Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Jsem celej
to michalides:Ty jsi koukal na reklamu na Peugeot206 akorát místo slona tam byl kamion :o))). trochu černého humoru neuškodí. Hlavně že jsi v pohodě. Mějte se krásně a užívejte víkendu, který láka na parádní projížďky .Jdu domů a net doma nemám, takže příspěvky budu číst v pondělí. Tak čau a sirkám zdar. Hezkej víkend -
« Re: Jsem celej
Moje verze:(kamion tvrdi opak - jak jinak) předjížděl jsem kamion a když jsem byl na úrovni jeho zadních kol tak mi to poslal do levého pruhu. Začal jsem brzdit ale rozdíl rychlostí se nedal na tak krátké vzdálenosti vyrovnat - napálil jsem mu to přímo na nádrž. Poté jsem se roztočil omlátil o betonový svodidla po levé straně, narazil párkrát zpět na kamion a zastavil se kolmo ke směru jízdy s čumákem doprava. uplynulo dalších pár pikosekund a dostal jsem další zásah od projíždějícího auta, které pravděpodobně z místa činu ujelo. To mě srovnalo opět do levého jízdního pruhu čelem po směru jízdy. Po dalších pár pikosekundách to do toho kamiónu který se mezitím srovnal a zajížděl k pravé straně silnice narval autobus rovnou zezadu a zkrátil svůj čumák asi o půl metru. Fido nebyl v šoku jako já - možná podá lepší zprávu o výsledku a rozsahu škod. Mě odvezla hned sanitka takže jsem se na místě moc dlouho nezdržel. Sierra má dobré deformační zóny !!! jet ve škodce tak se na vás koukám zezhora . Sirkám zdar PS: budu něco schánět až se vyřídí pojišťovna :o) -
« Re: Jsem celej
To mluvíš o srážce osobního auta s kamionem a pak do toho ten autobus? Já ty záběry ráno viděl a zahlédl jsem tam v motoru sání natřené na červeno- říkal jsem si to jsem někde viděl na fotkách serveru, to bude někoho z motorkafe. To auto nevypadalo moc dobře, to je velká škoda. -
« Re: Dobrá rada nad zlato
to dalin a ostatni s OHC: doporucuji jednoduchou vec. Zmerit hladinu oleje hned po vymene. Kdyz tam nalejes 3,75 litru, tak to by melo odpovidat 1 cm pod maximalni a 2 cm nad minimalni urovni. Kdyz tam nalejes 4 litry, to by melo odpovidat maximu na merce. Podle mne etalon se uz tezko najde, vsechny ty pruzinove merky se prodluzuji. -
« Jsem celej
chybí mi jen kousek kůže s asi 3mm masa pod levym ramenem (pár střípků z bočního skla si chtělo mojí ruku prohlídnout zblízka) Zlomený to nemám, ale datluju do klávesnice jen pravou rukou - ta levá bolí jako sv..ě svinutá ! Toho kamioňáka bych nejraději uškrtil ! viz zprávy Nova, CT1 -
« Re: Dobrá rada nad zlato
to daytona: Samozřejmě že mi brala olej ole bylo to jen zhruba jak říkáš do těck 15. tis. Alej jsem měnil pečlivě dle rady mechanika. A teď už mám na něm nalítáno 70. tis. ale olej tam nenechávám dýl jak 8,5 tis. To se o ten motor moc bojim :o))).
to michalides: škoda autíčka, ale hlavně že jsi ty v pohodě. -
« Re: Dobrá rada nad zlato
Jeste neco ke GO motoru: pokud se GO udela fakt poctive, prvnich 15 tisic to musi brat olej a motor je slabej. Je to jednoduche. Udela se vybrus, podle stupne se koupi sada krouzku, pistu, ojnic (podle toho co vsechno se meni). Ta sada je udelana tak, aby po slozeni motoru ten motor byl fakt "na fest", je tam daleko vyssi treni nez u zajeteho motoru, to znamena, ze na stene valcu se vytvori tensi olejovy film a do spalovaciho prostoru se vytlaci tim padem a dost vic oleje. Je to naprosto normalni, a jelikoz je treni vyssi, tak opotrebeni taky, takze za tech 15 tisic km si ten motor fakt dokaze "sednout".
A jelikoz ze zacatku je o dost vyssi opotrebeni, proto se musi olej po generalce hodne casto menit. Doporucuje se po prvnich 1000 km, pak po dalsich 2500, pak po 5000, pak po 8000, a az pak po 10 tisic. Zazil jsem to na vlastni kuzi. -
« Re: Dobrá rada nad zlato
Ovsem pozor!! Motor OHC ma opravdu na * merku oleje! Nevim kerej * to vymyslel. Neni to rovna a pevna tyc, ale drat ohybanej do pruziny. A taky pruzi, jak to tam visi, casem se krasne prodluzuje, zakon tihy funguje:) Zjistil jsem to po GO, a dam na to krk, ze to byl i jeden z duvodu, proc se mi puvodne zlomila klika. Po GO jsem tam nalil 4 litry oleje, kouknul na merku, a bylo to o 2,5 centimetry nad horni hranici. Od te doby jsem pak udrzoval hladinu oleje porad na urovni, jaka byla pri posledni vymene oleje. Majitele OHC-na tohle fakt bacha!!! Ta blba merka se tudiz fakt prodluzuje!!! -
« Karbec
Nazdar, tak som tu po dlhšej dobe zas zavítal. Chcem sa spýtať na jednu záležitosť. Mám karbec Weber 2V a predošlý majiteľ umiestnil do difúzoru asi 10mm rúrky, slúžiace ako splynovač. Tie ale trčia asi tak 15mm do vnútra tak mám obavy, či to nejako neprekáža prieniku zmesy resp. vzduchu. Sú umiestnené tesne pod tým usmernovačom vzduchu ak to tak môžem nazvať. Dík
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!