Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: zimní pneu
kosteyi, aniz bych chtel prudit :-) tak prece nebud pytel, zimaky se daji sehnat pouzity a nemusis byt uhlobaron, abys na ne mel :-) Taky nemam na to dat 10t. za ctyri pneu (mluvim o rozumnych pneu, ne Barum, Matador, Marshall, Debica, Sava, ...) a jelikoz protektory taky nemusim, nezbyva mi, nez koupit kazdou jednu az dve zimy nejaky slusnejsi po +- 350 / kus. V Praze je na to dost prodejcu, zapatrej po netu. Hlavne se snaz vyhnout tem, ktery to skladujou venku - poznas ovsem az pri prijezdu :-) Ale Sirka se da prezout za 1500 az 1800 kreditu a to bys myslim v kapse mohl najit :) -
« Re: dotaz-hlučnost ventilů DOHC
O válce nejde.Jde o písty a o první pístní kroužek-může být přidřený.
Při výměně ventilů chtělo ventily zabrousit-brusnou pastou dosedací plochy.pokud se to neudělá,je riziko podpálení ventilů.Pro zavřeném ventilu a špatném zabroušení se můžou horké plyny protlačit okolo dosedací plochy a následně jí poškodit.
Další věc-asi můžou být v pytli hydroštely-při potkání na ně působila úplně jiná sílaa teď nemusí dobře fungovat-nenastavují dobře ventilovou "vůli".Mám dojem,že 1 hydroštel stojí okolo 7-8 stovek.
Předpokládám,že při rozebírání a následné montáži se vracely všechny díly tam,kde běhali-můstky na vačky,hydroštely.
Složení-načasování-rozvodového řetězu a správná funkce napínáku rozvodového řetězu.Pokud nefunguje správně nebezpečí potkání!
Ty vodítka ventilů-já jsem je měl po potkání popraskané,proto nutná výměna.U forda to nemají jako ND,já je sehnal na objednání v Elitu,čekal jsem na ně cca 3 měsíce!další možnost je je nechat vyrobit,teď mám kontak na firmu rovnající hlavy,válce aj.je to vedle Líbeznic(okolí Prahy),spojení mohu poskytnout.Myslím si,že by se vyplatilo sehnat jiný motor než tento oživovat.To řetězové kolečko je asi největší slabina tohoto motoru.Doporučoval bych ho preventivně rovnou přilepit na kliku,samozřejmě úplně nové ne z vrakoviště.Na závěr-nevím,jak ten motor moc klepe,ale při cvakajících hydroštelech se dá normálně jezdit. -
« Re: dotaz-hlučnost ventilů DOHC
Ano byl to ten samý důvod, klínek na řetězovém kolečku 370 000 chodil jak hodinky velmi tichý.Válce se zdají být v pořádku ale hlučnost
ventilů je jak s naftovým motorem -klepání.
Zatím jsem ho spůstil jen krátce.Když jsem měnil ventily a hlavu jsem měl venků tak u ručního protočení vačky byly měněné ventily výrazně hlučnější při dosednutí než původní. Vodítka ventilů jsem neměnil ani dosedací plochy
nikde nemohu sehnat popis. Dík za odpověd. -
oleowr1 26.12.03 13:50
« Re: Zrychlení 0 na 100km/h 1.8TD
Seriozní výrobce udává zrychlení při maximální povolené hmotnosti, u sierry 1,8TD combi je to přes 1700kg podle provedení. Pokud jsi měřil zrychlení a byl jsi v autě sám, budeš samozřejmě o nějakou sekundu rychlejší. Další věc, která má na měření vliv je chyba tachometru. Na mé 1,8TD jedu při "tachometrových" 100km/h cca. 94km/h, pro skutečnou 100km/h musím na tachometru mít odhadem 106-107km/h. Např. felicie 1,3/50kW má 0-100km/h psáno kolem 15s. Ještě jsem neviděl sériovou feldu (mimo 1,6l), která by mě udělala. Koncern VW spíš udává akceleraci při zatížení řidič+spolujezdec, v některých starších prospektech se udávaly dvě hodnoty zrychlení: pro plné zatížení a pro zatížení řidič+spolujezdec. To bylo v dobách, kdy se udávala spotřeba 90/120/město. -
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 26.12.03 07:55
« Nepodcenit nemrznoucí směs !!!!!!!!!!!!!!!!
Pánové z vlastní zkušenosti doporučuji nepodcenim množství nemrznoucí směsi a při dnešních teplotách to ani neředím .)) To jsem si to na štědrý den po té co jsem odvezl přítelkyni k rodičům na Vinohrady (bydlím v Brně) mazal pěkně k Husovickému tunelu a dole u kižovatky mě stoupala lehká pára z pravé části přední kapoty. No nic říkám si je fakt zima motor je teplej zřejmě se jen odpařuje voda. Na křižovatce lehce potrápím nějakýho frajírka s oktávkou a už letím husovickým tunelem, když najednou jen tak bezděčně mrknu na teplotu a ejhle ručička se tlačí co nejvýš a už jí málem nestačí ani červnené polé. Tak jsem zastavil za tunelem, otevřu kapotu a už jsem vařil :)), pochvilce vychladnutí jsem tam nalil zbytek nemrznoucí směsi. dojel jsem k asi 30m vzdálené benince, koupil další 2 litry, které tam okamžitě zmizely a vše bylo OK. Ale stát se mi to zítra kdy jedeme na týden na Horní Bečvu, někde na bohem zapomenutém a závějemi zavaleném konci světa, tak to může pěkně zněpříjemnit cestu..čekat až to schládne a zas popojet..no tfuj tajbl.... takže si to omrkněte ... tady platí radší víc než míň!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
« Re: VESELÉ VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK
Kostey-na silvestra se budu snažit neřídit a parkovat tak min.20metrů od silnice.Za poslední 2 roky to stálo bývalou sirku přední rameno,disk,levý zadní disk(trochu koplý) a lem,zadní nárazník.Co letos čeká rendla?Rozpůlení o strom...