Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Mondeo
Pokud to bereš takhle - pokračovatel třídy, tak je to skoro všechno....žehlička(fabia) je taky pokračovatelem třeba MB1000. Ale dnes je docela častej jev generační přelejzání tříd....Mondeo třetí generace už si hraje na vyšší střední třídu, jako je BMW 5, Medvěd E, Citroen C5 apod. Ale srovnání občas kulhá, protože ani toho Bavce 5 nejde úplně přirovnat třeba k tomu éčkovýmu Medvědovi -
« Re: Mondeo
tady nejde o koncepci. Ani oto, jaky to ma motory. Jde o postaveni toho auta, a v jaky to je tride. To je to samy, jako kdyz reknu ze Fabka, je Vlastne treti generace Facka. A Focus je vlastne prevleceny a modernejsi Escort, a ted mi rekni, ze nemam pravdu -
« Re: vztyčený varovny prst
radek.pri: Nevim, jestli jsi pri tom zataceni stal na plynu (byt i jen trochu), vetsinou bohate staci ubrat nebo uplne pustit plyn, auto se - pokud je aspon na slusnych gumach - velmi rychle srovna. Pokud to nestaci, radim jeste na o rychlost vys (tzn. napr ze 3 na 4) - pak je uz se to musi chytit hned, pokud nejdeds po rybnice :). Sirka je sice zadohrab, ale porad ne nejaka Lada.
Vecer jedu do Havlickova Brodu a zpatky, doufam, ze si to hned nebudu muset vyzkouset v praxi... -
kostey 20.12.03 17:03
« Re: vztyčený varovny prst
radek.pri: tak to je ještě dobře, že to tak dopadlo, nemám rád ten pocit, kyž se jdeš podívat co se stalo a jen trneš, co tam uvidíš...
varovný vztyčený prst už na mě (naštěstí jen trošku) také ukázal. To se mi tekhle podařilo v jedný pravý a hned levý zatáčce nakopnout (trošičku) levej zadní ráfek o obrubník. Ani to neni poznat na první pohled. Do tý první levotočivý jsem najel bokem, pak to přetočil a tu pravotočivou jsem taky tak projel... Dvacetkrát v pořádku po 21 sem to vzal většim obloukem... Tak sem toho radši nechal. Začal jsem si uvědomovat, že se mi nic spravovat nechce.
Jo a jezdil jsem to s těma letnákama a pod sebou jsem měl uježděnej sníh => led -
« vztyčený varovny prst
Tak jestli sem se ještě nedávno kasal, jak sem si zkoušel smyky, ABS a ja nevím co všechno, tak mi to bylo platný jak mrtvýmu zimník. Projížděl sem levotočivou namrzlou zatačku (nijak rychle) a místo abych jel doleva sem jel rovně, stihl sem škubnout volantem víc doleva, zadek se přetočil, tak sem to stihl vyrovnat vpravo, obojí sem stihl ještě jendou až mě to nekompromisně nasměroval kolmo k silnici a ven, trefil sem pravým předkem polní násyp o který sem se otočil do proti směru. Už sem viděl škodu ( pravý blikač, nárazník, světlo a kdo ví co ještě ve spodku) a světe div se NIC, pomačkaná SPZ a vyteklej chladič. Po te pecce se autu nestalo vubec nic. Chtel bych videt na svym miste nejakyho favorita. Kazdopadne to byl asi vztyceny varovny prst pred zimnim obdobim. -
« Jeste prochymu
Jeste k tlumicum... Nevim teda, jak je to mozny, jestli jsi mi je docasne nejak rozsedel :-) ale ta relativne prijemna jizda vydrzela az do prvnich dlazek, pak se to zahy vratilo k normalu. Je mi to fakt zahadou, netusim jestli treba nemam nejak "vytahany" pruziny ? nebo ze by se ty tlumice diky nejakemu specifickemu opotrebeni nedokazaly vzpamatovat z delsi serie otresu ? Fakt nevim. Cas odpovi :) -
« Dementoza
Jinak cestou z centra se mi povedla "vytecna" vec. Jedu po magistrale, smerem z Holesovic, a sjizdim na Zizkov/... . Chtel jsem jet pres Zizkov, Vrsovice, a tak dale, jenze ouha, ten rovny prujezd je oblepen zakazem vjezdu s vyjimkou MHD a stavebnich vozidel. Auta v levym me ale nejak nepoustela, tak jsem si rekl, no co, pro jednou to holt projedu. Jedu si tak tim pruhem, ktery byl driv asi 200 m spolecny pro auta i tramvaje, kdyz vtom se ozve zezadu rana ze jsem malem spadnul ze sedacky, zadek jde o 20 cm dolu - a ja si rikam "vida, treba uz se zadni naprava konecne rozhodla vyjadrit". Sel jsem zkouknout coze se to prihodilo a bylo to vtipne, Sirce samozrejme nic nebylo, jen mi zadni kola zapadly do navlas stejne sirokych betonovych pruhu, ktere tam jsou po vydlabanych kolejich :)
Po mensim boji jsem se odtamtud vysoukal, nahore mi jeste vynadal chlapek, mocici u stromu, ze ho rusim pri chcani - ze je tam zakaz a nemam tam co jedzit :-) no a to je konec pribehu, mel pravdu, ten muz. -
« Reset + volnobeh (-> prochy)
Hezkeho vecera preji. Pro uvod poznamenam, ze jsme dnes vecer s prochym vymenili svicky (zbytecne, ty puvodni byly uplne v pohode), no a jelikoz po jejich vymene zustaval volnobeh viset nahore trvale, i po zastaveni, rozhodli jsme se (diky prochy za dodani odvahy :-) pro reset a dynamicky test s nastavenimi.
