvam, fotak jsem v patek zapomel v Praze, stejne jako telefon a zelenou kartu od auta. Jeste ze celnik byl v pohode, a pustil mne pres hranice. Nicmene v sobotu jsme probrali vymenu toho motoru. Tak zcela jiste Ti muzu rict, ze uchyceni sani je uplne stejne, motor je naprosto stejny, vyfuk je stejny. Lisi se jenom elektrika. Ale vymena motoru je slozitejsi vec, za jeden den to nemusi byt hotove, ikdyz ten novej motor uz bude pripraven na montaz. Musi se pocitat s komplikacema, ktere muzou vyskytnout, Ty mas Efinu, takze musi se po montazi na diagnostiku, jestli vse je v pohode. A co je nejhorsi, ze to do srazu nemuzeme dat do kopy, protoze ma plno prace. Takze nejdriv tak za mesic. -
« vymena hardyspojky a simerinku
Tak v sobotu jsem menil hardyspojku a zadni simerink na prevodovce. Byla to makacka... Ale naucil jsem se hodne veci: pred demontazi je treba radne oznacit polohu kardanu, u starsiho auta je to treba dat zpatky tak jak to bylo.Vyfuk musi dolu, to je jasne, pak stredni lozisko kardanu, pak se to povoli u hardyspojky a pak uz to jde dolu. Hardyspojka se musi tez oznacit, jak to bylo, hlavne jsou tam vsude 2 podlozky z kazde strany. Pozor, original Ford nova hardyspojka ma trosku jinak napisy GAF a cisla nez stara! (myslim na jinym miste). Pak jde dolu priruba prevodovky, no a pod tim je prekvapeni:) Je to silne atypicka matka, nikdy jsme ho jeste nevideli, klic na to maji asi jenom u Fordu. Nastesti neni moc utazena, za pul hodiny jsme ho vytocili francouzakem. Pak uz jde simerink lehce vyndat sroubovakem. -
« Stříkačka
to michalides : Čauky, taky jsem měl podobný problém. Potřeboval jsem sehnat motor do Scorpia (totožný Sierra) a ptal jsem se mechanika, jestli můžu brát i původně karburátorovej. Řekl že je úplně stejnej a bez problémů tam půjde. Ptal jsem se, kdyby to bylo DOHC, tak to už řekl že určitě ne! Byl by potřeba nejenom počítač z DOHC(další peníze) ale i celá eletkrika k řízení motoru a to všechno natáhnout. Práce jako na kostele. Myslim, že přestavba z karburátoru na EFi je bez problémů až na tu elektriku. Jinak bych ještě někdy chtěl Scorpíka s 1,8 a zkusit tam to EFi plácnout. Co by to asi dělalo:o))) Zatim... -
« Re: Motor
fidoford: ted jsem mluvil s jednim servismanem u nas na chate a ten je celkem presvedcen, ze mi mohli pri ty monatzi pohnojit strikacku / takze prehozeni motoru mozna nepomuze. Mimochodem kazdej den se to chova jinak. Dneska to napr. jelo celkem slusne az na to ze jen na plnej plyn - volnobeh bezi, pak nic..... az to za to rafne pri pedalu az na zemi co by to mohlo byt - ze by ta strikacka ? -
« Re: Rele
Moc dobre to vskutku nejde, uz jsem to zkousel :-) Navic rele pod deklem bylo tak ciste, ze to slovy nelze popsat. Chtel bych se zeptat jeste k pojistkove skrini... vsiml jsem si, ze se da vycvaknout (z takovych zobacku) jen ten vnitrek skrinky s kontaky - nemusi se tedy vyndavat cela. I v pripade toho postupu narazim na kratke kabely, nebo jsou tam nejake "zasuvky" na dne vnejsi krabicky, do nich se vnitrek nacvakne ?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!