Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Teplota motoru - DOHC
Zaneseny topeni ? Co je to ? :-) Jinak vzpomenel jsem si jeste na jednu vec, zkraje, tak prvni dva mesice, to delalo takovou legracni vec - kdyz bylo topeni zapnuty, tak to obcas jakoby odkusi nasosavalo vodu, v intervalech, no tak 5 - 15 minut. Znelo to jako kdyby se mi za stredovou konzoli opijel nejakej trpajzlik :-) nicmene toto posleze zcela zmizelo. Nevim, jestli to bylo dobre nebo ne, jen jsem si na to vzpomnel. -
« Re: Teplota motoru - DOHC
Futura - i Tobě hezký svátky (a úspěšnou diagnostiku :-))
Jasně, zkus simulovanou závadu, vše si zapsat a pak se v tom zpětně orientovat. A pamatuj, jak jsem psal, že to musí mít jakoby rytmus, ty mezery mají buď krátkou délku (pak počítám 1 až 9) nebo delší (pak to bude mezera třeba mezi desítkami a jednotkami).
S odstupem času jsem si taky říkal, že t kody, co jsi přečetl by mohli být reálné, ty dva se "sbíhaly" k jedinému zařízení. -
« Re: Teplota motoru - DOHC
Jsem tady,bylo moc prace a za chvili balim. Nemel jsem cas zkouset,pokud bude pres svatky trosku slusne,budu nad tim badat a dam zpravu. Ten navod fakt vypada dobre a dokonce si myslim,ze i ty chybovy kody,ktery jsem z toho rozlustil (pravdepodobne) muzou mit u mne opodstatneni. Zkusim to ted se simulovanou chybou a uvidim vysledek. Navic jsem mozna odstranil pricinu jedny chybovy hlasky. Pac mam pristi tyden volno preju vsem hezky svatky,at vam to krasne jezdi a nezapomente dat priblizovadlu nejaky hezky darek. -
« Re: Teplota motoru - DOHC
SM - pokud oba mluvíme o DOHC, druhý vtrák se zapne až při opravdu exteérmní teplotě. Vyplývá to z jiného (samostatného) spínače podle dokumentace a i ze zkušeností.
Já se vždy trochu bojím, mě se větrák (první) sepna až kousek nad N....vždy si říkám: sepne se ještě nebo je to v prd...? A to mám nový čidlo teploty - asi rok. -
« Re: Teplota motoru - DOHC
daytona: postup nebo zapojeni? Zapojení zvládneš (určitě) a český(!) postup jsem nedávno posílal futurovi - moc si ho chválil a jel podle něj. Jen si nebyl jistý v čtení kodů, ale to je něco jiného(Futura-jak jsi na tom? zkusil to znovu?). Je to několik bodů, v Excelu, překlad (můj) z materiálu SierraPetrol, který je tu věsměs uznáván. -
« Re: Teplota motoru - DOHC
rbr : minulý týden mi v jednom dnu teploměr taky ukazoval níž než obvykle, tak až jsem přijel z práce, asi po půl hodině jsem ho nastartoval, že ho nechám pořádně prohřát až se spustí ventilátor za chladičem (stál jsem v nevytopené garáži, +- 5 stupňů), musel jsem čekat více než půl hodiny než ručička teplm. vystoupala mezi N a O a teprve se spustil ventilátor chladiče, mezitím jsem tomu však pomáhal i plynem, jinak by se to možná neohřálo ani za hodinu, druhý ventilátor se však vůbec nerozběhl (asi ještě nikdy nejel), pokud jedu normálně např do práce, tak se voda ohřeje za cca 5 min, 5 km a fouká pěkně teplý (horký)vzduch, abych nezapomněl, na druhý den už teplom. ukazoval normálně jako vždycky, možná někde špatný kontakt, možná bordel na čidle teploměru? BTW před chvílí jsem se vrátil z vídně, byl jsem na letišti pro kolegy, pěkně hnusný počasí, mlha a náledí -
« Re: Teplota motoru - DOHC
Daytona - tak, tak, pokud se mi to potvrdí, sháněl bych časem "jetou". Protože tatobyla draze zaplacená u Forda, včetně montáže a výsledek je smutný. Nejdřív jsem tam nenaměřil zem, kde má být - a to se projevilo v diagnostice, a teď je asi pěkně "líná".
Co ti chybí, abys tu diagnostiku zvládal?
-
« Re: Teplota motoru - DOHC
to rbr: ja jinak te elektronice moc nerozumim, jedine co jsem zatim udelal to byl minule ten reset, diagnostiku jsem jeste sam nedelal (chtel bych se to naucit). Ale zda se mi to logicke co planujes. Pak zkus sehnat nejak treba ojetou ale dobrou lambdu.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!