Dopadlo to dobre, ridici jednotce se nic nestalo, volnobeh jsme nastavili, nic viset nezustava, zatim super.
Dalsi poznatky: ze mi casto ukazuje blbe (min) otackomer neni zadna novinka, reagovalo to na prochyho klepani do palubky, asi bude problem nekde za budikama. Druha vec, nestacil jsem se divit, jak to jelo. Uz predtim to jelo velmi dobre, ale ted je to teda uplna raketa. Mel jsem pak nejaky popojizdeni a behem toho to posutpne ozivalo ze jsem fakt nechapal. Zrejme to bude tim, ze byly po resetu zcela korektne provedeny vsechny kroky dle dokumentace tak, jak maji byt. Jsem zvedav, zda a jak rychle Sirka prijme muj lenosivy styl jizdy :-) Ale kdyby zustala takhle, vubec bych se nezlobil, i na mych meststkych 40 kmh je prijemnejsi rozjizdet se svizne a plynule :) -
« Re: Teplota motoru - DOHC
Mě ukazuje teploměr také ve spodní polovině. Termostatem to není – po výměně za nový se nic nezměnilo. Při změně otáček se mi také občas ozve šplouchání od topení. Navíc mám tlak v hadicích chlazení, takže vím, na čem jsem :-( Zatím to ale neřeším – tento stav už trvá drahně dlouho. Topí mi to, myslím, slušně. Kapalina mi nějakou dobu mizela, ale příčinou nebyla hlava, ale netěsnost ve spoji na chladiči. Chladič je kovový, boky plastové, spoj je utěsněn pryžovým těsněním. Při chladnutí(!) mi vždy odteklo asi deci kapaliny. Za jízdy nic. Situace se sama stabilizovala. Tuto závadu si lze nechat opravit (volal jsem někam do opravny v Brně), cena je asi 600,-Kč. Osobně bych neměnil chladící kapalinu za vodu a zpět (zima/léto), protože kapalina by měla mít protikorozní účinky. Asi to tak bude, protože mám motor čistý a vypuštěnou kapalinu čirou (kontrola při výměně termostatu). Čím je koncetrovanější, tím je lepší ochrana – samozřejmě přiměřeně, stačí do –30°C. Pozor, leptá lak. Osobně používám Motorcraft (byl tam původně, a není zas nějak nepřiměřeně drahý) Jinak základem těchto kapalin je ETHYLENGLYKOL, což je jed! Líznutí za následek smrt mít nebude, ale „velkého“ už bych si určitě nedal. Známému se Fridexu napila kočka (čtyřnohá!), chvíli to vypadalo, že je po ní, přežila, ale byla totálně vygumovaná. Jestli se to dá o zvířeti říct, tak měla výraz trotla, a také se tak chovala. Hrůza! Nemrznoucí kapaliny do chladičů nechlastat! Od toho jsou jiné nemznoucí směsi. Fuj, to jsem se rozepsal. Dík za pozornost (těm, kteří došli až sem) -
« Re: dalnicni nalepka
Tak uz mas RE :-) Jinak nase dalnice jsou... nezapomenutelny - ponevadz kdyz clovek jezdi nekde venku (Francie, Nemecko, ...) tak si neustale rika, jaka je to oproti nasim parada ; a sotva prijede zpatky na nase cesky, i kdyby nechtel, hned si vzpomene, ze uz je zase doma :)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!