Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    06.11.06  21:46

    « Bez nadpisu

    Kostey: Sice jsem to oficiálně nikde na netu neviděl (myslím wikipedie atd.), ale na vlastní oči jsem pár kousků 1,8 TD 4x4 viděl a teď jsme hledal po netu našel dokonce 2,3 D 4x4
    [odkaz]
    Ford
    Sierra 2,3 l, Allrad, Diesel, EZ 04/86, 180.000 km, 49 kW, TÜV/AU 04/05,silber, Alu, WR, 2. Hand, unfallfrei, drauf sind winterreifen auf stahlfelge und noch dazu gibt es sommerreifen auf alufelge,sonnendach ist auch vorhanden, FP550,- EUR,
  • 00 Reagovat !

    foto JOB

    JOB 06.11.06  21:21

    « Bez nadpisu

    No já myslím že to DOHC 4x4 nejede tak špatně. Nesmíš to porovnávat s tou tvojí čtyřkolkou >:D
  • 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 06.11.06  20:49

    « Bez nadpisu

    residents: coze ono se to delalo? Ja o tom nikdy neslysel! A kdyz se tady na to Josef zeptal tak jsem si vybavil jak liny jsou 4x4 Dohc... Jee to opravdu velkej rozdil oproti 2wd... A tak jsem premejslel, jak by jely ty slabe dieslove sierry kdyz by byly taky 4x4...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.11.06  19:12

    « Re:

    4x4 diesel se dělala. Pár kousků jsem na vlastní oči viděl. A vesměs to byly béžové taxíky 1,8TD.
    2 kostey: Co jsem vyčetl, tak 1,8TD vznikl převrtáním původní 1,6D z Fiesty. Jestliže u Fiesty to byl celkem držák, tak u těžké Sierry dostal hodně zabrat a byl na to auto dost slabý. Navíc podélné umístění se podepsalo na špatném chlazení 4. válce, což je problém i u jiných podélně uložených TD.
  • 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 06.11.06  18:23

    « Bez nadpisu

    Ja ted pri posledni ceste do Skotska s DOHC (2 lidi + sklopeny sedadla a veci tolik ze jsem malem nevidel zpetnym zrcatkem) jel s prumernou spotrebou 7,2 litru. Nikam jsem se nehnal, obcas v nemecku jsem to trochu prislapnul na 160 - 170 ale vetsinou jsem jel 120 - 130. Potom z New Castelu do Edinburku uz jen 90. Tuhle spotrebu povazuji opravdu za moc vydarenou.
    Jinak jak pises o tech 4x4 tak ty se delaly s motorama 2.0 Dohc, 2.9 V6, tusim ze i nejake 2.8 V6, a pak taky 2.0i 16V Cosworth, Zadna dieslova sierra se ve 4x4 nedelala.
    Na tech DOHC se mi moc libi to, ze se snima da jezdit docela dost svizne a nebo s velice dobrou spotrebou. temhle motorum ale nezridka praska hlava. Takze to chce davat pozor na studeny starty a nikam to nehonit. Prumerne s Dohc jezdim v lete za 7,3litru. (90% z toho jsou okresky). Pokud jezdim po dalnici 200 a nebo po okreskach porad na 4000+ rpm tak spotreba se pohybuje do 10 litru. Od hodne lidi slychavam ze jezdi s lehkou nohou za 9, 10 nebo i vic litru. To je ale znamka ze tam maji neco v neporadku.
    Osobne povazuji za nejpovedenejsi motor prave DOHC. Ale jako vetsiho drzaka tvuj 2.3D
    V tech TD se moc nevyznam, akorat jsem o nich slysel, ze maji uplne super spotrebu, jsou ale hodne slabe, a je tam spatne vyresene chlazeni 4.valce...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.11.06  18:21

    « Re: Re: Re:

    Ten motor 2,3D je motor Idenor převzatý od Peugeotu.
    [odkaz]
    Tam se používal v obměnách od 403D od roku 1959. A ještě před Peugeotem v traktorech Perkins. Takže stářím si pomalu nezadá, jak s oblibou píše Škodovka v prospektech "osvědčeným" motorem OHV.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.06  16:32

    « Re: Re:

