Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Dobrá rada nad zlato
S tou merkou, to je vec. Je pak diskutabilni, na co jako je kontrolni zarovka mazani. U Lady, kdyz na me kontrolka zacala v zatackach blikat tak jsem vedel, ze mam 0,5cm pod dolni rysku a zhruba 3/4 litru to spravi, u Sierry radeji nemluvit a verit, ze motor vydrzi tolik co u Lady.
To zmereni te merky (at uz nejake zachovale, nebo nekym kdo odmeri vzdalenost hladiny spravneho mnozstvi oleje od okraje trubicky merky - zarazky merky) by bylo namiste. Nenapadlo by me, ze se muze prodlouzit, vzdyt na ni dohromady nepusobi zadna sila. -
"-- skrytý --" 22.09.03 11:56
« Opet na MC !!!
Michalides: Tak jsem dorazil z dovolene a nestacim se divit, co se vsechno nestalo. Jsem rad, zes to Michale prezil bez ujmy na zdravi. Skrabance se zahoji a doufejme, ze, po kladnem vyrizeni te proklate pojistne udalosti, bude pred tvym domem stat nemene pekna krasavice, nez byla ta Fidova. Sierra ma mozna dobre deformacni zony, ale nechci vubec domyslet, jak by to dopadlo, kdyby Te ten bus pravalcoval. :-< -
« Spotřeba
Posledních pár dní jezdím na benzín, jelikož mi na LPG nějak nedrží volnoběh (rande s plynaři mám smluvené na středu :-)). Tak sleduji spotřebu v benzínu, ale k těm tady uváděným sedmi litrům se zrovna nepřibližuju. Za těch pár dnů mého ježdění na benzín jsem se dostal k průměru cca 9,8 l/100 km. Je to kombinace cca ze čtvrtiny město, o trošku víc dálnice a ten zbytek (tj. necelá polovina najetých kilometrů) různé více či méně kvalitní silnice a silničky mezi městy a vesnicemi :-) Uznávám, že po městě to vesměs bylo popojíždění po pár kilometrech, takže s častým startováním, dálnice byla při rychlostech mezi 130 - 170 km/h, po většinu jízdy byla zapnutá klimatizace a i na těch okreskách jsem občas povolenou devadesátku o dost překračoval, což všechno podtrženo a sečteno spotřebu bezpochyby zvyšuje, ale přece jen mi těch 7 litrů připadá jako sen. -
« Re: Studené rozjezdy vyřešeny !!!
Po dlouhém zkoumání a prověření snad všeho se povedlo vyřešit "chcípání motoru pi rozjezdech" i mně. První krok - čištění konektorů - nezaznamenal žádný úspěch. Následovalo proměření svíček a zapalovacích kabelů. Jelikož hodnoty nebyly úplně košer, došlo na výměnu obojího, ovšem opět bez výrazného zlepšení. Následoval cesta do servisu, kde byl problém diagnostikován tak, že při akceleraci na studeném motoru dochází nelogicky na chvíli ke zkrácení vstřiku paliva. Tím jsme se bohužel nedostali k původci tohoto problému ani o kousek blíž, takže následovalo proměření čidel a lambda sondy za studena (dysfunkce nezjištěna). Pak došlo na kontrola a následné prohození řídící jednotky, ovšem opět se stejným výsledkem. BTW - pin 20 konektoru ŘJ (o kterém jsem se servismanovi později také zmínil) byl také uvolněný, ale jeho fixací taktéž nedošlo k vyřešení problému. Ve finále se ukázalo, že na vině je samotný systém vstřikování - po jeho výměně je vše OK. Tak doufám, že to vydrží. -
« Re: Jsem celej
Škoda sirky, ale hlavně že jsi (v mezích normy) v pořádku. Mohlo to dopadnout mnohem hůř. Kámoš měl crash na začátku roku, pěkných pár týdnů byl na JIPce na přístrojích v komatu a ještě pořád není úplně OK - podle doktorů se úplně do formy dostane tak za rok, rok a půl, jestli vůbec :-( -
kostey 20.09.03 19:45
« tip na myčku zadara
Jak jsem psal že mi myčka u OMV na rohu ulic Modřanská a Československého exilu neumyla podvozek, tak sem na ně dneska něco zkusil. Za 200 jsem si zaplatil nejlepší program včetně vosku a vystříkání podvozku. Podvozek to zase samozřejmě nevystříkalo a tak jsem si šel stěžovat, a vyhádal jsem peníze zpět a teď mám nablejskaný auto uplně zadara. Už se ale těšim, až si ho konečně jednou zase umeju sám. Dám si záležet a budu se stim dělat klidně celej den :-)
Uvolněným pinem jsem především myslel, že neměl dostatečně spolehlivý elek.kontakt, nejen mechanické upecnění.
Mám ale pocit, že se Ti v tom servisu, jak popisuješ, docela slušně věnovali. Kdyby takových bylo víc. To byl Ford nebo NoName?