Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Vysokoteplotní barva
Ted jsem nasel malou prodejnu barev na Smichove, prodavaji tam i barvy na auta, videl jsem tam cervenou, zlutou, modrou i bilou(!!!!!) barvu na brzdove trmeny (MOTIP, nebo neco takoveho) Prodejce rikal, ze on si to na jeho favorite taky vzal tou bilou, a naprosta spokojenost, uz to tam pry ma asi rok. Jinak na vyfuk...hmmmm, taky jsem premyslel, koupil jsem nejakou stribrnou, pry do 800 stupnu, ale za 2 mesice to slezlo dolu (z vyfukoveho kolena, jinak pod autem to jeste krasne drzi). Tak nevim, nic jineho mne nenapada, nez na zakazku si nechat udelat nerezove (nachromovane) vyfukove potrubi. Jde nekdo do toho semnou??:)) -
« 1.8TD
Už delší dobu přemýšlím k čemu je u sacího potrubí nad turbem jakýsi regulátor. Nevíte náhodou co to je. já jsem ho zaslepil :o). Jestli to nevadí. Vede do něj hadička od podtlaku. Tuším že to má něco společného s výfukovými plyny. A ještě něco vedle baterie na blatníku je taky něco do čeho vedou hadičky a zase vychází. není to tam taky náhodou navíc :o). Ach jo proč k mojí 1.8 TD není nějaký manuál. V jak na to... nic není. -
« Re: Studené rozjezdy vyřešeny !!!
Psal jsem již o mém proměření hodnot všech čidel i o provedené diagnostice minulý víkend s tím, že vše bylo vpořádku. Až na jednu maličkost
Kdysi v minulosti mi u Fordu propojili zem pro Lambdu (pin 49) s jinou zemí (pin 20), protože se jim Lamda zdála "neuzemněná". Když jsem ale o víkendu koukal na ŘJ, zjistil jsem že problém ve skutečnosti spočíval v uvolněném pinu 20 od konektoru ŘJ. PIN 20 je tzv. elektronická zem. Takže jsem pin přes kousek drátku přiletoval na přísl. místo v ŘJ a mechanicky jej připevnil(doufám, že dobře). Mimochodem, tato elektronická zem je na pevno spojená s kostrou ŘJ. Pokud tato zem nebyla skutečných 0V ale byla spojena se zemí od Lambdy, byly zřejmě všechny hodnoty ŘJ mírně "ujeté".
Faktem je, že od víkendu (zatím 2 a půl dne) se mi problém s rozjezdem nestal! A motor jede zcela jinak, lehce, tiše, jen si bzučí, plyn jen šimrám a jedu 160 (a to už předtím nejezdil zle)
Ovšem nic není zadarmo, bere si to místo mých průměrných 8 litrů 9 l.benzínu. Jelikož toto vše se stalo jen díku "opravě" pinu 20, myslím, že bych měl ještě zrušit to propojení 20 a 49 z minulosti (došlo mi to až včera večer!) Je možné, že toto nyní naopak zkresluje signál Lambdy.
Ještě pro Fidoford: pohybuji se mezi Prahou a Kladnem. Díky za test čidla teploty, asi to vážně nebylo ono. -
« Studené rozjezdy vyřešeny !!!
Děkuji fidofordovi i všem ostatním za spolupráci, ale zdá se, že jsem našel příčinu snahu motoru zhasnout při přidání plynu za studena. Samozřejmě úplně jinde.
Popis zde v následujících minutách(možná příspěvek bude trochu delší, tak sorry) -
« Re: Dotat na cidlo
Jaroslave, myslím, že jsi musel špatně počítat blikání. Pokud ti to ohlásí 11, tak to samo o sobě vylučuje všecny ostatní závady. A nebo tam nebyla 11. Zkusil bych to znovu. Já to dělal poslední víkend(test s vypnutým i zapnutým motorem) a zřetelně jsem viděl 11 a nic jiného. Pak jsem schválně nasimuloval závadu - odpoijl čidlo teploty vzduchu a místo kodu 11 to hlásilo právě 24. Ale obojí dohromady v jediném testu je mesmysl. -
-
« Dobrá rada nad zlato
Ahoj.Zhruba pred rokem a pul jsem si koupil 2.0iOHC. Po plecharine se zdála být ok a ani motorove jsem nevidel žádný problém. Ten nastal asi po dvou mesících pri vymene oleje - stareho mi moc nevyteklo. Motor nebyl nejak zaolejovaný a tak to vypadalo to na gufera, ale jejich výmena neodstranila úbytek oleje. Ted už zbývají jen pístní kroužky. Muj dotaz spocívá v tom: Vzhledem k tomu, že po vymene gufer má muj vuz zvuk jako diesel(vacka ví moc dobre o tech svých asi 140000km) a k cene jednotlivých náhradních dílu (u nás kroužky asi 1600+tesnení pod hlavu cca 800+práce+casem druhá vacka atd.)nemel bych lepší vymenit celý funkcní zachovalý motor? Nemám totiž predstavu o cene takového motoru. AMEN -
« Re: čidlo teploty paliva
Zdravim.To cidlo meri teplotu nasavaneho vzduchu pred tou klapkou ovladanou mnozstvim vzduchu.Motor je NR B efi podobny N4B ktere jsem kdysi vlastnil ma to i to "znovuspalovani" vyf. plynu.Je tam LS s katem. Vyrabely je do 1986/x.Nato cidlo sem se ptal. Nove je pouze s celym tim air flow meterem za 12t na vraku v Materove za 500czk.No nevadi nejak to dopadne dam do toho lpg s LS reg. pak at si meri co chce ,ale nouzovy rezim neni to nejlepsi.Jsem z okoli H. Brodu. -
« Re: čidlo teploty paliva
Rbr-sem si zpoměl,že mám sání doma rozebraný i s tímto čidlem tak jsem to byl ted otestovat-letlampou jsem ohřál celou lištu až to cvaklo v tom čidle-seplo.Teploměrem jsem zmeřil tuto teplotu-kolem 60°C.V autě to asi opravdu nesepne,je to chlazený benzinem.Je to opravdu čidlo fungující při teplém(přehřátém?) motoru,tudíž na tvé problémy s volnoběhem by to nemělo mít vliv.Poslední šance-řídící jednotka. -
« Re: čidlo teploty paliva
RBR-pokud bude otcovo auto o víkendu doma tak to to konečně změřím.Odkud jsi?Jestli by nebylo lepší se dohodnout a prohodit ty řídící jednotky.Jinak si vzpomínám,že to čidlo teploty benz by mělo jít vyšroubovat bez úniku benzínu(ale nikdy jsem to nevyndaval).Mohl bys normálně jezdit a venku si pohrát s tím čidlem. -
« Dotat na cidlo
Zdravim.Mam dotaz ohledne cidla mereni teploty nasavaneho vzduchu u 2,0efi NRB.Na nejakych Pl.strankach o Sierrach jsem nasel chybove kody.Ja sem vyblikal tyto kody:11;11;24;54.To znamena asi:11=zadna chyba;24=cidlo teploty ,napeti prilis vysoke;54=neco s oktan. ??.Intake air temperature sensor ma mit:0°c=95k om;20°c=37k;50°c=11k;80°c=4k;100°c=2kom.… stavajicim cidle sem nameril:0°c=4,8kom;20°c=2,1kom;36°c=1,2k… nekdo nejake zkusenosti?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!