    DOHC jsem původně sháněl, chtěl jsem benzín, po špatných zkušenostech s naftovým Escortem, ale na konec jsem opět šáhnul po naftě 2.3 D a nemusím litovat.
    DOHC 2.0 jsou údajně poměrně úsporné a vydařené motory, bohužel jsem v čase shánění jako naschvál na žádný pěkný kousek nenarazil (navíc kombík).
    Když jsem byl se Sierrou v Chorvatsku, jelo nás pět a narvaný kufr, plyn jsem měl často na podlaze a spotřeba na tak velké, dnes už i staré a plně naložené auto nebyla až tak špatná...vyšla mi necelých 8 l nafty na 100 km, čehož bych asi u benzínu nedosáhl, no, zase by to bylo živější...co jsem slyšel, má Sierra v dieslu ještě "klasický" starý a hlavně nenáročný, robustní, odolný, motor, prý je to koncepce kdysi převzatá už od Peugeotu (snad už někdy po válce...té 2hé sv. samozřejmě)...je to dobrý motor !
    Pouze jsem byl varován před TD, turba prý ještě v době, kdy se do Sierr dávala nebyla tak vymakaná a často odcházela. I když taková čtyřkolka v TD mne lákala(dělaly se i v dieslu,že...!?, kdybych se ukec, tak mne opravte), ty poslední modely byly fakt pěkný, mírný facelift a hlavně modernější interiér, palubka) , ale vsadil jsem na jistotu a opravdu auto šlape jak hodinky. Doufám, že mají Sierry někde pomník, zasloužily by si ho.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.11.06  16:13

    « Re:

    2,3 D něco vydrží. Dodnes si vyčítám, že jsem tehdy před 12 lety při výběru nevzal tehdy nabízenou 2,3D nebo 2,0 DOHC.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.06  10:59

    « Bez nadpisu

    Ahoj,
    ano, myslím, že má Sierra je vcelku zachovalý kousek, jenomže nyní chudinka tak trošku dojela na přeautování na našem dvorku a do garážo-stodoly, kde svůj vozový park parkuju, se už nevejde.
    Cca půl roku stojí neustále venku a dalo by se říci, že právě proto se na ní rozjela rez, když byla garážovaná, držela se koroze na uzdě. No, předek není rezavý vůbec, prahy též dobré, zlobí hrany dveří, což ale není zase nějak moc vidět a lemy zadních kol (asi klasika u mnoha aut, nejenom Sierr), ale ani zde to není zas až tak špatný. Co mne zaskočilo, jsou orezlinky v rozích zadních pátých dveří, zavazadlového prostoru, a bohužel bubliny pod lakem na spodní hraně skla pátých dveří.
    Ale na to, že prošla tolika rukama je fakt pěkná...ještě nedávno mi ji chválili i automechanici, nyní už přeci jen krapek sešla.
    Jo, zavazadlový prostor jsem "věnoval"(jezdíme s ní na veterinu, k vodě a tak pod.) svým dvěma velkým hafanům, takže to samozřejmě odnesla koženka "tapecírunk", ale aby nezničili i zachovalý interiér, dostali tam uličníci mříž...a maj po žížalkách.
    Zrovna v sobotu 4.11. jsem se s ní byl projet a je to vcelku zážitek. Veliký auto, nerovnosti překonává s lehkým pohupováním, možná tlumiče ;-) , ale je to fajn, lehce se řídí (posilovač), na tak velké, dlouhé, auto perfektní rejd, zdvojená světla Sierr perfektně svítí, vidíš i za roh >:D , a nádherně topí...výbavu mám myslím GL...přední okna v elektrice, líbí se mi osvětlená přihrádka před spolujezdcem a popelníček, mám dojem, že má i výškově stav. volant, stavitelné úchyty pásů, světýlko v zavazadlovém prostoru, v tom "u řidiče" mám domontovaný stmívač, centrál, mlhovky...myslím, že na svou dobu to fakt muselo být něco...u nás se v tu dobu proháněly škůdky a žiguly.
    Jsem fanda Sierr a myslím, že i když ji jednou prodám, budu na ni v dobrém vzpomínat. Na stránky jsem už koukal dřív, pěkný, a dík i za pozvání, ale jsem vcelku zaneprázdněnej tvor a navíc ne moc společenskej :*) .....ale Sierram opravdu fandím! Jo, můj kamarád automechanik, má jednu z prvních dodnes...dlouhá leta letoucí, až nedávno na ni měnil kastli, také 2.3D. Mám zprávy, že ji chce být v brzské době nevěrný s Octávkou v dieslu, takže S. půjde do důchodu, ale jeho auto je asi opravdu důkazem nezmarů "2.3D", má ji snad z roku 1984 nebo 1986(abych nekecal), jezdil s ní denně, garážovaná "pod širákem", koupil ji hnedka po revoluci. Jsou to nezmaři !
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 04.11.06  23:49

    « Re: Re:

    jo, moc peknej prispevek... 2.3D to je fakt drzak! Jak pises o te rzi, tak to ti to zacalo fakt reznout az ted? no kazdopadne to bude asi hezkej kousek. Pokud chces, zavitej na stranky www.fordsierra.cz Je tam spousta super lidi a spousta super sierr. Obcas poradame nejake srazy. Co se nekdy prijet ukazat?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.06  14:43

    « Re:

