Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: čidlo teploty paliva
to rbr: Sice budu spekulovat,ale aspoň tak:jestli je to čilo jen teplotní svitch(jak třeba čidlo pro elektroventilátor chladiče,Sirky mají termospojku jak víme),tak z jednotky může lézt cokoli od 0v-12v a můžeš rozpojovat ostošest a to tvé naměřené napětí se nezmění.Mě to tehdy na WV taky spínalo jen v lětě při jízdách po městě,tak při normálním provozu nepočítam,že ho donutíš k nějaké změně,podotýkam je to jen orientačně,u Fordíků to může být jinak. -
kostey 15.09.03 18:01
« re. chyba, myčky, těsnost,
Správně : brzy, jazyk, nazývat, Ruzyně. + To Michalides : Jak jsme se spolu jednou bavili o tom jestli mi teče do auta, tak jsem včera (vlastně dneska v 1:30AM) dostal v myčce takovou sprchu jakou jsem fakt nečekal. Ny tý části střešního okna, která se vyklápí nahoru jsem měl přilepenou takovou pásku sloužící jako těsnění... Ta se pomaliku trhala, až jsem se naštval a urval ji, s tim že tam dám jinou. K tomu jsem se zatim ale nedostal a když jsem teda byl v tý myčce (mimochodem protože mi kompletně celý auto posr..i ptáci) tak bylo všechno v pohodě až do doby než začalo sušení... V tý mezeře zůstalo "trochu" vody a ten větrák mi jí všechnu nafoukal dovnitř, že jsem se musel celej utřít do trika. :-) No co sprcha nikdy neuškodí. + Dávejte bacha, když si budete chtít nechat vystříkat podvozek u OMV (program 1. a 2.) tak se vám toho podvozku nedotkne ani kapka vody. Kostey -
« Zlobivá holka
Jenom si sem lezu postěžovat. Ta moje kočička pěkně zlobí. Od 100 km/h se ze stracena začne odkudsi z podvozku ozívat relativně hluboká tlumivá vibrace, která rozklepe celý auto tak, že si toho fšimne i moje máti (antitechnik :-) sedící na zadnim gauči :), no, a včera cestou na Slapy se k vibraci přidalo jakési vysokofrekvenční zvonění. No horor. Celkově mam pocit jakoby to nejelo (i z kopce na neutral to skoro zpomaluje). Doufam, že se mi to nerozpadne pod rukama. Tagže do tlumivého beatu si těď přizpěvuje:"Rolničky, rolničky, kdopaq vám dal hlas?..." -
« Re: čidlo teploty paliva
Hm. To je zase něco nového. Ale ať je to tak nebo ne, zdá se mi nepochopitelné, že napětí z ŘJ do čidla (pin 3) je stejné jak při rozpojeném konektoru (zde bude napětí maximální, nesnížené čidlem), stejně tak jako když čidlo připojím (dobře, mohlo by být v rozpojeném stavu, je to switch), a stejně tak při studeném motoru, teplém motoru, a za běhu. Jinak řečeno, nenašel jsem situaci, kdy by čidlo "seplo". A nebo je špatný.
Podobně jsem zkoušel všechny ostatní čidla podle dokumentace a vše mi krásně sedí. Jen toto ne, proto po něm pátrám.
-
« čidlo teploty paliva
Nevim jak je to s ním v EFInkách,ale WV ho má taky v liště rozvodu paliva pro vstřiky a fungovalo tak,že jak teplota benzínu dosáhla určité teploty,tak i když jsi vypl motor benz.čerpadlo běželo ještě tak dlouho,dokud opět teplota vstřik.lišty nespadla,logicky jsem si to vysvětloval tak,že v nádrži je benzín chladný,tak to zajištovalo prijatelnou tepotu vstřiků,i po odstavení motoru a ochranu vinutí elektromagnetů vsřiků proti přehřátí a následnému proražení(mezizávitovému zkratu),ale nevím,zda to mělo funkci na studený start a rozjezd,spíš ne. -
« Re: spojka
Zdar banditi,tak jsem změnil jméno z Rob30 na Boboš,Rob2 mi psal jestli by to pro přehlednost nebylo lepší,jasnačka vždyť jde o h...K té spojce,mám pocit,že jde obráceně namontovat lamela a jak to pak přiklopíš přítlačákem tak má snahu zachytávat za šrouby,kterými je uchycen setrvák ke klikovce,kdysi jsem to tak málem namontoval,měl jsem jakousi hutnou lamelu,která měla ten tlumící mechanismus s pružinama hodně vystouplý,naštěstí mě to trklo. -
« Re: HTML
Teepee: koukám na vývoj tvého názoru: od varování nepoužívat, přes zkoušku, až po konstatování, že je to stejně v p...:-)
Ne, je to tak, jak píšou ostatní, jde tu přece o Sierry
A proto si dovolím se připomenout: pánové, nemáte někdo osobní zkušenost s hodnotami čidla teploty paliva? viz příspěvek č.6636. -
« vodní pumpa
Tak mi pořád v motoru něco popiskovalo, jako když mám někde chycenýho slavíka, ale jen, když šel motor. Tak jsem natáhl klínový řemen a pořád stejný, povolil jsem ho a hvízdal jak blázen, nakonec jsem přišel na to, že je v čudu ložisko vodní pumpy. Tak ji asi musím vyměnit celou. Nebo je možno vyměnit jen ložisko?Cena vodní pumpy je okolo 2 tis, což je fakt síla.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!