Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« foták
Tak dig.foták mi už přišel.První dojem-nic moc,průměr,ale za ty prachy jsem nic jiného nečekal.Na to mé focení to stačí.K autu-tak to možná nebude favorit,alr auto s pí**u na kapotě-rendl 19 1,9Draktůrek s vyhořelou elektrikou.Zítra se jdu na to mrknout jestli to stojí za to.Prais-kolem 25000,-což si myslím pohodová cena.Poznatky z víkendového rozebírání-poloosy z 2,9 V6 jsou stejné jako cosworth,i kardan se tak tváří.Zbytek bud nemám doma(přední diferák)nebo jsem to nezkoumal(převodovka). -
« Prodam Sierrku 93-20iDohc
Prodam sierru sedan 2.0Dohc rv93 tmave modra metla,okna elektrika, servo, sibr,palubka oblouk, mikroplys,spotreba 7l pri normalnnich rychlostech 140kmh ale taky jede 200 jak vite jinak moc pekna a zachovala tiche motor super cisty. Tezko se budu loucit :-) ale chci Scorpio vetsi. cena 75.000,- -
« Re: EFIny
No trochu auty žiju a je super pocit,když se Ti povede spravit parkrát uplná banalita přitom v servisu by naůčtovali pálky na vyvracení se a vyměnili by Ti polovinu auta za ne vždy nové díly.Tak zatím se borci držte,ja se na mail dostanu až v pondělí odpoledne,všem zdar ROB30 -
« Re: EFIny
Nevím,zda jsi se zaměřil na správné čidlo,zkus najít snímač teploty motoru,přímo v hlavě válců,které měří okamžitě teplotu chladící kapaliny v hlavě,tam se voda ohrívá jako první a vstřikovací jednotka pak může ihnet vyhodnocovat bohatost směsi.Ale bacha mašina jich má víc,každé je určeno pro jinou funkci,jedno pro ukazatel na palubce,daší pro ostatní podpůrné funkce jednotky.To čidlo co popisuješ Ty,by mělo spíš zjištovat tlak v okruhu na dodávce paliva před vstřiky než teplotu.Proto se tak chová,že v klidu naměříš nekonečno a při správném tlaku by mělo byt seplé=odpor blizký pár ohmům.Nevím,možná se mýlím,tu EFInu DOHC co měl kdysi tatík,si už moc nepamatuji a jinou jsem tak dokonale zatím nekuchal,já sám EFInu nemám,mám 2.0 OHCéčko řízený karbec,kde jsou jen 2 tepl.čidla a 2.8 V6 mechaniku vstřika tam taky jen 2čidla,zaplať panbůh,Fordíci mi šlapou jak hodinky.Se stříkačkama si užívám u dalších mých aut dost a dost,ale Sierky to nejsou ( V6 CHEVROLET a V12 BMW ),proto ta má úvaha výše popisovaná,v tom BMW je tepl.čidel až hrůza,to je na diplomovou práci-bez servisího manuálu prímo z dílen BMW jsem se do toho ani nepouštěl,ještě,že mám známé a sehnal jsem. -
« Re: Další pokus se zhasínáním studeného motoru při rozjezdu
Michalidesi, pokud se Ti to podari, myslim ze nejdiskutovanejsim problemum Sierr zacne dochazet dech a uz se tesim, ze konecne prestanu jezdit s chvilkovym logickym obvodem plny vykon x zadny vykon. A kdyz by se pak Prochy uvolil a byla tam i jim popsana sestava materialu. Dokonalé. Predem tisicere diky. -
« Re: EFIny
Snažím se o to jak píšeš. Jen se mi nedaří zjistit, jak se má chovat čidlo (switch) teploty paliva - mám na něj podezření. Ať to zkouším s ním i bez něj, je to špatné. Mám spoustu dokumntace ale ani tam jsem jeho hodnoty nevyčetl. Netušíš náhodou ty? Já zkousšel měřit jeho odpor při odpojeném konektrou a žádný jsem nenaměřil - teda naopak nekonečně velký. To se mi "zdá" divné, ale nevím. Připomínám (ale to asi víš), že jde o DOHC EFI s kat. -
« Re: EFIny
jestli to dělá stále při dokonale vychladlém motoru,máš výhodu a můžeš na něčem začít stavět.Buď ti do tepl.čidla nebo ven z něj nejde signál,nebo samotné tepl.čidlo je v háji,zkus vyloučit tuhle možnost jako první a pak se uvidí,přeju ti ať je to v nejhorším jen tím,vím co to je za blbý pocit,když to nefunguje jak má,mě to vždy nedá spát a tak dlouho nad tím koumám až se to většinou povede :-) -
« Re: EFIny
Vidím, že máš solidní přehled. Ten můj problém s rozjezdem bych tipoval na něco podobného jak to popisuješ ty. A to mám "výhodu", že mi to dělá vždy po nočním stání..a furt to nemůžu najít. Teď jsem dostal, co by které čidlo mělo posílat, tak se snad k něčemu dohrabu.Jak na to přijdu, napíšu to tady pro všechny ostatní. -
« Re: Další pokus se zhasínáním studeného motoru při rozjezdu
To prochy a michalides: jasně, včera nefungoval mail na Seznamu, pak už se to rozjelo. Takže to ke mě nakonec přece jen dorazilo, díky Prochy.
Na tu ang.dokmuntaci na netu jsem zvědavý, když to máš i s právy...to koukám. -
« EFIny
jasnačka DOHCečka jsou pohodový agregáty,táta kdysi měl SÍRU s tímto motorem a díky ní jsem přišel na chuť těmto krasavcům.Jak čtu příspěvky kluků s tím,že jim to chcípe při studených rozjezdech,tak si vzpomínám,tátovi na ETIně to dělalo taky.Měl tehdy nalomený kablík k teplotnímu čidlu motoru pro řídící jednotku,která tím pádem nepoznala,že má obohatit směs studenému motoru a jak jsi se chtěl rozjet chcípalo to.Zjistit to byl dost problém,protože to dělalo občas (nalomený kabel)a jak jsme se v tom začli vrtat,neprojevovalo se to,na diagnostice taky nic nezjistili,protože když jsme tam nechali káru na pozorování,zrovna jak naschvál to bylo O.K.Jo starý turba maj něco do sebe,měl jsem kdysi chvíli WV CORÁDO,tam byl kompresor poháněnej řemenicí od kliky hodně do otáček,když to bylo O.K. tak to byl pod kapotou jarmark 1.8i měla na tu dobu 160 HP,ale byla to tzv.ŠKRABOŠKA=přední náhon to mě moc nebralo a jak se kompresor začal *-ztrácel tlak,žralo to,nejelo to,ale než se na to přišlo,bylo to o nervy,na diagnostice prd zjistili,protože většinou jsou tam mladí kluci,kteří ještě prd ví-nemají praxi,tak jsem to pak sám popravil a rychle pryč z domu,proto mě spíš oslovily velkoobjemy,ty nezklamou mají svoje poctivý koně.
-
« Re: Další pokus se zhasínáním studeného motoru při rozjezdu
rbr: ke me taky nic nedorazilo ale ja mam diagnostiku kompletni (zatim pouze English) i s autorskymi pravy k uverejneni na webu - pokusim se to behem dopoledne dodelat a soupnu to "tak jak to mam" provizorne do "rady a porady" na web tak se tam koukni zitra po 11h
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!