    Nazdárek,
    trošku jsem si pročetl názory na Sierru a myslím, že jí někteří křivdí. Je ji mám už několik let, jsem snad 6tým majitelem, najeto nevím kolik, protože má "krátký" počítadlo, ale myslím si, že to bude okolo 400tis.km a jsem spokojený. Mám 2.3 D kombíka, v zimě startuje i ve vysokých mrazech, nastartil jsem i při teplotách pod - 20 st.C, je to obr, takže v něm odvezete, co vás napadne. Je to nenáročný auťák. Ta moje z r.1988 už začíná reznout, ale není to nijak katastrofální, blbý je, že je bílá a proto na ní rez ihned "svítí". Jednou jsem nechával měnit ložiska na přední nápravě a pak repasovat palivové čerpadlo(necelé 3 tis.Kč), protože si auto samo přidávalo plyn a občas jemně cukalo a už jsem to pod nohou nemohl snýst, ale jinak si nevzpomínám, že by s ní něco bylo. Byl jsem s ní v Chorvatsku, bez jediného problému, plně naložená a pořád pod plynem, protože snad jedinou nevýhodou je "slabý" motor, který se však odvděčuje svou nenáročností.
    Teď už na ni možná mnozí koukají s opovržením, ale ve své době Ford předběhl dobu a Sierra patřila a stále patří mezi koráby silnic.
    Určitě si ji ještě nějaký rok ponechám !
  • 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 18.10.06  20:34

    « Bez nadpisu

    www.fordsierra.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 04.10.06  22:36

    « Re:

    www.fordsierra.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.06  10:03

    « Re: Re: Re: Ford Sierra 1.8 TD r.v.1991

    Po téměř 12 letech provozu nemůžu souhlasit se Smudlou, že to je nějaký extra držák. Za ty léta najela 140000 km a najela by daleko víc nebýt právě častých odstávek v servisech. (2x prasklý rozvoďák, repase turba, repase čerpadla, 2x repase startéru, 2x uvolnění převodovky atd.). Takže v posledních 3 letech života to bylo jen auto na kratší trasy, protože nikam do světa jsem se s tím už neodvážil pustit (nejdál 3x Chorvatsko až po hranice s Černou Horou, Německo nepočítaně).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.06  16:07

    « for Jirkaking...

    pro někoho kompetentního na Sierra.cz : Mrkněte na FAQ a zlegalizujte mě ;-) ( ID 794)
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.03.06  12:32

    « Bez nadpisu

    Josi koukám že tě nezklamala 1.8 TD >:D já jí vlastnil taky asi 3 roky pak šla do světa, ale ne žádnou závadou ale prostě už jsme měl tý nafty dost :o))) a 55 kW při 1.8 obsahu mi přišlo sakramentsky málo. Teď vlastním 2.0 DOHC 4x4 od juchuchu ajsem naprosto spokojen. U 1.8TD jsme při koupi nechal udělat GO vršku a neměl jsme nikdy žádnej problém. Přední náprava se vážně Henrymu moc nepovedla. více [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.06.05  13:36

    « Re: Re: Ford Sierra 1.8 TD r.v.1991

    Skúsenosť mám - jazdím s tým autom roky. Snáď všetko na ňom uz bolo pokazené. Najhoršie na tom je, že žiadna oprava nie je na dlho. Po krátkom čase ju treba opakovať. Vymakané skupiny, ako napr. predná náprava sú neopraviteľné. Silentbloky ako z detskej hračky. Nové kotúče do polroka začnú triasť, že ide pri brzdení odtrhnúť nápravu. Motor v zime štartuje tak, že každý rok mi rozláme prevodovku v štartéri. A hrdzavie, akoby bolo vyrobené zo surového železa. Najhoršie auto na svete. Ale mám ho rád, lebo robí 1 km pod 1,50 Sk.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.06.05  10:22

    « Re: sierra 1,6CL

    Vytáhni benzínovou hadičku z karburátoru a zapni startér. Jestli bude během startu benzín z hadičky vystřikovat, pak je pumpa OK a je zanesený karbec. VYTÁHNI ALE PŘEDTÍM KABEL Z CÍVKY!. aby ti motor nestartoval LPG a nechtynul stříkacící benzín.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.06.05  10:11

    « sierra 1,6CL

    Zdravim sierraky,
    prosim poradi mi nekdo kde ma sierra 1,6CL 1986 (karburator) neco jako palivovy filtr? Nedavno jsem ji koupil a jede mi jen na LPG, benzin ji prestal smakovat:-( Anebo myslite ze to bude zatrvdla membrana na cerpadlu? Pri koupi to jelo celkem normalne, po 1000km uz to benzin nechce.. Diiik
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.05.05  07:45

    « Re: Ford Sierra 1.8 TD r.v.1991

    tenhle typ zatracujou všichni kteří většinou jen slyšeli, v menšině uslyšíš opravdu vlastní zkušenost.Pokud to neuženeš tak ti nic moc nehrozí.
    Poslední svou Sirku s tímhle motorem jsem prodával když měla 460tkm a bez problému....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…