Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: miss sierra
Taky sem dal bod, přeci jen retro je retro :)) Mimochodem sem byl minuley čtvrtek u duchovního otce Sierrky, pana Pavla Huška, českého designéra, který v 70tých letech působil ve Fordu (emigroval), kde navrhl verzi Fordu, určeného pro evropský trh. Rrý tenkrát dostal za úkol udělat něco jiného než bylo na dehdejší dobu obvyklého, čímž mám na myslli hranaté krabice. Koncem sedumdesátek pak byl jeho návrh vybrán (řikal mi kým, ale ta má paměť..:)a počátkem 80tých let pak spatřila světlo světa Sierrka. -
kostey 22.09.03 14:49
« Re: mini sraz?
Já bych jen rád upozornil na to co se řikalo v červnu v Blansku... Když je sraz jednou za rok, tak na to si lidi čas udělaj, ale kdyby byl častějc, tak si někdo může říct, že se mu to nehodí, že pojede až na ten další... (nevim přesně kdo to řikal) Podle mě je na tom kus pravdy, navíc vidět všechny po roce je o něčem jinym, než když se setká pár lidí z Prahy a okolí+ ty co přijedou odjinuď... Kdyby se ale něco konalo tak určitě prijedu :) -
« Re: mini sraz?
Spodka (dveří) jsem taky řešil, včetně lemů zadních blatníků. Mám svého dvorního opraváře "karosáře". Spodky dneří normálně uřízl a v místě ozdobného lemu dveří navařil nový plech. Všechno zatmelil a nastříkal přelakovatelným Body. Přebrousil a přelakoval boky, čelo, kapotu, vyměnil i zadní lemy a opravil přední blatník, myslím, že jsem platil okolo 8 tis. Barvu jsem měl svou. Je to už tři roky. Od té doby je koroze pryč, myslím na opravovaných místech, jinde ta mrška vystrkuje růžky, ale zatím je pod kontrolou. -
« Re: mini sraz?
Daytona: Jo, spodek a dutiny jsem chtěl nechat vloni. Koukal na to v servisu(NoName) a říkal, že to je naprosto zdravý, že spodek je zbytečný. Fakt že jo, dole není ani ň, dovnitř moc nevidíš.
Jen ty hrany dveří....ta "oprava laku" by asi odpovídala. A až se nas..u, u nás je Ford Charouz a má autolakovnu..:o) -
« Re: mini sraz?
to rbr: autoservisy by meli delat tzv "opravu laku". Cele auto Ti neprelakujou, ale projdou problematicka mista, treba udelaj spodek a vystrikaj dutiny...atd. Samozrejme nekde to mohou pekne odflaknout a bude to horsi, nez co dokazes udelat doma v garazi (zejo J77). Ale jestli to nekdo dela poctive, vysledek je dost pekny, skoro neni znat prelakovana mista, a za slusne prachy, navic neco to tam i vydrzi. Moje stara sirka by mohla vypravet... -
« Re: Dobrá rada nad zlato
to teepee: na tu merku pusobi hlavne tihove zrychleni. zkus ji vyndat a rukou jakoby trosku protahnout. Uvidis jak to jde lehce. Pak muzes jeste porovnat jeji vahu s vahou merky na DOHC, na OHC vazi asi 2krat tolik. Jinak je to blbost jezdit "na kontrolni zarovku" a dolejvat olej az kdyz uz blika...jednak muze merit naprosto spatne, nebo nemusi vubec merit, nebo nemusi svitit kontrolni zarovka na tachometru. Ale hlavni duvod je, ze tlak meri v oblasti kliky, tedy ve spodku motoru. Blika jenom tehdy, jestli uz neni dostateny tlak v oblasti kalichovych lozisek na klice. Dokazes si predstavit jakej je pak tlak u vacky??? -
« Fidovo dotaz
..z mý strany pozdě, ale přece :-) No, tagže, Sárinka mě pěkně sere (pardon). Zmiňoval jsem naposledy vibrace tlumeného charakteru, doprovázené zpěvem rolniček, tak se k tomu ještě včera přidalo jakési vrzání, no, děs a hrůza. Jezdim max 90km/h, víc mi strach nedovolí:).Pro mě to každopádně znamená 3x nový ložiska (1 už mam:) a 2x přední tlumič, obchod za dobrou desinu. S touto částkou mě auto z r.85 bude stát cca 100 000,-, za to bych měl '93 v supr stavu, no jo, ale to by nebylo wončo :))) Ty nový u ž nemaj kosmik dyzajn :))))) Ne, soráč chlapci, nechtěl jsem se některých z vás dotknout. Pan Radek mi nepomoh, akorát sme objevili, že mlátí tlumič, a že je vůle v řízení (*!). Takže moje jízda vypadá takto: na dálnici nebo 1 třídě jedu 90-100 km/h, klepe se celý auto (záleží taky na náklonu při za táčení, někdy jako by to na chvíli téměř zmizlo), zvonění rolniček už začíná někdu u 40 km/h a vrzání hlavně při zatáčení. Od té doby co sem t koupil je to (kromě brzd) čim dál horší. Tagže tak. Zbytek už necham na vaší představivosti. Čusiq -
« Re: mini sraz?
Kompletni prelakovani jednych dveri stoji cca 3000 kacek, plus jeste klempirska prace (jestli je), treba jako kvalitni vybrouseni, zavareni...Je blbost takhle natirat na rez sracky, cim driv se to vybrousi a prelakuje (ovsem poctive!!!) tim vic se to zachrani.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!