Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Dobrá rada nad zlato
Já si pamatuji, když jsem kupoval sierku, tak byl v * motor 1.8TD. Nechal jsem dělat GO. A zároveň jsem mechanikovi pomáhal. Hele otevřel jsem výpušťák na olej. A začlo z toho padat něco co jen zdánlivě připomínalo olej. Byla to slizká hustá hmota. Ale teď co mám Go, olej nedolívám. Vše drží. Ale Kontroluji ho jednou týdně pro sichr :o)). -
kostey 19.09.03 07:47
Co se týče oleje tak to vám něco povim... Po cestě evropou se nám podařilo zapomenout na dolejvání oleje a tak když jsme jednou měřili olej takl jsme nic nenaměřili... abych se dostal na maximum, tak sem tam musel dolejt 2.3l oleje. Pokaždý když si na to vzpomenu tak si začnu nadávat. -
to buudulin:asi bude lepší jít do jiného motoru,ale spíš mě zaráží,že ti(jak píšeš) při výměně oleje-starého moc nevyteklo! To si nekontroluješ stav na měrce? To se pak nedivím,že vačka má dost. Kámoš prodával před časem 2.3D a motor měl nalítáno 540 000 km a to měl při koupi na tacho 62 000 km. Takže až budeš kupovat motor,dej si pozor aby nebyl také provozován na sucho. -
« Re: Sierra 2.5TD
Daytona: Ten cosworth ze scorpia by na mensim aute mohl delat divy a hlavne je to sestivalec a jako takovy by mel mit kultivovanejsi chod a vzhledem k obsahu bude mit pravdepodobne i delsi zivotnost nez 2.0 cosik az do toho pujdes tak mi dej vedet :o) -
« Re: Sierra 2.5TD
No kazdopadne scorpio ma suprove podsvicene spinace na stahovani oken:)))) jinak bych skopka neodsuzoval, me se docela libej az na to, ze jsou trochu tezkopadna. Navic se vyrabela i s motorem 2.9 24V DOHC Cosworth. Ja prave premyslim ze si poridim takovej moturek a dam to do sierry. Prevodovky jsou stejne, bud automat nebo MT75. Asi to nebude mit takovy nastup vykonu jako ctyrvalcovy cosworth, ale kroutak to bude mit urcite vetsi. Je to proste jina cesta jak mit sierru s 200 koni. -
« jak nás škubou neřádi