Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: EFIny
To Fidoford a všem okolo diagnostiky: díky, čidla jsem našel a proměřil. Odpor při různých teplotách odpovídá dokumentaci, do ŘJ z něj jde napětí podle dokumentace. Takto jsem proměřil všechna čidla (napětí při odpojeném, hhodnoty za studena i za tepla) podle dokumtace. A taky jsem si udělal diagnostiku, na vypnutém i běžícím motoru - vše bez závad. Taky jsem zkusil simulovat závadu a odpojil jsem čidlo teploty vzduchu a ŘJ správně ohlásila kód 24. Takže toto vše funguje. Jediné, co mi stále nesedí je to zas... čidlo teploty paliva. Při odpojeném konektoru do něj ŘJ posílá 4,1 V. To by mohlo být OK. Ale i když ho připojím, zapnuté zapalování, běžící motor, studený teplý, stále 4,1 V. To se mi nezdá. Ale v celé dokumentaci není jaké napětí má být.
Výměna ŘJ je pro mě dost komplikovaná, nemám nic po ruce, ani na zkoušku,tak to stáýle nechávám jako poslední možnost
Pánové, kdybyste se někdo hrabal okolo hodnot na ŘJ, koukněte se, prosím, na to čidlo teploty paliva. Na ŘJ vstupuje na pinu 3. Díky -
« Re: EFIny
To Fidoford a všem okolo diagnostiky: díky, čidla jsem našel a proměřil. Odpor při různých teplotách odpovídá dokumentaci, do ŘJ z něj jde napětí podle dokumentace. Takto jsem proměřil všechna čidla (napětí při odpojeném, hhodnoty za studena i za tepla) podle dokumtace. A taky jsem si udělal diagnostiku, na vypnutém i běžícím motoru - vše bez závad. Taky jsem zkusil simulovat závadu a odpojil jsem čidlo teploty vzduchu a ŘJ správně ohlásila kód 24. Takže toto vše funguje. Jediné, co mi stále nesedí je to zas... čidlo teploty paliva. Při odpojeném konektoru do něj ŘJ posílá 4,1 V. To by mohlo být OK. Ale i když ho připojím, zapnuté zapalování, běžící motor, studený teplý, stále 4,1 V. To se mi nezdá. Ale v celé dokumentaci není jaké napětí má být.
Výměna ŘJ je pro mě dost komplikovaná, nemám nic po ruce, ani na zkoušku,tak to stáýle nechávám jako poslední možnost
Pánové, kdybyste se někdo hrabal okolo hodnot na ŘJ, koukněte se, prosím, na to čidlo teploty paliva. Na ŘJ vstupuje na pinu 3. Díky -
« Re: Tlaky
daytona (fido): Jeste k te moji spojce, asi to bude opravdu tim blbe fungujicim samostavem nebo drhnoucim lankem, ale napada me, da se spojka blbe namontovat ? Tzn. tak aby byl zaber nekdy niz a nekdy vys, prip. to pri jakemkoliv jinem nez strasne mirnem a pozvolnem pousteni skubalo ? Rekl bych, ze asi ani ne... A mimochodem, do pulky ukazatele teploty se mi ted uz motor zahriva jen kdyz popojizdim, jinak se provozuje tesne pod M (a to mam termostat menenej pred prazdnimama) - jen jsem si na Vas vzpomnel jak jste si libovali, ze teplota chodi krasne - uz nechodi :-) Anebo mozna jen blbe ukazuje rucicka, neresim to.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!